fbpx

מנהל פיתוח עסקי – מפתחים מודל נכון ומשלמים פחות מס

אחת המעמסות המשמעותיות ביותר על כל בעל מקצוע, על כל איש עסקים ובוודאי על עסקים בסדרי גודל שונים בכל תחום שהוא, זה כל מה שקשור להיבט של המסים.

בין אם מדובר על מסים שהם צריכים לשלם למדינה ובין אם מדובר על מסים שהם משלמים במדינות אחרות בהן הם פועלים.

מסים אלו אשר נקבעו על ידי המחוקקים במהלך השנים, נועדו להעשיר את קופת המדינה, על מנת שזו תוכל להגדיל את התקציב שלה לצרכים שונים.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

הבעיה היא, שהרבה פעמים אותם מסים מהווים נטל משמעותי על עסקים ובעלי מקצוע, עד כדי כך שהם הופכים את העבודה להרבה פחות משתלמת.

הרי אם צריך לשלם מס משמעותי על כל הכנסה שיוצרים, אז הרווח הופך להיות חסר משמעות, מה שמעלה את השאלה, מה הטעם להשקיע ולעבוד במצב כזה?

אך יש דרכים להתמודד עם המעמסה הכבדה. בעזרת מנהל פיתוח עסקי חכם ומנוסה, ניתן להגיע לפתרונות יעילים. ניתן לבצע תהליכים שיובילו בין היתר לתכנון מס נכון, כך שעסק או בעל מקצוע יוכלו לייצר הכנסות, לשלם מס ובכל זאת לא להיפגע מבחינה כלכלית. חשוב להבהיר, תכנון מס וכל מה שכרוך בכך, זה עניין חוקי לחלוטין, אין פה עניין של העלמת מסים ואי תשלום. הכל חוקי, פשוט מתבצע בצורה הרבה יותר חכמה, יעילה ולטובת הלקוח כמובן.

לפני שנסביר כיצד מנהל פיתוח עסקי יכול לעזור בכך, צריך לומר בשביל שזה יקרה, עליו להכיר היטב את העסק, עליו להכיר היטב את התחום והשוק בו הוא מתנהל וכמובן, עליו גם להכיר את כל הנושא של המיסוי באותה מדינה. זה נכון בין אם הוא נדרש לבצע תהליכים שיעזרו לעסק בשוק המקומי או בכל מקום אחר. המידע שיעמוד לרשותו והכלים שהוא רכש במהלך השנים, אמורים לעזור לבצע את התהליך בצורה נכונה, מדויקת וחוקית.

מטבעות ובית

 

כיצד מנהל פיתוח עסקי יכול לעזור

בעיקרון התהליך שהוא יבצע, זו התאמה של פיתוח אסטרטגי של העסק למבנה של תכנון מס שיכול לשרת אותו. למשל, הוא יבחן באילו שווקים משתלם לעסק להשקיע, באילו שווקים משתלם לעסק לעבוד, על מנת שהוא יוכל לייצר רווח אך לשלם פחות מס. כמו כן, הוא יכול לעזור לעסק לפתח תוכנית עבודה, באופן כזה שהיא תתבצע כך שהמס יתחלק בצורות שונות והרבה יותר מקלות וגמישות מאשר במצב רגיל, ייתכן מאוד שהוא גם יבחן אופציה לנצל פרצות שונות שקיימות בחוק המסים, על מנת שהעסק יוכל לשלם מס מופחת או לשלם אותו באופן כזה שההשפעה עליו תהיה נמוכה יותר.

לפני סיום חשוב להבהיר, תכנון מס נכון יכול לחסוך הוצאה משמעותית, בה אפשר יהיה להשתמש לצרכים אחרים שיעזרו לפיתוח העסק. לכן משתלם להעסיק מנהל פיתוח, גם במיקור חוץ, לצורך זה.

 

איש מסך וכסף

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות