fbpx

האם ניתן לקבל החזרי מס עקב צורך בליווי גריאטרי

בתקופה האחרונה אנו עדים ללא מעט שאלות שעולות מקרב מבוגרים בכל הנוגע להחזרי מס. הדבר גרם לנו להבין שאין מספיק מודעות בנושא ושיש צורך להעלות מידע מקיף לרשת שיאפשר לכל אחד לדעת את הפרטים הכי חשובים בנושא הבירוקרטי שידוע כמורכב מאוד. מדריך זה יעסוק בבירור אודות אפשרות לקבל החזרי מס עקב צורך בליווי גריאטרי. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע בנושא.

 

הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

רגע לפני שנתחיל את המדריך, ראוי שנציין בפניכם שמדובר במדריך ה – 1 שנכתב כחלק מסדרת מדריכים מקיפה שתעסוק בכל הנוגע לקבלת החזרי מס עבור אנשים מבוגרים ו\או חולים. המדריך מוקדש למכר שלנו שנכנס לאחרונה לטיפול גריאטרי ומשפחתו מצאה את עצמה חסרת אונים אל מול כל הבירוקרטיה. משפחה זו גרמה לנו להבין בעצם שיש צורך בכתיבת המדריכים הללו. זו ההזדמנות להודות לה. שכן, בזכותה, מדריך זה רואה אור והוא צפוי לסייע לרבים אחרים בתחום.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

אז אפשר לקבל החזרי מס בעקבות צורך בליווי גריאטרי?

נתחיל בכך שנציין בפניכם שישנה אפשרות לקבל החזר מס על פי החוק כאשר ישנו בן משפחה שעונה על הקטגוריה "סיעודי". סעיף 44 לפקודת מס הכנסה מציין כי עובד שמשלם עבור החזקת קרוב משפחה שלו כול לקבל זיכוי במס הכנסה. הנה רשימה של הקרובים שבגינם ניתן לקבל את ההחזר המדובר:

  • הורה
  • בן זוג
  • ילד

הזיכוי מתקבל בסופו של דבר באמצעות הפחתה מהסכום של המס שאותו העובד צריך היה לשלם. אם אתם מתכננים להגיע אל ואתם רוצים לדעת אם תוכלו לקבל החזר מס עקב ליווי מטעמה, כדאי שתקראו קודם את הפסקה הבאה.

 

מחשבון

החזר מס עקב צורך בליווי גריאטרי

החזר המס מגיע לכם באופן אוטומטי במידה ואתם עונים על הקטגוריה שנכתבה לעיל (כלומר, שיש לכם קרוב משפחה מבין אלו שמופיעים ברשימה שצריכים ליווי גריאטרי). כך שאתם יכולים לקבל את הליווי המדובר ולהיות בטוחים שהדבר לא פוגע חלילה בהחזר המס. החזר המס צפוי להישאר שם והוא מגיע לכם כחוק.

 

הזיכוי מותנה בכמה עובדות חשובות

חשוב מאוד שתדעו שהזיכוי מטעם מס הכנסה מותנה בכך שההכנסה השנתית של החייב במס אינה עולה על סכום מסוים. בדקנו את הנושא וגילינו כי נכון לשנת 2020, הזכאות הזו מותנית בכך שההכנסה המדוברת לא עולה על 170 אלף ₪ או שההכנסה יחד עם בן הזוג לא עולה על סכום של כ – 272 אלף ₪ בשנה.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך החשוב שהציג בפניכם את האפשרות לקבל החזרי מס עקב צורך בליווי גריאטרי. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים לצאת לדרך, למלא מסמכים ולקבל את החזר המס שמגיע לכם כחוק. שיהיה בהצלחה!

שעון ומטבעות

 

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות