fbpx

האם תוספים טבעיים יכולים להשפיע על הביטוח שלכם

בשנת 2020 יותר ויותר אנשים מצטרפים אל מעגל האנשים שמשתמשים בתוספים טבעיים בתור דרך חיים קבועה. בין אם מדובר בויטמינים טבעיים, שמנים ארומטיים להזנת העור או חומרים לשיפור חיי המין שלכם, תוספים טבעיים הם היום חלק בלתי נפרד ממדפי רשתות הפארם.

אולם אנשים שעוד לא משתמשים בתוספים טבעיים כדרך קבע או בכלל חוששים שהדבר עלול להשפיע על הבריאות שלהם ולפגוע בה. אז האם תוספים טבעיים יכולים להשפיע על הביטוח שלכם? במאמר הבא אספנו עבורכם את כל הדברים שחשוב לדעת, אז בואו נתחיל ונבדוק יחד!

 

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

תוספים טבעיים – על מה ולמה?

לא מעטים הם האנשים שלא אוהבים חידושים. הם רגילים למשהו אחד שבדרך כלל עושה להם טוב, נמנעים מלנסות תחליפים חדשים, וזאת על אף שהם יכולים לשנות להם את החיין מן הקצה אל הקצה. אין מה לעשות, ככה אנחנו – האנשים, אנחנו רגילים למשהו אחד ומתקשים לחשוב על לזוז ממנו לטובת משהו אחר.

אבל בנקודה הזאת בדיוק חשוב לנו להגיד לכם שבכל הנוגע לתוספים טבעיים מדובר כאן על עולם שלם של יתרונות. תוספים טבעיים יכולים להיות תחליף משגע למגוון תרופות כימיות שמביאות איתן תופעות לוואי והשפעה כימית על הגוף שלכם.

 

האם תוספים טבעיים יכולים להשפיע על הביטוח שלכם?

בניגוד למה שאנשים מסויימים עלולים לחשוב, אין כל קשר בין שימוש בתוספים טבעיים לבין הביטוח שלכם. תוספים טבעיים עשויים מרכיבים טבעיים בלבד ולכן אין כל חשש בשימוש בהם. ולא רק זה, תוספים טבעיים לא יכולים להימכר ברשתות הפארם או באתרי האינטרנט ללא אישור של משרד הבריאות, ולכן בהנחה שאתם רוכשים תוספים טבעיים בצורה חוקית כמובן – אין כאן כל חשש לא בשימוש ולא בהשפעה על הביטוח שלכם.

תוספים

 

אילו תוספים טבעיים קיימים בשוק?

תוספים טבעיים באים לידי ביטוי במגוון ענק של מוצרים. עולם המזון למשל מתחדש כל הזמן בתוספים טבעיים כמו חלבון טבעי שמסייע לבניית שריר, עולם הטיפוח והקוסמטיקה גם הוא מקפיד על תוצרת של תוספים טבעיים שיעניקו לעור הפנים והגוף תחושה רעננה וצעירה יותר, ואפילו חיי המין מתחדשים מדי פעם בתוספים טבעיים כמו תחליף טבעי לויאגרה שמשפרים את איכות יחסי המין, ובהתאם גם את הזוגיות כולה.

 

מה ההבדל בעלויות בין תוספים טבעיים לבין מוצרים רגילים?

תוספים טבעיים הם בדרך כלל מוצרים קצת יותר יקרים, אבל כשמעמידים כאן את מחיר המוצר לעומת הערך הטבעי שהוא נותן, אין כאן בכלל מקום להתלבטות. גם אם מוצר רגיל עולה 100 ש"ח לעומת תוספים טבעיים שעולים כפול, הערך של שימוש במוצר טבעי עם מעט מאוד תופעות לוואי, ללא שימוש בחומרים כימיים ובאישור משרד הבריאות הוא גבוה הרבה יותר מאשר חסכון של כמה שקלים.

מוצר בהכנה

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות