fbpx

טופס בקשה להחזר מס (טופס 135)

אם היה לכם אי פעם עסק עם פקידים, סביר מאוד להניח שגיליתים כמה בקלות יכול העסק הזה להפוך לדבר לחוץ, סוער, רגיש ומתסכל. גם מילוי טפסים, ולא רק התנהלות מול הפקידים עצמם יכול להיות לא פשוט. התחושות הקשות שיכולות לעלות כתוצאה מעיסוק בטפסים, למשל של רשויות המיסים, עשויות להגיע מכך שהניסוח בו משתמשות הרשויות בטפסים שלהן הוא מסורבל מאוד.

ובאמת, נוסח בו משתמשים כיום בטפסים של רשויות המס בישראל ברור במלואו כמעט אך ורק למי שמתעסק בניסוחים הללו כחלק מעיסוקו המקצועי, כמו עורכי דין או פקידי שומה. בטקסט הזה תוכלו לקרוא על טופס 135, הנקרא גם טופס בקשה להחזר מס או טופס דיווח שנתי מקוצר. המטרה של הטקסט היא שכשתסיימו לקרוא אותו – תוכלו להבין מי צריך למלא את הטופס הזה ומתי. בנוסף, אנחנו שואפים שתגיעו להבנה מה הם הפרטים שעליכם למלא בטופס, והיכן עליכם למלא אותם. להורדת הטופס לחצו כאן

 

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

מתי נצטרך טופס בקשה להחזר מס?

טופס 135 נצרך עבור מי שלא היה צריך להגיש דיווח שנתי על ההכנסות שלו או שלה, אך מבקש להגיש דיווח כזה בכל מקרה, לצרכי החזר מס. את הטופס ניתן להגיש רטרואקטיבית עד 6 שנים אחורה משנת המס הנוכחית.

טופס בקשה להחזר מס (טופס 135)
טופס בקשה להחזר מס (טופס 135)

אילו פרטים ממלאים בטופס 135?

בטופס בקשה להחזר מס יש למלא פרטים אישיים ושל בן או בת זוגכם, אם הם קיימים כמובן. בנוסף תצטרכו לפרט את כלל ההכנסות שלכם מאותה השנה, את כלל הזיכויים והניכויים להם אתם זכאים, וכמובן להצהיר על אמיתות התוכן שמילאתם.

 

דברים נוספים שחשוב לדעת על הטופס

שימו לב שהגשת הטופס אינה כרוכה בתשלום משום סוג, וניתן לבצע אותה באינטרנט כמו גם את מילוי הטופס. עוד דבר שחשוב שתיקחו בחשבון הוא שאם מגישים בקשה לזיכוי, עליכם לצרף גם אישורים וטפסים נוספים הרלוונטיים לבקשה שלכם. דבר אחרון שכדאי לקחת בחשבון כשממלאים טופס 135 הוא שחשוב לצרף צילום של המחאה (צ'ק) או אסמכתא אחרת לאימות פרטי החשבון שלכם, כדי שאם תמצאו ראויים לזיכוי – ידעו במס הכנסה לאן להעביר את הכסף.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות