fbpx

מה עדיף רכישה פרטית או רכישה מקבלן

רכישת דירה היא כנראה הקנייה החשובה ביותר שתעשו בכל חייכם

אחת ההוצאות העיקריות של משק בית בישראל היא רכישת דירה. מחירי הדיור בארץ קפצו במאות אחוזים בעשורים האחרונים, מה שמקשה על חלקים נרחבים בציבור לרכוש דירה. המחיר הגבוה של דירות בארץ נובע מהמחסור בשטח, מהביקוש הגדול באזור המרכז, ומכך שהבנייה לא הותאמה לקצב גידול האוכלוסייה. למרות המחיר הגבוה, עדיין דירה ובית משלנו הם שאיפה של כל משפחה. רכישת דירה היא כנראה הקנייה חשובה ביותר שתעשו בחייכם, מאחר ורוב הכסף שלכם יושקע בה, ולכן השינוי בערכה של הדירה עם השנים יקבע במידה רבה את מצבכם הפיננסי. ישנן שתי אפשרויות לקניית דירה – רכישת דירה מקבלן ורכישה פרטית.

 

מהם היתרונות של רכישת דירה ישירות מהקבלן ?

רכישת דירה ישירות מקבלן עשויה לשאת יתרונות רבים לעומת רכישה פרטית. למרות זאת, חשוב להקפיד על מספר נקודות לפני התקשרות עם קבלן כזה או אחר. הקפידו תמיד לבדוק את תכניות הפיתוח האזורי, וכך תוכלו לדעת מה תהיה סביבת המגורים שלכם שנים רבות קדימה. בנוסף, בדקו את העלויות של דירות אחרות שנמכרו באזור, ואת העתיד מבחינת פתרונות תחבורה מקומיים.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

היתרונות של רכישה מקבלן כוללים בין השאר:

  • איכות הבנייה: כאשר אתם רוכשים דירה מקבלן, אתם למעשה רוכשים את המוצר היישר מהספק, בלי מתווכים. כך, אתם יכולים להיות בטוחים שהדירה שרכשתם הינה במצב הטוב ביותר, ושיש לכם כתובת לכל אי התאמה או בעיה תשתיתית שמתגלה לכם.
  • דירה חדשה: לעומת דירה יד שנייה, כאשר אתם רוכשים דירה חדשה מקבלן, אתם יכולים לדעת שיש לכם ראש שקט למדי, לפחות בשנים הקרובות, בכל הקשור לתיקונים ושיפוצים.
  • היכרות עם הנכס: רכישה של דירה מקבלן מאפשרת לכם לדעת במאת האחוזים את מצבו של הנכס, את מבנה התשתיות ואת אורך החיים המשוער שלהן. כך, לא תצטרכו להסתבך או להשקיע בתיקונים סבוכים של תשתית שנעשתה בצורה לא מקצועית.
  • השקעה חכמה: קבלן הבונה מבנה מגורים חדש, ככל הנראה יעשה זאת במיקום בו הוא יודע שהביקוש גבוה. לכן, רכישה של דירה מקבלן היא לעיתים אינדיקציה לאטרקטיביות של האזור.

 

קבלן מקצועי הוא הכתובת שלכם

למרות הפיתוי של מחירים שעשויים להיות מעט יותר נמוכים, אל תתפתו לרכוש דירה מקבלן לא מקצועי או מחברה עליה אינכם סומכים. זכרו, אתם משקיעים בדירה את מיטב כספכם, ואתם ראויים לקבל תוצר שווה ערך. רכישת דירה מקבלן לא איכותי עלולה לגרום לכם להשקיע זמן וכסף רב בתיקונים ובשינויים בנכס שרכשתם. חפשו קבלן עם ניסיון של שנים רבות בתחום, שיש לו היכרות עם הבירוקרטיה העירונית, ושברישומיו יש שורה ארוכה של לקוחות מרוצים. רק כך תוכלו להבטיח שהרכישה שביצעתם היא הטובה ביותר, ותיהנו מדירה איכותית למגורים שתשמור על ערכה שנים רבות קדימה.

קבלן ודירה

רת* דירה חדשה
אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות