fbpx

האם יש צורך לשלם מיסים בעת קבלת ירושה

ישראלים רבים נתקלים במספר דילמות מרכזיות כאשר נודע להם כי עקב פטירה פתאומית או מתוכננת של קרוב משפחה הם זכאים לקבל ירושה.

הדילמות נעות בין שאלות כגון איך מתנהלים עם הצוואה? כיצד מקבלים את כספי הירושה ולאן הם עוברים? באיזה בעל מקצוע כדאי להיעזר בכל הקשור לענייני הירושה? והאם יש צורך

לשלם מיסים בעת קבלת ירושה? אם אחת השאלות או כמה מהן מעסיקות גם אתכם, תוכלו למצוא תשובות במאמר זה.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

נסביר במאמר מדוע חשוב להיעזר בעו"ד ירושה, איזה עו"ד ירושה מומלץ יוכל לעזור לכם עם כל שאלות אלו ועוד רבות כדי להבטיח שהליך קבלת הירושה יעבור בצורה חלקה ושלא

תשלמו כספים מיותרים, אך גם שלא ייצא מצב שתעברו על החוק.

 

ירושה: כל מה שלא ידעתם על ההליך המורכב

ירושה היא בעצם עיזבון שהאדם המוריש שנפטר רוצה להעביר ליורשיו. הירושה יכולה להיות מורכבת מכספים, נדל"ן, חפצים ועוד. אם האדם הנפטר ערך באופן מסודר צוואה, העיזבון, כלומר הירושה, יחולקו בהתאם לכתוב בצוואה הערוכה. אם האדם הנפטר לא ערך צוואה, הירושה שלו תחולק בהתאם לחוק הירושה. איך ניתן לדעת מה מגיע לכם בהתאם לחוק הירושה, או בהתאם לצוואה? מה אם מדובר בצוואה חלקית או לא ברורה? במקרה כזה, מומלץ להיעזר בעו"ד ירושה שיעשה לכם סדר בבלגן.

מטבעות

 

עו"ד ירושה: במה הוא יכול לסייע?

בכל הקשור לירושות ועיזבונות, לעיתים מדובר בסכומי כסף אדירים שהייתם רוצים שארגון מסודר ומקצועי יעזור לכם לטפל בהם. גם אם מדובר בנכסים כגון נדל"ן, ענייני הירושה מסתבכים, משום שכאשר הירושה עוברת ליותר מאדם אחד לא תמיד ברור איך מחלקים אותה. במקרה כזה רצוי להיעזר באיש מקצוע כמו עו"ד ירושה מומלץ, אחראי ומסור, בעל ניסיון רב בכל הקשור לדיני משפחה, צווי ירושה, סכסוכי ירושה ועוד.

 

איך ניתן לדעת האם יש צורך לשלם מיסים בעת קבלת הירושה?

אם עניין הירושה עבר חלק מבחינה משפחתית ואתם צפויים לקבל את נתח הירושה המגיע לכם, בוודאי עולה בכם השאלה האם יש צורך לשלם מיסים בעת קבלת הירושה. תופתעו לדעת שבישראל מס הירושה בוטל לפני כמה עשרות שנים, אך במקרים מסוימים תידרשו לשלם מס מסוים על העיזבון שאתם מקבלים. מדובר במערכת חוקים שלמה וסבוכה וכדי לוודא שאינכם עושים טעויות מומלץ להיעזר בעו"ד ירושה בקיא בפרטים ומקצועי שיסייע לכם בכל הקשור לירושה שלכם ולענייני המיסים.

 

לסיכום

סכומי הכספים המועברים בירושה כשקרוב נפטר יכולים להיות גבוהים למדי, ותהיו בטוחים שאתם זקוקים לאיש מקצוע שיסייע לכם בתחומים אלו, כדי לוודא שאינכם מאבדים כספים ששייכים לכם אך מצד שני גם לא עוברים על החוק. לכן מומלץ להיעזר בעו"ד ירושה מקצועי ומנוסה שיסייע לכם בכל הקשור לירושות.

דולרים

 

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות