fbpx

10 דברים שחובה לבדוק לפני השקעות נדל"ן בארה"ב

את מצב הנכס

הדבר החשוב ביותר שאנו צריכים לבחון כאשר אנו קונים נכס חדש בארה"ב או לצורך העניין בכל מקום זה את מצב הנכס. עלינו לראות האם הנכס במצב טוב והאם הוא חדש, שמור או דרוש שיפוץ מסיבי.

 

את החוק במדינה שבה אנו קונים את הנכס

עליכם להבין כי החוק במדינה משפיע מאוד על השאלה כמה תרוויחו מן הנכס. למשל אתם חייבים לדעת אם יש מס מיוחד על שכר דירה או על קניית נכסים מכיוון שהדבר משפיע על התשואה שלכם מהנכס שקניתם.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

את המיקום של הנכס

עליכם לבחון את המיקום של הנכס מכיוון שארה"ב היא מדינה ענקית ויש הבדל בין ניו יורק למשל ליוסטון. לכן אתם חייבים לבחון את המיקום של הנכס וכך להבין האם כדאי להשקיע בנכס או לא.

 

את עלות הנכס

כאשר אנו מדברים על השקעות נדל"ן בארה"ב אנו חייבים לזכור כי עלות הנכס משפיעה עלינו מאוד. עליכם להבין בדיוק כמה הנכס עולה עד הדולר האחרון ואז תוכלו להבין האם כדאי להשקיע בנכס או לא.

שבעים אחוז רווח

 

את זכויות הבנייה בנכס

זכויות הבנייה בנכס משפיעות מאוד על התשואה שתניבו מן הנכס ואתם חייבים לברר האם אפשר להרחיב את הנכס, לבנות עוד קומה או שמא להוסיף בקומה התחתונה עוד חלקים וכך תדעו האם כדאי לקנות את הנכס או לא.

 

את מצב התחבורה הציבורית באזור של הנכס

התחבורה הציבורית בנכס משפיעה מאוד על השאלה האם תצליחו להשכיר את הנכס ולכן יש חובה לבחון האם יש מטרו באזור, אוטובוסים או רכבת באזור הבית שלכם. כך תדעו האם אנשים ירצו לגור בדירה שלכם והאם יהיה לכם קל להשכיר אותה.

 

את בתי הספר באזור הנכס

כל משפחה שרוצה לשכור דירה מתעניינת בשאלה איזה בתי ספר יש באזור של הנכס. לכן אתם צריכים לבחון את השאלה הזאת וכך לדעת האם הנכס שווה את ההשקעה או לא.

 

את אזורי התעסוקה באזור הנכס

תעסוקה היא קריטית לאנשים רבים ולכן יש לבחון האם בקרבת הנכס שלכם יש אזורי תעסוקה שבהם הדיירים שלכם יוכלו לעבוד.

 

את החוזה שעליו את צריכים לחתום בכדי לקנות את הנכס

החוזה משפיע מאוד על התשואה שתניבו מן הדירה והוא גם מעניק לכם זכויות מלאות על הדירה ולכן חובה לבחון את החוזה לעומק ולהתייעץ עם עורך דין לגביו.

 

את השאלה האם הנכס מגיע מרוהט או לא

עליכם לדעת האם הבית שאתם קונים מגיע מרוהט או שמא הוא מגיע ללא ריהוט ואז זה אומר עוד הוצאה כספית גדולה. לכן בררו עם המוכרים את השאלה הזאת ואל תזניחו אותה מכיוון שהיא שווה הרבה כסף.

 

מטבעות

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות