fbpx

האם סדנאות התפתחות אישית לעובדים שלך הן הוצאה מוכרת?

לאחרונה, מקומות עבודה רבים הבינו שיש לבצע פעילויות מחוץ למסגרת העבודה, שכן פעילויות אלו תורמות מאד למקום העבודה בטווח הארוך. אחת מפעילויות אלו היא סדנת התפתחות אישית לעובדים. סדנה זו לא מוכרת לכל מקומות העבודה עדיין, אך נחשבת למומלצת מאד. אחת השאלות הנפוצות לגביה היא האם סדנת התפתחות אישית היא הוצאה מוכרת. אנחנו פה כדי לענות לכם על שאלה זו.

 

מהי סדנת התפתחות אישית

סדנת התפתחות אישית, מטרתה היא לגרום לאדם לראות את העולם בצורה אחרת. הסדנה שמה דגש על חלומות, שאיפות ותקוות, ועוזרת לאדם לחשוב איך לקדם את הישגיו. במסגור לעובדים, סדנת התפתחות אישית מתמקדת הן בעובד האינדיבידואלי והן בעסק גופו.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

העובדים חושבים יחד על ההישגים בעסק, ועל השאיפות של העסק ושוקלים ביחד כיצד ניתן להתמקד ולשפר את ההתפתחות העסקית. הסדנה מעצימה ומגבשת את העובדים בצורה יוצאת דופן ולכן נחשבת כה מומלצת למקום עסקים. בטווח הארוך עסקים מעידים שהסדנה היתה מועילה.

 

מדוע חשוב להשקיע בעובדים בפן האישי

ישנו משפט מפורסם הגורס כי "העבודה אינה מצרך". כלומר, העבודה היא לא רק בשביל הכסף, העבודה היא חלק מאישיותו של האדם. לכן, מעביד שמבין זאת, ידע לתת לעובד את המקום לאישיותו, וכמובן שזה יגרום לעובד לבצע את העבודה טוב יותר. מחקרים מראים שפעילות מחוץ לעבודה משפיעה רבות בטווח הארוך על עבודת העובדים.

 

התפתחות אישית

מה זו הוצאה מוכרת

הוצאה מוכרת היא כל הוצאה של העסק שתפקידה לקדם את העסק. ההוצאות המוכרות הקלאסיות הן ציוד לעסק כמו מדפסת או עטים, אך לא רק. הוצאה מוכרת יכולה להיות גם סדנאות – הוצאה מוכרת לטבחים למשל יכולה להיות סדנת בישול שתשפר את כישוריהם. הוצאה שנחשבת להוצאה מוכרת לא דורשת תשלום מס ולכן משתלמת בעבור העסק.

 

האם סדנת התפתחות אישית לעובדים נחשבת הוצאה מוכרת

התשובה לכך אינה חד משמעית. מחד, סדנת התפתחות אישית כפי שאמרנו היא אכן סדנה שמקדמת את העסק ללא שמץ של ספק. הסדנה גורמת להגדרת יעדים ובעקבותיהם להגדלת התפוקה של העסק כך שייתכן שתחשב להוצאה מוכרת.

מאידך, לא תמיד מכירים בסדנאות כהוצאות מוכרות, כך שעל כל סדנה וסדנה יש לברר לפני הבחירה בה האם היא תחשב כסדנה מוכרת. גם אם היא לא תוגדר כהוצאה מוכרת אל תשכחו שאין זה אומר שאין היא עוזרת לקידום העסק.

לסיכום, סדנת התפתחות אישית היא סדנה שנועדה הן לקידום העובדים והן לקידום העסק. הסדנה עוזרת להציב יעדים ולשנות את תפישת העולם של האדם שעובר את הסדנה. הסדנה מאד מומלצת לעסקים שרוצים להגדיל את התפוקה שלהם תוך השקעה בעסק ועובדים. לא בטוח שהסדנה נחשבת הוצאה מוכרת ויש לבדוק זאת טרם הבחירה בסדנה.

מקומות עבודה

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות