fbpx

חברת החזרי מס

ישראלים רבים משלמים מיסים גבוהים ממה שהיו אמורים לשם ולכן זכאים להחזרי מס. יחד עם זאת, לא כולם יודעים שמגיע להם כסף ולכן רבים מפסידים כסף רב שיכולים לקבל בחזרה אף עם ריבית. הגשת בקשה להחזרי מס יכולה להיות מורכבת ומצריכה הבנה בחוקי המיסים של ישראל, לכן אם ברצונכם לקבל את הכסף שלכם כדאי להיעזר בשירותיה של חברת החזרי מס. ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על החזרי מס, על חברות להחזרי מס ואיך הן יעזרו לכם לקבל יותר.

 

החזרי מס – למה זה מגיע לי?

החזרי מס הם כסף שמגיע למי ששילם תשלומי מיסים גבוהים ממה שהיה צריך לשלם בתחילה. הסיבה שרבים כל כך זכאים לקבל החזרי מס נעוצה באופן חישוב תשלומי המס בישראל. חישוב תשלום המס נעשה לפי שיעור הכנסה שנתית. עבור שכירים – התשלום נגבה בכל חודש ומחושב לפי שיעור ההכנסה השנתית הצפויה.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

עבור עצמאים – מס הכנסה גובה מעין מקדמה בתחילת השנה, גם לפי שיעור הכנסה שנתית, ובהמשך השנה תשלום המס נקבע לפי רמת ההכנסה של העצמאי. היות ומדובר בשיעור הכנסה שנתית, לא תמיד יילקחו בחשבון סיבות המזכות בנקודות מס וכן ירידה בהכנסה השנתית. על כן, שכירים ועצמאים רבים עלולים לשלם יותר ממה שהיו צריכים ויהיו זכאים להחזרי מס.

 

על מה תוכלו לדרוש החזרי מס?

כאמור, החזרי מס ניתן לדרוש עבור תשלומי מס גבוהים ממה שהיה אמור העובד לשלם. במידה ובמהלך שנת המס קיבל העובד זכאות לנקודות מס (כמו למשל פיטורים, ילודה, סיום לימודים אקדמיים ועוד) ואלה לא נלקחו בחשבון, יוכל לבקש החזרים. כמו כן, הן עצמאים והן שכירים יכולים לבקש החזרי מס עבור תשלומים מסוימים, כאשר כשמדובר בעצמאים יהיו זכאים להחזרי מס עבור כל הוצאות הכרוכות בעבודתם.

 

איך תדעו אם מגיע לכם החזרי מס?

לא תמיד ניתן לדעת בוודאות האם תהיו זכאים להחזרי מס, וזאת היות וישנו צורך בבדיקה אצל פקיד השומה. מס הכנסה לא יעשה את החישוב עבורכם ולא ידווח על זכאות להחזרי מס מבלי שתגישו בקשה להחזרי מס. לאחר שהגשתם את הבקשה לפקיד השומה, הנושא יבחן על ידי מס הכנסה.

במידה ותהיו זכאים להחזרי מס, מס הכנסה ידאג ליידע אתכם על כך ולהחזיר לכם את הכסף ביחד עם הריבית שמגיעה לכם. את הבקשה תוכלו להגיש עד שש שנים אחורה מאותה שנה בה אתם מבקשים את החזרי המס.

 

איך מגישים בקשה להחזרי מס?

הגשת בקשה להחזרי מס תעשה על ידי הגשת הבקשה הרשמית אשר מופיעה באתר של מס הכנסה. בנוסף למילוי טופס הבקשה, יהיה צורך בצירוף מסמכים שונים – פירוט הכנסות שנתיות מכלל מקורות ההכנסה, פירוט הוצאות (בעיקר כאלה הרלוונטיות לעבודה), מסמכים המאשרים זכאות לנקודות מס ועוד.

את הטפסים ניתן להגיש אצל פקיד השומה בכל אחד מסניפי קבלת הקהל של מס הכנסה. מילוי הבקשה להחזרי מס יכולה להיות מורכבת ומצריכה ידע והבנה באופן בו פועל מס הכנסה ובפקודות המס. מילוי הבקשה באופן שאינו מקצועי עלול לגרור עיכובים רבים בקבלת ההחזרים ואף עלולים להביא לכך שלא תקבלו את מלוא ההחזרים שמגיעים לכם או לא תקבלו אותם כלל.

 

הכירו – חברת החזרי מס

כאמור, מילוי טפסי הבקשה להחזרי מס הינו הליך מורכב המצריך הבנה מקצועית בתחום. אם ברצונכם לקבל את כספכם במהרה ולוודא שתקבלו את כל מה שמגיע לכם, כדאי שתפנו לחברת החזרי מס. חברות החזרי מס הינן חברות בהן מועסקים יועצי מס ורואי חשבון, אשר מבינים בפקודות המס בישראל וידעו לסייע בתהליכי הבקשה להחזרי מס. החברות נותנות שירותי סיוע וליווי עבור המבקשים לקבל החזרי מס. חברות אלה חוסכות מהלקוחות שלהם זמן רב ומבטיחות כי החזרי המס יבוצעו בצורה מקצועית.

 

איך חברה להחזרי מס תעזור לכם?

חברות החזרי מס יעזרו לכם במילוי הטפסים ואף יגישו בעבורכם את הבקשה וכך לא תצטרכו להתאמץ כלל. בחברות מועסקים יועצי מס מקצועיים שיוודאו שתקבלו את כלל ההחזרים המגיעים לכם במהרה.

אומנם שירותי חברת החזרי מס יעלו לכם כסף, אך מדובר בתשלום זעום אשר ישתלם לכם בהמשך ביותר ובזכות שירותים אלה תקבלו את כל הכסף שמגיע לכם ביחד עם ריבית הכרוכה בהחזרי מס. הגשת בקשה להחזרי מס ללא הסתייעות בחברה מקצועית, עלולה להביא לכך שתבזבזו זמן רב ותפסידו כספים שמגיעים לכם. בכך חברת החזרי מס תחסוך לכם זמן ותסייע לכם להרוויח יותר.

 

בחירת חברת החזרי מס

לא תמיד קל למצוא את החברה המתאימה עבורכם להחזרי מס, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שבה אתם פונים לשירותים מסוג אלה. על מנת למצוא את החברה הטובה ביותר עבורכם מומלץ להתחיל בחיפוש ברשת, לשאול מכרים, לבדוק המלצות וכן לבחון האם החברה אליה פניתם היא חברה מקצועית ובעלת ניסיון.

 

חברה להחזרי מס – כך החברות יעזרו לכם להרוויח יותר

החזרי מס הינם כספים אשר מגיעים לכם לאחר ששילמתם תשלומי מס גבוהים ממה שהייתם צריכים, או שקיבלתם זכאות לנקודות מס במהלך שנת המס שלא חושבו בתשלומי המס, או בגין הוצאות מסוימות לפי סטאטוס ההעסקה שלכם. הגשת בקשה להחזרי מס יכולה להיות מורכבת ומצריכה ידע והבנה באופן בו מתנהל מס הכנסה, וכן ידע בפקודות המס בישראל.

רבים אשר מעוניינים לקבל את מלוא כספם במהרה יבחרו לפנות לחברות החזרי מס. חברת החזרי מס תגביר את הסיכויים שלכם לקבל את מלוא כספכם בחזרה ובמהרה. יועצי המס המקצועיים שבחברה ילוו אתכם לאורך כל הדרך, יסייע במילוי הטפסים, יגידו לכם אילו מסמכים עליכם להביא, ויתנו שירותי יעוץ מס מקצועיים ואיכותיים.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות