fbpx

מהו המס על ייבוא מוצרי חקלאות?

בשנים האחרונות נדמה כי המס במדינה עולה מיום ליום. הכוונה למיסים שונים ולאו דווקא לכאלו שחלים על מי שמייבאים מוצרי חקלאות. המדריך הנוכחי הוא חלק מסדרת מדריכים שערכנו בנושא המס במדינה. מדריך זה יתמקד במיסים שאתם צפויים לשלם על ייבוא של מוצרי חקלאות ממדינות שונות. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע הדרוש לכם בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שחבר קרוב שלנו גילה ששדה התותים שהוא טיפח בשנים האחרונות כבר לא שייך לו. מדובר בעניין משפטי מורכב שלא נרחיב אודותיו כאן. חשוב לנו רק לציין שזהו הרקע לכתיבת המדריך, העובדה שחקלאי משכמו ומעלה גילה בבוקר בהיר אחד שהוא כבר לא יכול להמשיך ולשווק את התותים שלו ללקוחות.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

במקום להיכנס לדיכאון ולהודיע לכלל לקוחותיו שהוא סוגר את הבאסטה, הוא יצא לבדוק אפשרות של ייבוא תותים מחו"ל וביקש מאתנו לערוך לו בירור מקיף בכל הנוגע לנושא המס מכיוון שהוא ידע שאנחנו כותבים מדריכים בתחום. מדריך זה מוקדש לחבר שלנו (שבחר שלא להיחשף) ולאחרים שמעוניינים לייבא מוצרי חקלאות מחו"ל.

 

כמה מס אתם צפויים לשלם על ייבוא של מוצרי חקלאות?

שימו לב, אם תחליטו לייבא מוצרי חקלאות מחו"ל במקום לקנות מחברות ישראליות שמתמחות בנושא אתם עשויים לשלם לא מעט על מיסים. אם תבחרו בכל זאת לייבא מוצרי חקלאות, אתם תצטרכו לפתוח את הכיס כי אתם תשלמו המון ואם להיות כנים, לא בטוח שזה ישתלם לכם.

 

מוצרים חקלאיים

אחוזי המס שאתם צפויים לשלם על הייבוא

הבטחנו שנציג בפניכם את המס ואנחנו עומדים בהבטחתנו. יצאנו לבדוק באופן מעמיק את שיעורי המס ומעבר לעובדה שהם גבוהים מאוד, יש לנו גם ממצאים מדויקים. הנה שיעורי המס שאתם צפויים לשלם עבור מוצרים שונים:

  • 162 אחוזי מס על ייבוא של שום
  • 69 אחוזי מס על ייבוא של תפוחי אדמה
  • 57 אחוזי מס על ייבוא של שמן זית
  • 52 אחוזי מס על ייבוא של תותים ועוד

 

מה המסקנה?

לאחר שראינו את הממצאים שצוינו בפניכם לעיל הגענו למסקנה ברורה בנושא – אנחנו לא ננסה לייבא מוצרי חקלאות מחוץ לארץ. שכן, מדובר בעניין בירוקרטי בפני עצמו עוד לפני תשלום המס העצום הזה. נראה שעדיף לגדל באופן עצמאי בארץ את הפירות והירקות ולקנות מוצרי חקלאות כחול לבן, מכיוון שהדבר עשוי לעלות הרבה פחות מאשר הליך הייבוא.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לחבר הקרוב שלנו וגם לכם לדעת מהו המס על ייבוא מוצרי חקלאות. כעת, נותר לכם להחליט מהו הצעד הנכון עבורכם בכל הנוגע לעניין זה. שיהיה בהצלחה!

מס מוצרים חקלאיים

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות