fbpx

הגשתם בקשה להחזיר מס – מה הסיכונים ומתי ההחזר יגיע?

החזרי מס הם תשלום שאנשים רבים זכאים לו אך לא תמיד יודעים לדרוש את הכסף שלהם. אלו המעוניינים לבדוק האם מגיע להם החזרי מס, ישלחו בקשה לבירור. אז האם יש סיכונים בהגשת הבקשה ואם מגיע לכם החזר מס – מתי תקבלו את הכסף שלכם?

 

מה זה החזרי מס?

תשלום מס הכנסה מתבצע בצורה של שיעור הכנסה שנתי ומשתנה בהתאם למעמדכם כעצמאים או שכירים. כשמדובר בשכירים – הם מפרישים מס בכל חודש מתוך המשכורת שלהם בהתאם להערכה שנתית של רמת ההכנסה שלהם. כשמדובר בעצמאים – הם לרוב ישלמו מקדמה למס הכנסה לפי שיעור ההכנסה השנתי הצפוי, ובסוף השנה ישלימו במידת הצורך את תשלום המס שנותר. היותר ומדובר בהערכה של הכנסה שנתית צפויה והיות ולא נלקח בחשבון נסיבות המביאות להקלות מס, רבים עלולים לשלם מס יותר ממה שהם צריכים ולכן יהיו זכאים להחזרי מס. הקלות במס יהיו לרוב ילודה, פיטורין, ירידה בהכנסה, סיום תואר אקדמי וכן מס שלילי. החזר מס שלילי מטרתו לסייע לאלו שאינם משתכרים בצורה מספקת, ויינתן לאלו אשר רמת ההכנסה שלהם נמוכה משכר המינימום או שההוצאות שלהם יהיו גבוהות בפער מההכנסות שלהם.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

הגשתם בקשה להחזיר מס – מה הסיכונים ומתי ההחזר יגיע?
הגשתם בקשה להחזיר מס – מה הסיכונים ומתי ההחזר יגיע?

איך מקבלים את ההחזרים?

על מנת לקבל החזרי מס, ראשית יש להגיש בקשה לבירור לגבי זכאותכם להחזרי המס. מדובר בטופס אשר יש למלא וכן להביא סימוכין לרמת ההכנסה שלכם וסימוכין לנסיבות מס מקלות אשר יכולות לזכות אתכם בנקודות מס. את הטופס יהיה עליכם להגיש לפקיד השומה ולאחר מכן יתחיל תהליך בירור המס. היות ומדובר בטופס מורכב ובהליך הגשה שיש למלא בצורה מדויקת, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע שידעו להבטיח שתקבלו את כל מה שמגיע לכם. אנשי המקצוע ידעו להגיש את הטפסים בשמכם, ידעו מה תצטרכו להליך וילוו אתכם לאורך כל הדרך. לאחר תום הליך הבירור, מס הכנסה יקבע האם מגיע לכם החזרי מס או לא. במידה ויקבע שאתם אכן זכאים להחזרי מס, תקבלו את כספכם. היות ומדובר בתהליך בירוקרטי, נשאלת השאלה – תוך כמה זמן מקבלים החזרי מס? התשובה לכך נעוצה במספר משתנים אך לרוב הכסף יתקבל בתוך מספר חודשים. ככל שהגשתם את הטפסים בצורה טובה ומדויקת יותר, תקבלו את ההחזרים מוקדם יותר. אנשי המקצוע ידעו להעביר עבורכם את התהליך בצורה מקצועית שתקצר לכם את משך ההמתנה.

 

מה הסיכונים בהחזרי מס?

הגשת בקשה להחזרי מס כרוכה גם בסיכונים, אומנם מועטים. הסיכון הבולט ביותר הוא הבנה כי נפלה טעות לטובתכם בחישוב תשלום המס שלכם. כך שעלול להתברר כי שילמתם פחות מס ממה שהייתם צריכים לשלם ואז מס הכנסה יבקש את הכסף שלכם. בנוסף, יתכן ולא יגיע לכם החזרי מס ואז יצא שהוצאתם כסף מיותר לצורך בירור ההחזרים.

שעון ומטבעות

מחשבון

 

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות