fbpx

כיצד להתכונן נכון בצורה כלכלית לקראת הלידה

מזל טוב! שני קווים פשוטים בבדיקת ההיריון סיפרו לך את החדשות הכי משמחות שיש – את עומדת להפוך לאמא! שני קווים שישנו את החיים שלך מן הקצה אל הקצה. כמה התרגשויות, חששות, ותקוות עוד מצפות לך בתקופה הקרובה.

עם כל הסידורים לקראת הגעתו של הרך הנולד – הבדיקות הרפואיות, ההחלטה על צורת ואופי הלידה, הכנת חדר הילדים, בחירת שם – קל לשכוח או להזניח את הצד הכלכלי של הדבר. אבל אין מה לדאוג, ובכמה צעדים פשוטים, וחשיבה קדימה לעתיד – תוכלי להגיע ללידה בראש שקט וברווחה יחסית.

 

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

תשעה חודשים – לקראתם ובמהלכם

אנחנו חיים בתקופה מופלאה מבחינה טכנולוגית. עם מידע מהימן המוגש לנו בקלות, ממש במרחק הקלקה. נשים המנסות להיכנס להיריון, יכולות להיעזר במחשבון ביוץ – ולפענח בדיוק מה התאריך בו צפוי הביוץ הבא שלה, ומתי הגוף מוכן להפריה! שכלול של כמה נתונים פשוטים בממשק קל לתפעול יביא אותך לתאריך המיועד.

על אותו העיקרון פועל מחשבון היריון – מחשבון המאפשר לך לעקוב אחר התהליך שבוע אחר שבוע, כשבכל שבוע נקודות ציון חשובות כמו גודלו המשוער של העובר, בדיקות שיש לעשות בזמן הזה, שינויים שהגוף חווה, וגם חישוב של תאריך הלידה המשוער! כך שתוכלי להכין את עצמך לכל שלב שיגיע, בצורה מסודרת ומחושבת.

 

בדקו את הזכויות שלכם

מדינת ישראל היא מדינה המעודדת ילודה, וככזו היא מציעה מגוון רחב של הטבות, נקודות זכות, ומענקים להורים. כבר בתקופת ההיריון, סל הבריאות מכסה את רוב הבדיקות הנחוצות – כך שאין צורך להוציא הון על רפואה פרטית. להלן כמה זכויות שיסייעו לכם כלכלית, וכדאי לוודא כי אתם מקבלים את כולן – הטבות מס להורים צעירים, מענק לידה הכולל הוצאות רפואיות, דמי לידה, קצבת ילדים חודשית עד גיל 18, וחיסכון לכל ילד מטעם המדינה.

מחשבון היריון

 

בחירות כלכליות וירוקות – הולכים על יד שנייה

"יד שנייה" זה כבר ממש לא שם נרדף לנזקקות. עם משבר האקלים, והמודעות הרחבה יותר לנזקי הצרכנות שלנו, רבים עוברים לאורח חיים מקיים יותר, שכולל גם העדפה של פריטים מיד שנייה. עם קצת חיפוש תוכלו לרכוש מוצרים מצוינים, שחלקם יהיו שמורים כמו חדשים!

בחרו איפה אתם רוצים להוציא ולהשקיע ביד ראשונה (כיסא רכב, למשל. או בגדים חדשים חדשים.), ואיפה לרכוש או לקבל יד שנייה. רהיטים לחדר התינוק, למשל, כולל שידות החתלה, תוכלו למצוא בשליש מהמחיר המקורי, ואפילו בחינם! גם בגדי היריון, שהם הוצאה רצינית שמשמשת אותו לחודשים בודדים בלבד – אפשר למצוא בחנויות ובבוטיקים הדוגלים ביד שנייה. תחשבו על זה.

אנחנו מציעים לך להכין ממש תכנית עבודה, צעד צעד, ולתכנן את ההוצאות לקראת הלידה. עם קצת השקעה, החלטות נבונות ונכונות – תוכלו לצלוח את התקופה המאתגרת הזו, בפן הכלכלי ובכלל, בקלות. שיהיה במזל!

מחשבון היריון

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות