fbpx

איך לבחור חברת החזרי מס?

הגשת בקשה להחזרי מס יכולה להיות מורכבת ומצריכה השקעת זמן רב וידע בתחום פקודות המס בישראל. על כן, ישראלים רבים מבקשים לפנות לחברות להחזרי מס אשר יסייעו להם בתהליך ויבטיחו להם שיקבלו את כל מה שמגיע להם. בחירת חברת החזרי מס מקצועית שתתאים לכם היא כלי מפתח בקבלת החזרי מס מלאים, וכן תרצו לדעת שתקבלו שירות איכותי עבור הכסף ששילמתם. אז איך לבחור חברת החזרי מס והאם זה הכרחי על מנת לקבל החזרי מס?

 

למה שתקבלו החזרי מס?

החזרי מס הם תשלומים שאם תקבלו אותם כנראה שמגיע לכם. הזכאות לקבת החזרי מס מגיעה או כהחזר על הוצאות מוכרות במס הכנסה, או בגין תשלומי מס גבוהים ממה שהייתם צריכים לשלם. הסיבה לכך שיתכן ותשלמו מס גבוהה יותר ממה שהייתם צריכים מקורה באופן חישוב תשלומי המס.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

בעוד תשלומי המס נגבים על בסיס חודשי בדרך כלל (תלוי אם אתם עצמאים או שכירים ומהי רמת ההכנסה שלכם כעצמאים), חישוב תשלומי המס יבוצע לפי שיעור הכנסה שנתית. על כן, יתכנו טעויות בחישוב תשלומי המס במיוחד אם תרוויחו פחות ממה שנחשב במס הכנסה שתרוויחו. כמו כן, בחישוב שיעור ההכנסה השנתית לא נלקחים בחשבון מצבים אשר יזכו אתכם במהלך השנה בנקודות מס, כמו למשל סיום לימודים אקדמיים, פיטורים, ילודה ועוד.

נקודות אלה מטרתן להקל עליכם בתשלומי המס, אולם ההתחשבות בהן תעשה לרוב בסוף אותה השנה ועל כן יתכן ותשלמו יותר ממה שהייתם צריכים. באשר להחזרי מס בגין הוצאות, עבור עצמאים – ניתן לקבל החזרי מס עבור כל הוצאה מוכרת הכרוכה בעבודתם; עבור שכירים – ניתן לקבל החזרי מס עבור הוצאות מסוימות אחרות כמו ביטוח חיים.

 

כמה תוכלו לקבל עבור החזרי מס?

התשלומים עבור החזרי מס משתנים בהתאם למה שמגיע לכם. ככל ששילמתם יותר ממה שהייתם צריכים, כך תהיו זכאים לקבל החזרים גבוהים יותר. כך גם בהתאם להוצאות מוכרות אשר מגיע לכם לקבל בגינן החזרי מס. בנוסף לכך, כדאי שתדעו כי על החזרי המס שהם בשל תשלומי מס גבוהים ממה שהייתם צריכים לשלם, תהיו זכאים לקבל ריבית.

להחזרי המס מסוג אלה, יתווספו הפרשים של הצמדה וריבית בשיעור של 4% מההחזרים שמגיעים לכם. עוד כדאי לדעת כי תוכלו לבקש החזרי מס עד שש שנים אחורה מהשנה בה הגשתם את הבקשה.

 

חברת החזרי מס – זה הכרחי?

הגשת בקשה להחזרי מס הינה מורכבת ומצריכה ידע והבנה בפקודות וחוקי המיסוי בישראל. הגשת בקשה להחזרי מס באופן שאינו מקצועי עלול להביא לעיכובים בקבלת ההחזרים ואף למצב שבו לא תקבלו כלל את מה שמגיע לכם.

רבים אינם מצליחים להבין מהם כלל המסמכים שיצטרכו להגיש כחלק מהבקשה להחזרי מס, ואז בקשתם עלולה להיפסל וכך יאבדו את הכסף שמגיע להם. על כן, אם ברצונכם לקבל את מלוא הכסף שמגיע לכם במהירות האפשרית ואף בתוך שבועות ספורים, יהיה זה הכרחי שתעזרו בחברת החזרי מס.

 

האם ואיך חברה להחזרי מס תעזור לכם?

הגשת בקשה להחזרי מס יכולה להיות ארוכה ומורכבת, ורבים מוצאים את עצמם מבזבזים זמן רב מידי בתהליכי הגשת הבקשה. חברת החזרי מס תחסוך לכם את כל הזמן שתצטרכו לבזבז בהבנת חוקי המיסוי והבנת תהליך הבקשה להחזרי מס. החברה תכווין אתכם בצורה קלה ופשוטה בתהליך, תקל עליכם ותבטיח שהבקשה תעשה בצורה מקצועית. בכך חברת החזרי מס תשתלם לכם ותבטיח שתקבלו את מלוא הכסף שמגיע לכם.

 

איך לבחור חברת החזרי מס?

ישנן חברות החזרי מס רבות בשוק, אבל לא כל חברה תדע לעזור לכם לקבל את כל הכסף שמגיע לכם בצורה מקצועית ואמינה. על כן חשוב שתבחרו בצורה נכונה את החברה שתתאים לכם ותיתן לכם שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את החברה המושלמת עבורכם:

 

התחילו בבירור ברשת

הדבר הראשון שיהיה עליכם לעשות כשאתם מחפשים לראשונה חברת החזרי מס הוא לחפש ברשת לגבי חברות מסוג זה. חיפוש ברשת ייתן לכם מושג כללי לגבי החברות הקיימות, וכך תקבלו הבנה ראשונית של הנושא.

 

היעזרו בהמלצות

ניסיונם האישי של לקוחות קודמים יוכל לתת לכם הבנה לגבי חברה מסוימת. מההמלצות תשמעו האם אותה חברה סייעה ללקוחות רבים או דווקא ישנן תלונות רבות עליה. את ההמלצות תוכלו למצוא ברשת הכללית וברשתות החברתיות, וכן תוכלו לשאול מכרים אשר הסתייעו בשירותים אלה בעבר.

 

חפשו חברה בעלת ניסיון

חברה מנוסה תדע לעזור לכם יותר מחברה אשר אין לה ניסיון בתחום. ככל שלחברה יהיו יותר לקוחות שקיבלו את כספם בחזרה, כך תדעו שמדובר בחברה שתוכל לעזור לכם גם.

 

בררו לגבי הכשרת העובדים בחברה

כאמור, הגשת בקשה להחזרי מס מצריכה ידע והבנה בפקודות וחוקי המיסוי בישראל. על כן, חשוב שבחברה שבחרתם יהיו אנשי מקצוע בעלי מומחיות בתחום. כשאתם בוחרים חברה, בררו מהי הכשרתם של העובדים בחברה והאם מדובר בחברה מקצועית.

 

חברות החזרי מס – בחירה נכונה שתעשה לכם את ההבדל

חברות החזרי מס הינן חברות שסייעו לרבים לקבל את החזרי המס שמגיעים להם ואף עם הריבית הכרוכה בהחזרי המס. החברות מציעות שירות מקצועי בהחזרי המס ויבטיחו שתקבלו את מלוא הכסף שמגיע לכם ובמהירות האפשרית. כמו כן, החברות יקלו עליכם בתהליך הארוך והסבוך שבהחזרי מס.

מציאת חברת החזרי מס מקצועית שתתאים לכם היא כלי מפתח על מנת שתקבלו את מה שמגיע לכם. כדי למצוא את החברה המושלמת מומלץ להתחיל בחיפוש כללי ברשת לקבלת הבנה ראשונית, להיעזר בהמלצות ברשת והמלצות ממכרים, לברר על הכשרת העובדים בחברה ולוודא שמדובר בחברה בעלת ניסיון בתחום.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות