fbpx

מחשבון מס הכנסה – האם מגיע לך החזר מס הכנסה וכמה?

חישוב של מס הכנסה לשכירים או עצמאיים מאפשר לנו לדעת האם מגיע לנו החזר מס ומה גובהו. במאמר הבא נסביר איזה נתונים צריך להזין אל תוך המחשבון ואיך עושים זאת החזרי מס ניתנים לשכירים או עצמאיים ששילמו יותר מדי מיסים בשנים מסוימות. את החזרי המס אפשר לבדוק גם רטרואקטיבית עד לתקופה מסוימת, לפי תנאי התיק של כל נישום.

בנוסף, תהליך בדיקת החזרי המס יכול להתבצע גם עבור שכירים וגם עבור עצמאיים על ידי בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו. באופן הזה, ניתן להגדיל את הסיכוי לקבל כסף מקופת המדינה ישירות אל חשבון הבנק הפרטי.

 

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

איך משתמשים במחשבון מס הכנסה?

הכלי העיקרי שבו משתמשים על מנת לדעת למי מגיע החזר מס הכנסה הוא מחשבון ייעודי. באמצעות המחשבון ניתן לבחור שנה ולבסס את החישוב באופן שנתי או חודשי. כמו כן, המחשבון מספק תוצאה אמינה מבחינת סכום המס שאמור להיות מנוכה מהשכר. אז אם מגלים שהניכוי היה גבוה יותר, יש להגיש בקשה מסודרת ולבקש החזר.

 

מה צריך לדעת לפני שמשתמשים במחשבון?

הבעיה היא שבשביל לדעת האם מגיע לנו החזר ומה הגובה שלנו, אנחנו צריכים לדעת לכמה נקודות זיכוי אנו זכאים. כאן אפשר להשתמש במחשבון אחר לחישוב נקודות הזיכוי ולבסס את התוצאה על מצב משפחתי ועל נסיבות שונות. בנוסף, רצוי לנצל את ההזדמנות על מנת להתייעץ עם בעלי מקצוע שמגיעים מתחום המיסוי ומכירים אותו. באופן הזה, קל יותר להבטיח שהממצאים מהשימוש במחשבון המס יהיו מבוססים ואמינים.

 

מחשבון מס הכנסה

טיפים להפעלה נכונה של מחשבון מס הכנסה

המחשבון שמחשב את המס לניכוי מהמשכורת לפי מספר נקודות הזיכוי וסכום ההכנסה לכל שנת מס נוכחית זמין אונליין באתר רשות המיסים. קודם כל, בוחרים את שנת המס לחישוב מס הכנסה. שנית, בוחרים בין סוג חישוב שנתי או חודשי. כך לדוגמא יכול להיות שעצמאיים או שכירים עם כמה מקומות עבודה שונים יבצעו חישוב שנתי, בעוד שכירים במקום עבודה אחד ומרכזי יעדיפו חישוב חודשי. לבסוף, מקישים את מספר נקודות הזיכוי ואת סכום ההכנסה.

 

מה מגלים אם יש פערים?

פערים בין תשלומי המיסים בעבר לבין מה שהיינו אמורים לשלם על פי החוק, נקודות הזיכוי ושנת המס מחייבים הגשת בקשה מסודרת לקבלת החזרים. את החזרי המס מקבלים בליווי ריביות והצמדה, כאשר המשמעות היא שניתן להגיע לסכומים גבוהים מאוד של עשרות ומאות אלפי שקלים.

 

כל הסיבות להתייעץ עם בעלי מקצוע

בסופו של דבר, שכירים ועצמאיים צריכים לפעול אקטיבית על מנת לקבל את החזרי המס שמגיעים להם. כדי לעשות את זה מהר ובקלות, מומלץ לפנות אל בעלי מקצוע ואל חברה אמינה שלוקחת על עצמה את האחריות.

מחשבון מס הכנסה

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות