fbpx

מפרסמים את העסק? גלו מהו ניכוי מס בשל הוצאות פרסום

אחד התחומים שמעסיקים בעלי עסקים רבים זהו המס. לא מעט בעלי עסקים עצמאיים יודעים כי הם זכאים לקבלת החזרים שונים בעקבות הוצאות של העסק, אבל לא כולם יודעים מהן ההוצאות שנחשבות למוכרות למס הכנסה. במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד במידע בנושא שעוסק בתחום הפרסום. אם אתם מתכננים לפרסם את העסק שלכם בקרוב באמצעי המדיה השונים, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי ותחסכו הרבה כסף.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך כתבנו אחרי שהחברה שלנו החליטה שהגיעה הזמן ללכת צעד אחד קדימה ולפרסם במדיה של הגדולים – בטלוויזיה. אחרי שנים שפרסמנו באמצעי המדיה האחרים, המנהלים הגיעו למסקנה שצריך לעשות שינוי. העניין הוא, שהם לא ידעו בכלל שהם עשויים לקבל החזר על ההוצאה הזו שהתגלתה להם רק בדיעבד, כהוצאה מוכרת עבור מס הכנסה. כשהדבר התגלה, הבנו שמדובר בעניין שראוי להפיץ בקרב בעלי עסקים, כך שחזרנו למשרד שלנו ומיד יצאנו ללקט מידע בנושא. מידע שהפך בסופו של דבר להיות המדריך שאתם קוראים ברגעים אלו ממש.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

תכירו את עיקרון הבסיס לניכוי הוצאות

יכול להיות ששמעתם כבר בעבר שאתם יכולים לקבל החזרים על הוצאות מוכרות. מדובר בהוצאות עסקיות שוטפות שמטרתן היא להביא לייצור של הכנסה עבור העסק. אחת מההוצאות הללו כפי שאתם וודאי מבינים היא הוצאה עבור פרסום. כך שאם אתם מתכננים  כבר תקופה לבדוק משרד פרסום שיקדם את העסק שלכם כמה צעדים קדימה, דעו שעכשיו זה הזמן. תבחרו במשרד פרסום לבעלי מקצוע שיאפשר לכם לא רק להביא לקידום מסיבי של העסק, אלא גם לקבל החזרים משמעותיים. כך בעצם תוכלו להרוויח כפול מההליך הזה.

 

איזה פרסומים נכנסים תחת קטגוריית ניכוי המס?

הפרסומים שמאפשרים לבעל עסק לקבל את הניכוי המדובר הוא כזה שכולל את הפרטים הבאים:

דולרים
  • פרסומים בקטלוגים שנתיים או עונתיים
  • קמפיינים פרסומיים
  • סדרה של פרסומים ועוד

 

איזה פרסומים לא נכנסים תחת קטגוריית ניכוי המס?

ראוי לציין כי לא כל הוצאת פרסום נחשבות למוכרות עבור החזרי מס. ההוצאות המותרות הן אלו שאינן מעוררות מחלוקת. המבחן שקובע אם הפרסום יכול להביא לניכוי מס או לא הוא מבחן שבדוק אם הפרסום מקנה יתרון מתמיד עבור העסק. אם כן, ההוצאה לא תהיה מוכרת כהוצאה שוטפת ולא ניתן יהיה לקבל עליה החזרים. מקרה נוסף שבו לא יהיה החזר הוא כאשר מדובר בעסק חדש. לא ניתן יהיה להחשיב את הוצאות הפרסום שהוצאו מראש, עוד לפני שהפעילות העסקית החלה.

 

כמה מילים לסיום המדריך

כעת, לאחר שקראתם את המדריך בעיון, אתם יכולים להבין, בדיוק כמו שאנחנו הבנו שהליך ניכוי המס הוא עניין בירוקרטי לכל דבר. לכן, חשוב לבדוק באופן מעמיק את סוג הפרסום הנבחר ואת מצב העסק שלכם כדי לבדוק שתוכלו לקבל את ההחזר.

מטבעות

 

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות