fbpx

החזר מס כתוצאה מרכב מושבת

בכל שנה עולים בישראל מאות אלפי רכבים חדשים על הכבישים. תשתיות התחבורה הציבורית הרעועות, מחירי הדיור הגבוהים באזורי התעסוקה, והרצון של כל משפחה להחזיק רכב פרטי, גורמים לעלייה מטאורית בכמות הרכבים בישראל. העלות של הרכבים בישראל היא מהגבוהות ביותר בעולם, בין השאר בשל מיסוי גבוה באופן חריג. במאמר זה נסקור סיבות לקבלת החזר מס על רכב מושבת.

החזר מס על פגיעה בתפקוד רכב עבודה

צי הרכב של כל חברה מסחרית, הוא חלק מהרכוש של החברה, ולכן פעמים רבות חייב במס. המיסוי על רכבי עבודה הוא חלק ניכר מההוצאות השוטפות של החברה, ולכן רכב מושבת הופך להיות לבור ששואב כספים בלי שום תועלת. כאשר מנסים לקבל החזר מס על פגיעה בתפקוד רכב עבודה, כדי מאוד לנסות להיעזר בבעל מקצוע, עו"ד תאונות דרכים. עורך דין יעיל במיוחד, יוכל להראות לכם את כל האפשרויות שלכם להשיג הטבות כספיות מהמדינה בשל אבדן כושר העבודה של הרכב שלכם. קבלת ההטבות תלויה פעמים רבות בפרטים בירוקרטיים חסרי משמעות, כמו הגשת המסמכים הרלוונטיים בזמן ובסדר הנכון, וכלילה של הוכחות לאבדן יכולתו של הרכב להשתתף בפעילות החברה. ניתן לעיתים להפחית את ערכו הכולל של הרכב בתקופה שהיה מושבת, ולכלול זאת כהוצאה מוכרת במאזן תשלומי המס של החברה.

 

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

החזר מס מותרות על החזקת רכב יוקרה

רכבים יקרים במיוחד, המהווים רכבי יוקרה, חייבים לעיתים בתשלום מס מיוחד. מס ההחזקה על רכבי יוקרה, נוצר כדי לאפשר למדינה לשאוב כספים מהאוכלוסייה העשירה יותר, במטרה למזער את הפגיעה הכספית ברוב אזרחי המדינה. למרות זאת, כאשר רכב יוקרה, אשר משולם עליו מס גבוה כבר במועד הקנייה וגם לאחריה, מאבד את יכולתו לנוע בכביש, אין שום סיבה שבעליו ימשיך לשלם את המס אשר הוא היה חייב לשלם לפני ההשבתה. עורך דין יעיל, יוכל לסייע בהגשת כלל המסמכים הדרושים, ולעיתים אפילו יביא להחזר של חלק מכספי המס ששולמו על הרכב מהמדינה, מאחר ולמעשה לאחר שהרכב יורד מהכביש אין להם שום הצדקה.

 

החזר על תשלומי רכב שוטפים

חלק מהמיסים המשולמים על הרכב, מגולמים בהפעלה השוטפת שלו. על כל תדלוק על בעל הרכב לשלם אחוז גבוה של מס, כמו גם על כל תיקון, טיפול עשרת אלפים, או טסט. חלק גדול מתשלומי המס הללו, מוכוונים כלפי הוצאה ספציפית, ולכן ההחזר עליהם ככל הנראה לא יתקבל בקלות. לעומת זאת, תשלום מיסים שנתיים על החזקת הרכב, אינם חייבים להתבצע כסדרם אם כלי הרכב יורד מהכביש באופן מפתיע. ההחזר על תשלומי הרכב השוטפים הוא מאתגר, והוא דורש היכרות מעולה עם לשון החוק, אשר משתנה בין כל סוג תשלום. לכן, כדאי מאוד להתייעץ עם בעל מקצוע מיומן, אשר יוכל להכווין אתכם בתהליך הזיכוי.

כספים

החזר מס כתוצאה מרכב מושבת
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות