fbpx

אילו הטבות במס הכנסה כל אזרח חייב להכיר?

עובדה חשובה מאוד שמרבית האזרחים במדינת ישראל יכולים להגיד לכם בבהירות וללא תהייה נוגעת לכך שהם לא יודעים אילו הטבות במס הכנסה קיימות. הרי מרבית האנשים שלא עוסקים בתחום רק שומעים את המושג "מס הכנסה" ומיד מקבלים חמרמורת.

אנחנו כאן כדי להנגיש את הנושא. לכן, יצאנו בסדרת מדריכים חשובה שתכיר בכל פעם כל מיני הטבות מס שפונות לאזרחים שונים. הישארו אתנו ותגלו אילו הטבות במס אתם צריכים להכיר בתור התחלה.

 

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

תכירו הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנעמיק בהטבות שכל אזרח צריך להכיר, יש לציין כי המדריך הנוכחי צפוי להיות חלק מסדרת מדריכים שתעסוק בנושא. כלומר, זהו המדריך ה – 1. בהמשך צפויים להיות מדריכים נוספים שהנושאים שלהם ייקבעו בהתאם לבקשות שלכם, הקוראים הקבועים שלנו.

אנחנו יודעים שיש לא מעט התעניינות בנושאי מס הכנסה ושהמידע שנמצא ברחבי הרשת אינו נגיש וברור. לכן, החלטנו להרים את הכפפה ולעשות מעשה שישנה סוף סוף את המצב ויאפשר לרבים לדעת אילו הטבות מגיעות להם בהתאם לחוק.

 

תכירו את ההטבות שאתם צפויים לקבל בכל הנוגע לעבודה שלכם

אם אתם פורשים בקרוב מהעבודה שלכם, אתם צפויים לקבל פיצויי פיטורים ו\או מענק פרישה לפקודת מס הכנסה. מדובר לא פעם בסכומים גבוהים שכדאי שתבררו  לגביהם מראש עם עורך דין מס הכנסה משה קריסי שיוכל לבדוק את הניירת שלכם ולהגיד לכם את הסכומים המדויקים שמגיעים לכם בסופו של ההליך.

עורך דין מס הכנסה

 

תכירו את ההטבות שאתם צפויים לקבל בכל הנוגע למקום המגורים שלכם

אם אתם מתגוררים בישובים מסוימים מעל ל – 12 חודשים רצופים (ראוי לציין כי מדובר ברשימת יישובים שנכללים בסעיף 11 לפקודת מס הכנסה) ואתם עצמאיים או שכירים, אתם זכאים לקבל הטבה במס ההכנסה על הכנסה מיגיעה אישית:

  • פנסיה
  • משכורת
  • תשלומים שאתם מקבלים מקופת גמל
  • מענק פרישה ועוד

ראוי לציין כי יש כל מיני קריטריונים שאתם צריכים לעמוד בהם. לכן, חשוב גם כאן לפנות אל עורך דין מומלץ שמכיר את תחום המס. שכן, זה יוכל ללוות אתכם בהליך ולאפשר לכם לקבל בסופו של דבר את ההטבות שמגיעות לכם כחוק.

 

חשיבות הבחירה בעורך דין מומלץ

אם קראתם את כל המידע שמופיע לעיל, וודאי שמתם לב שציינו כמה פעמים על החשיבות של פנייה אל עורך דין. ראוי לציין כי אין מדובר בסתם עניין. שכן, ברגע שאתם פונים אל בעל מקצוע מומלץ שבקיא בנושא, אתם מבטיחים לעצמכם שתקבלו את הליווי המקצועי ביותר שיאפשר לכם לקבל את כל ההטבות שמגיעות לכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת אילו הטבות במס הכנסה כל אזרח חייב להכיר. כעת, כשיש לכם את המידע, אתם יכולים לרכז שאלות ולשלוח לנו, כדי שנדע על מה לכתוב את המדריכים הבאים.

מס הכנסה

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות