fbpx

האם ניתן לקבל החזר מס על מיקרוסופט אופיס לעסק עם מחשב

בעלי עסקים קטנים וגדולים מוצאים את עצמם לא פעם בודקים פרטים אודות החזרי מס על רכישות שביצעו לעסק. הדבר מוביל לשאלות רבות ובירורים מעמיקים אל מול אנשי מקצוע וגורמים שונים שעוסקים בתחום. כדי להקל עליכם, יצאנו לבדוק עם מומחים בתחום האם ניתן לקבל החזר מס על מיקרוסופט אופיס לעסק עם מחשב וחזרנו עם התשובות שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה הינו ה – 3 בסדרת המדריכים שאנו כותבים בנוגע לבירורים אודות החזרי מס לעסקים בתחומים שונים. שכן, לאחרונה אנו מקבלים לא מעט פניות מצד גולשים ששואלים אותנו שאלות אודות החזרים על רכישות שונות. מדובר לא פעם בשאלות שחוזרות על עצמן. כדי שנוכל להציג בפני כולם את התשובות לשאלות המתבקשות, החלטנו לכתוב את  כל המידע במדריך. כך גולשים רבים יוכלו לדעת את כל הפרטים בנושא המבוקש.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

מה עומד מאחורי השאלה: האם ניתן לקבל החזר מס על מיקרוסופט אופיס לעסק עם מחשב?

שאלה זו שנכתבה בתחילת המדריך נשאלה על ידי גולש אנונימי שלדבריו, יש לו עסק קטן לכתיבת תוכן. הכותב פתח את העסק לא מזמן והוא מצא את עצמו מוציא לא מעט כסף על רכישות שונות. הרכישה היקרה ביותר שהייתה לו עד היום היא של מחשב נייד וטאבלט. לאחר שביצע את הרכישות הללו, הוא גילה שיש לו גם הוצאה על רכישה של מיקרוסופט אופיס 2019. שכן, הוא צריך את תוכנות האופיס כדי לכתוב את התכנים השונים. בגלל שמדובר בתוכנה הכרחית לעסק שלו, הוא רצה לבדוק אם יש לו אפשרות לקבל החזר מס עבורה.

 

מה התשובה לשאלה?

כדי לבדוק מה התשובה לשאלה המתבקשת, היינו צריכים לפנות אל אנשים שמבינים דבר או שניים בהחזרי מס עבור בעלי עסקים שעושים שימוש במחשב. מדובר בבעלי עסקים קטנים שעוסקים בתחומים הבאים:

מיקרוסופט אופיס
  • רואי חשבון
  • עורכי דין
  • כותבי תוכן

המשותף לכל אלו זו העובדה שהם כולם עושים שימוש במחשב. נאמר לנו שניתן לקבל החזר מס על רכישה של מיקרוסופט אופיס במידה ואכן העסק שלכם מצריך שימוש במחשב.

 

איך תוכלו לקבל את החזר המס?

חשוב מאוד לציין שהחזר המס לא יגיע אליכם סתם כך. אתם תצטרכו לשמור את הקבלה של הרכישה המדוברת עד לרגע שבו תצטרכו להגיש את הדו"ח השנתי שמסכם את ההכנסות שלכם. מדובר בדו"ח שעליכם להגיש בתום כל שנת מס. במידה ויימצא שתשלמו מקדמות גבוהות מידי, אתם צפויים להיות זכאים לקבלת ההחזר המדובר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שבדק ומצא שאפשר לקבל החזר מס על מיקרוסופט אופיס לעסק עם מחשב. כעת, כשידוע לכם שיש לכם אפשרות לקבל החזר, אתם רק צריכים לשמור את הקבלה של הרכישה במקום זמין ולהגיש אותה במועד המתאים. בהצלחה!

החזר מס

 

 

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות