fbpx

האם צריך לשלם על מנת לצפות באתר סדרות

אתר סדרות נחשב לאתר המכיל תוכן רב של סדרות מכל הערוצים, בכל הסגנונות, גם סדרות ישנות מאוד שכבר מזמן שכחנו שצפינו בהן. אתר סדרות מעלים תוכן יום יומי ומגוון מאוד שלמעשה כל אחד יכול למצוא תוכן שהוא אהב בעבר או אוהב בהווה ויתחבר אליו. אתר סדרות גורף מעל מיליארד צפיות בפרקים באתר ומאוד פופולרי בקרב אנשים רבים. אז האם האתר חוקי? האם אפשר לשלם עליו? ואיך אפשר לצפות בו?

 

אתר סדרות – עליה במספר הצפיות

אתר סדרות, הוא נחשב לאתר פיראטי. הרבה משתמשים מדווחים לאחרונה שהגיעו מעל למיליארד צפיות בסך הכל בפרקים באתר. לפי הנתונים שפרסם האתר, האתר מכיל כמות מטורפת של תוכן ושל סדרות לצפייה ישירה. למעשה תוכלו למצוא באתר 6,982 סדרות כיום שכוללות בסה״כ 229,560 פרקים.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

לפי מייסדי האתר, הם לגמרי הולכים עם המטרה שהם הציבו לעצמם כאשר הקימו את האתר – הפיכה סדרות הטלוויזיה לנגישה לכל שכבות האוכלוסייה, ללא תשלום לתאגידי הטלוויזיה. אתר סדרות קיים כבר עשור, והוא הספיק כבר לרדת מספר פעמים מהאוויר בעקבות ארגון הנקרא זיר״ה – זכויות יוצרים ברשת האינטרנט. הארגון נמצא בבעלות של קשת, רשת, הוט ויס שפועלים על מנת להסיר האתר עם התכנים שמאפשר לכולם לראות אותם בחינם.

 

אתר סדרות – איך זה עובד

אתר סדרות הוקדם בינואר 2011, המטרה המרכזית שלו היא לאפשר לגולשים מישראל ומחו״ל לצפות בסדרות עם תרגום מובנה בעברית. האתר עצמו הוקם ללא מטרות רווח ומטרתו היחידה היא לאפשר לכל אחד שרוצה, צפייה במגוון של תכנים לא תשלום.

אך האתר פועל בהתנדבות, ועל מנת לקדם אותו ולהשאיר אותו מתופעל כראוי, האתר גם מקבל תרומות מהגולשים. כיום מספר המנויים עומד על 400,000. בגלל שארגון זיר״ה מנסים להוריד את האתר כל הזמן, לא תמיד כל הקישורים עובדים. רוצים גם להצטרף? הנה קישורים שעובדים לאתר סדרות.

אתר הסדרה

 

פיראטי אבל הוגן

אומנם סדרות נחשב לאתר פיראטי, אך הוא עובד על בסיס תרומות בלבד ולא רוצה לקחת תשלום עבור התכנים, בעוד שתאגידים גדולים כמו ארגון זיר״ה לוקחים מהלקוחות שלהם תשלום שלעיתים נראה לא הוגן לרוב האנשים. מארגון זיר״ה מחשיבים את אתר סדרות לאתר פיראטי הפוגע בזכויות היוצרים, אך יש כמה שיחשבו אחרת מהם. כיום אתר סדרות וארגון זיר״ה מנהלים מעין מלחמת קיום ביניהם, בעוד שאתר סדרות ממשיך לכבוש את האינטרנט כולו.

 

לסיכום

אתר סדרות אומנם נחשב לאתר פיראטי, עם זאת האתר מדווח על יותר ויותר משתמשים באתר. אתר סדרות מאפשר לגולשים ישראלים רבים להנות מכל תוכן שרק יצרו באופן חינמי. הכסף היחיד שנכנס לאתר, הוא כסף מתרומה. כסף זה מסייע לאתר להמשיך להתקיים ותורם בתחזוקה של האתר. מלבד זאת, אין מנוי ספציפי לאתר והוא לא נוצר לשם כך, אלא בדיוק ההפך.

אתר הסדרה

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות