fbpx

החזרי ארנונה לבעלי חניון וכל הטיפים לניהול נכון של חניונים ב 2022

מהו חניון וכיצד יש לחייבו בתעריף הארנונה היא שאלה מורכבת ומסובכת שבמקרים רבים מגיעה לכותלי בית המשפט. הדבר נובע בגין ההגדרות השונות הקיימות בצווי הארנונה של הרשויות המקומיות השונות והפרשנויות הניתנות למונח חניון בחוק. במאמר זה נרחיב לגבי הנושא של החזרי ארנונה על חניונים וטיפים נוספים לתכנון וניהול נכון של החניון. נדון באמצעי פיקוח ובקרה, כלים טכנולוגים, תכנון סביבתי ועוד.

 

עידוד יצירת מקומות חנייה

הרעיון העומד מאחורי מתן החזרי ארנונה בגין שטחי חנייה בנכסים שונים, נועד לתת מתן מענה למצוקת החנייה בערים הצפופות ועל מנת לעודד הקמת חניונים ציבוריים ופרטים. הרציונל הוא שככל שיוקמו יותר חניונים, תפחת החניה במקומות אסורים כיוון שלרבים יותר יתאפשר למצוא מקומות חניה כחוק. עוד על הפעלה וניהול חניונים בשנת 2022 עם חניוני מאיה ניתן לקרוא כאן.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

מיצוי החזרי ארנונה

מיצוי הזכויות של בעלי החניון בנושא הארנונה יכול להתבצע גם בעזרת סיוע של חברות לניהול חניונים המתמחות בתכנון ותפעול חניונים. אחד הטיפים שידועים לחברות הניהול ויכולים להשפיע משמעותית על הרווחיות של כל חניון הוא השקעה בכוח אדם איכותי ומקצועי. הדבר נובע מכך שברבים מהחניונים, במיוחד אלו המיושנים, התשלום עדיין מתבצע באמצעות מזומן.

 

אמצעי פיקוח גלויים

טיפ נוסף לניהול נכון של חניון הוא להתקין בו אמצעי פיקוח סמויים וגלויים. ניתן להתקין פיקוח גלוי אשר יתעד את כל הפעולות המתבצעות במבנה של הקופאי ובסמוך לו. המערכת הגלויה מסיעת להפחית אירועי גניבה, שוד וונדליזם בתחום החניון. המערכת גם יכולה לעקוב אחר התנהלותו של הקופאי, לרבות שעות השהייה שלו במקום והאופן בו הוא מתנהל מול החונים.

tax

 

תכנון מותאם טכנולוגית

טיפ נוסף לניהול נכון של חניון מתחיל כבר בעת התכנון. כאשר בשלב ההקמה מוטמעים פתרונות טכנולוגיים, ניתן להקים מערכת בקרה מתקדמת שבאמצעות ניתן יהיה לנהל את כלל היבטים התפעוליים והעסקיים באופן מרוכז ומיטבי. מערכות השליטה החדשניות מאפשרות ניהול אפקטיבי בשלט רחוק וצמצום של כוח אדם הפיזי הנדרש בתפעול החניון וכך להקטין עלויות.

 

עצים וצמחייה

טיפ נוסף לתכנון נכון של החניון הוא הטמעת פתרונות סביבתיים שיתנו מענה לפגעי ותנאי מזג האוויר. בניית מערכות ניקוז מתקדמות ושילוב עצים וצמחייה בשטח החניון יכולים לסייע במניעת הצפות וביצירת הצללה מהשמש, על מנת להקל את עומס החום בחניון. לצמחייה השפעה חיובית גם על מראהו של החניון ועל מידת האטרקטיביות שלו בקרב הלקוחות הפוטנציאלים.

 

אמינות ומקצועיות זה חניוני מאיה

חברת חניוני מאיה בעלת ניסיון רב בתכנון, הקמה, ניהול ותחזוק של חניונים רבים בישראל. החברה מתמחה בתחום ההתקנה והתפעול של מערכות שליטה ובקרה לחניונים, תוך שימוש בטכנולוגיות החדשות ביותר בתחום. החברה פועלת בשקיפות מול בעלי החניונים ומנהלת באופן מסודר ותקין את כל הניהול התפעולי והכספי ברמה המקצועיות הגבוהה ביותר בתחום.

החזרי מס

 

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות