fbpx

אילו הקלות מס יש לבעלי העסקים בתחום קידום האתרים

המדינה מאפשרת לאנשים פרטיים ולעיתים גם לבעלי עסקים לקבל הטבות משמעותיות בתשלומים שונים. לעיתים מדובר בתשלום הארנונה, מס הכנסה, חשמל ועוד. במדריך הנוכחי החלטנו לצאת ולבדוק אילו הקלות מס מגיעות לבעלי העסקים שעוסקים בתחום קידום האתרים. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שמצאנו בנושא.

 

רקע לכתיבת המדריך

אם אינכם מכירים את המדריכים שלנו, ראוי שנציג בפניכם תחילה כי אחת לזמן מה, אנו מוציאים מדריך שעוסק בהקלות מס. המדריכים הקודמים שלנו עסקו בהקלות מס לעצמאיים מהתחומים הבאים:

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

  • שחקנים
  • נגני מוזיקה וזמרים
  • יוצרי תוכן

במדריך הנוכחי החלטנו להתמקד בבחינת הקלות המס עבור בעלי עסקים שעוסקים בתחום קידום האתרים. הבחירה הזו נעשתה מתוך ידיעה כי בתקופה האחרונה, נפתחו לא מעט עסקים מסוג זה. כך שבעצם, אנו כאן כדי לחסוך לכם חיפוש בירוקרטי מעמיק ומשעמם. הישארו אתנו ותגלו אם החברה שלכם או של קרובים שלכם יכולה לקבל הקלה בתשלומי המס.

 

תכירו את הטבות המס שמגיעות לעצמאיים

רגע לפני שנבחן את הקלות המס לבעלי עסקים שעוסקים בתחום קידום אתרים, בחרנו להציג בפניכם את הטבות המס שמגיעות לעצמאיים. מבירור מעמיק שערכנו בנושא, התברר לנו שהטבת המס עבור עצמאיים באה לידי ביטוי לאחר שהם מפקידים כספים לקרן ההשתלמות. כשהם מבצעים את הפעולה הזו, הם בעצם נהנים מ -2 הטבות שהמדינה מעניקה להם:

  1. חלק מההפקדה נחשב להוצאה מוכרת
  2. בעת משיכת הכסף מהקרן, העצמאי ייהנה מפטור ממס

מדברים אלו, ניתן להבין כי בעל עסק בתחום קידום אתרים שנחשב לעצמאי ומפקיד את כספיו בקרן, יוכל ליהנות מהטבת המס שצוינה לעיל.

חברת SEO

 

למה ההטבה הזו מגיעה לבעלי העסקים העצמאיים?

המדינה מעניקה את ההטבה הזו לבעלי העסקים העצמאיים בכלל (ולאלו העוסקים בתחום קידום אתרים בפרט) מכיוון שהיא יודעת שניהול עסק אינו עניין פשוט. אם לא די בכך, עצמאיים ובעלי חברות בתחום זה משלמים לא פעם סכומים גבוהים מאוד עבור מיסים שונים. כך שהמדינה החליטה להתחשב בהם כדי להקל במה שניתן.

 

אתם בעלי עסק בתחום קידום אתרים? – טיפ קטן מאתנו

אם יש לכם עסק בתחום זה, אנו ממליצים לכם לפנות בהקדם לרואה החשבון שלכם כדי לבחון האם קיבלתם את ההקלות הללו שצוינו לעיל. באותה הזדמנות, מומלץ שתשבו עמו לשיחה קצרה, על כוס קפה ותבקשו ממנו לשתף אתכם בכל המידע שנוגע להקלות נוספות שמגיעות לכם מטעם המדינה. ייתכן שתגלו באופן מפתיע שמגיעות לכם הקלות נוספות שנוגעות לעובדים שלכם או לתחומים אחרים הנוגעים לעסק. כל הקלה קטנה כזו תביא לכם בסופו של דבר להקלה גדולה.

 

לסיום

עד כאן הקלות המס שיש לבעלי עסקים בתחום קידום אתרים. כעת, כשאתם מודעים להקלות הללו, אתם יכולים להמשיך בשגרת היום יום שלכם ולהיות בראש שקט ובטוח.

מס לבעלי עסקים

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות