fbpx

שכונות מובילות למגורים בפתח תקווה

 בשנים האחרונות פתח תקווה הפכה למקום מגורים נחשק עבור זוגות צעירים ומשפחות רבות.

הקניון הגדול, מרכזי הקניות, הקרבה לרמת גן ותל אביב, הביאו לפתח תקווה אנשים רבים המעוניינים לרכוש דירות בעיר.

המאמר יפרט אודות השכונות המובילות בעיר לצורך מגורים.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

מדוע כולם רוצים לקנות דירה בפתח תקווה?

על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פתח תקווה היא העיר שהכי כדאי לגור בה מבחינת השוואת ההוצאות להכנסות של משפחה יותר מכל מקום אחר בארץ. דירות למכירה בפתח תקווה הן ברות השגה לזוגות צעירים ולפיכך הן מושכות רבים להתגורר בה. המיקום של העיר במרכז הארץ עם כבישי גישה נוחים לרמת גן ולתל אביב, תחנת הרכבת, האזור התעסוקתי, מרכזי הקניות, הפארקים, בתי החולים הקרובים ומחירי הדירות הנוחים מזמנים את מחפשי הדירות אל העיר. לפיכך, ישנן לא מעט שכונות חדשות ושקטות הפזורות בעיר מהן ניתן לבחור.

 

השכונות הטובות ביותר בפתח תקווה

את המקום הראשון תופסת שכונת כפר גנים. זוהי שכונה חדשה בה מתגוררים חילוניים לצד דתיים בבניינים של עד 9 קומות. בשכונה ניתן למצוא בתי ספר וגנים, מרכזי קניות ומבני ציבור. השכונה עצמה מחולקת לשלושה מתחמים: כפר גנים א', ב' ו-ג' שכולם קרובים לכביש 471 המקשר עם כביש 4, כביש 6 וערים אחרות באזור.

כביש

שכונה נחשקת נוספת היא נווה גן. גם היא מתאפיינת בבנייה גבוהה עד ל-16 קומות וגובלת באם המושבות הוותיקה והחדשה. השכונה קרובה במרחק הליכה לקניון הגדול ולפארק הגדול בעיר וניתן למצוא בה מרכזי קניות, ספריה ציבורית ומוסדות חינוך.

אזור שקט יותר למגורים תוכלו למצוא בשכונת המרכז השקט בדרום העיר שבו אין צפיפות כמו בשכונות אחרות. בשכונה משולבים בניינים ישנים עד 6 קומות.

עוד שכונה מומלצת היא רמת ורבר הנמצאת במערב העיר. בשכונה יש פארק גדול, מוסדות תרבות ופנאי ומתוכננת הקמת הרכבת הקלה באזור זה בעתיד.

 

דירה להשקעה באם המושבות

שכונת אם המושבות החדשה והמפותחת בצפון העיר מבוקשת ביותר. ניתן למצוא בה בניינים עד 23 קומות ובעיקר אוכלוסייה חילונית. גם בשכונה זו מבני ציבור קהילתיים ומוסדות חינוך פעילים. היתרון של השכונה הוא הקרבה לכביש 5, לבית העלמין ירקון וקריית אריה בו ממוקם אזור התעשייה וההייטק. כמו כן, היא סמוכה לכביש המוביל לקניון איילון ברמת גן, למרכזי הקניות הגדולים בצומת ירקונים ולבית החולים מרכז רבין. זוהי שכונה יוקרתית ואיכותית עם אוכלוסייה צעירה. בשל הביקוש הרב מחירי הדירות שלה יקרים יותר משכונות אחרות.

לסיכום, בין אם אתם מחפשים דירה להשקעה ובין אם דירה למגורים, פתח תקווה היא המקום הטוב ביותר להשקעה. ממושבה שבעבר שכנה בה המלריה בשל הביצות שאותן המתיישבים ייבשו ונטעו על הקרקע פרדסים, היא הפכה לעיר משגשגת ואיכותית המובילה בענף הדיור בכל הארץ.

 

סלון ביתי

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות