fbpx

איך ניתן לעשות החזרי מס בקלות וללא יותר מידי תסבוכת

בכל מדינה שמס ההכנסה גובה יותר מידי לפעמים משכירים, כל דבר יכול להיות עם השפעה ולהוביל להחזרי מס. בפועל, צריך לעשות בדיקת זכאות בשבי לקבל החזר מס, ושם יש בדירה כוללת של כל מיני נתונים חשובים ורלוונטיים. עכשיו מה  שאתם צריכים לדעת, זה איך כל הדבר הזה עובד, ומה בדיוק יכול להשפיע על הזכאות שלכם להחזר, ואיך תוכלו לעשות את זה בקלות ובלי תסבוכות.

 

שינויים וטעויות

זכאות החזרי המס הרבה פעמים נובעת מנקודות זיכוי רלוונטיות, רשות המיסים מחשבת עבור כל אחד את מדרגת המס שלו, וזאת על בסיס ההכנסות השנתיות בשנת המס האחרונה שהייתה. הרבה פעמים ההכנסות דינאמיות ונוצר הבדל בהכנסה בין השנים, או הפסקת עבודה, החלפות תפקידים וכדומה, השינויים הללו עלולים לגרום לטעות בחישוב.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

זכאות לזיכוי מס

הרבה פעמים אנשים אינם מודעים לכך שהם זכאים לנקודות זיכוי במס הכנסה, מדובר בנקודות אוניברסליות שלא קשורות להכנסות והניכויים של העובד אל למצה האישי שלו כמו שחרור מהצבע, הולדת ילד, מזונות, סיום לימודים ועוד אירועים שונים שמנותנים זכאות לנקודות זיכוי במס ההכנסה, נקודה שווה מאתיים שקלים בחודש ויש לזה השפעה חשובה.

 

החזר רטרואקטיבי

אנשים שגילו כי מס הכנסה גבה מהם יותר ממה שהיה נדרש, מתאפשר החזר, גם החזרי מס לפנסיונרים אם מדובר בגבייה משש השנים האחרונות. עבור אלו שגילו שנגבה מהם יותר מס מהדרוש, זה מחייב לבחון את ההכנסות והתשלומים אחת לכמה שנים בכדי לא להיזכר מאוחר מידי עד שכבר לא תוכלו לבקש את החזרי המס שהגיעו לכם.

החזרי מס לגמלאים

 

שימו לב

מכיוון שאתם יכולים לבקש החזרי מס עם שנים קודמות, צריך לתעד את כל ההכנסות והניכויים לאורך השנים. גם אם כבר עשיתם פרישה בקליק ונדמה לכם שזה לא חשוב, אם זה קרה בשש השנים האחרונות, כדאי לכם מאוד לעשות זאת. בנוסף, חשוב שתדעו שאת הבקשה להחזרי מס ניתן להגיש עבור כל שנה בנפרד בצורה מסודרת כפי הנדרש.

 

על ניכויים והוצאות

דבר נוסף וחשוב בעיקר עבור עצמאיים שמנהלים את עצמכם ואת הדוחות על ההוצאות וההכנסות. זהו תהליך חשוב בניהול העסק, וההקפדה על רישום נכון ומדויק היא קריטית לחישוב הרווח עליו אתם נדרשים לשלם מס. אם חישוב מס ההכנסה כולל בתוכו סכומים שהוצאתם על קרנות פנסיה וביטוחים, ניתן לנכות את הסכומים האלו ולשלם מס מופחת.

 

הגשת בקשה בעזרת אנשי מקצוע

מכיוון שחוקי המס מורכבים למדי, מכילים המון סעיפים ותתי סעיפים, וישנם המון מקרים ספציפיים ואישיים שדורשים הרבה חישובים, יש היום לא מעט כלים לעשות את החישובים בצורה עצמאית. ובכל זאת, אלו כלים לא מאוד נוחים עבור אלו שלא מכירים או מבינים בתחום, ולכם מומלץ להיעזר באנשי מקצוע שילוו אתכם בתהליך הבקשה כדי שתקבלו את החזרי המס שמגיעים לכם.

מסים

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות