fbpx

השקעה בעסק – מתי כדאי להשכיר משאית

 אם אתם מנהלים עסק אתם בוודאי תוהים מידי פעם האם לא הגיע הזמן לבצע בו השקעות שונות, וכמו כן, איזה סוג של השקעה כדאי לבצע.

חושבים לקנות משאית אך נדמה לכם שזו השקעה גדולה מידי? קחו בחשבון גם את האופציה של השכרת משאית, כי זה לא במקרה שהרבה בעלי עסקים עושים זאת מידי פעם, כך שאולי זה יתאים גם לכם.

מהם היתרונות בהשכרת משאית?

אין ויכוח שכאשר אתם, בתור בעלי עסקים, בוחרים לקנות משאית, אתם נהנים מהשקעה שאולי תחזיר את עצמה.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

אתם לא תלויים באף אחד ויכולים להשתמש במשאית מתי שרק תרצו, אך בפועל, האם אתם צריכים את כל זה? לרוב התשובה תהיה שלילית, ובטח שזה לא כדאי בתחילת דרכו של העסק.

אם, לדוגמא, רק עכשיו התחלתם להכניס שירותי הובלות לעסק שאתם מנהלים או שאתם רוצים להעביר את המשרד למקום חדש כדי להגדיל את העסק, מה פתאום שתיקנו משאית לשם כך? במקום זה תוכלו לבחור באופציה כמו

השכרת משאית וליהנות מהידיעה הברורה שתמיד המשאית שתשכרו תהיה תקינה.

כששוכרים משאית, ממש כפי שקורה כאשר שוכרים רכב פרטי, לא צריך לדאוג לשום דבר, כי החברה שמשכירה לכם את המשאית דואגת לכל מה שצריך.

כלי רכב

היא בודקת את המשאית, מתחזקת אותה לאורך השנים ומשלמת עליה את כל הביטוחים שצריך, אז למה ל"שבור את הראש" או אפשר ליהנות משירות נוח שכזה?

 

מאיזו חברה כדאי לשכור משאיות?

בין אם אתם חושבים על השכרת משאית אחת ליום אחד בלבד ובין אם אתם זקוקים להשכרת משאיות מאסיבית יותר, כדאי יהיה לבדוק למי אתם פונים. בניגוד למה שאנשים בטוחים, יש היום בישראל מספר רב של חברות שיכולות לתת שירות בתחום הזה ולכן יש טעם לעצור לרגע ולבדוק במי אתם בוחרים. רצוי לברר האם מדובר על חברה וותיקה ואמינה, אך כדאי להבין מראש גם האם יש אפשרות לבחור בין משאיות בגדלים שונים או לא. לא תמיד תזדקקו למשאית הכי גדולה שיש כי זה מאוד תלוי בשימוש שתעשו בה, מה שמסביר מדוע כדאי יהיה לפנות אל חברת השכרת משאיות שתוכל גם לייעץ לכם לגבי הבחירה הנכונה לכם.

 

מי נוהג במשאית?

עוד נתון שאתם חייבים לשים לב אליו, זה שיש חברות שיכולות להשכיר לכם רק את המשאית אך יש חברות שמשכירות גם את שירותיה הנהיגה בה. בהחלט כדאי לקחת בחשבון את האפשרות הזאת, כי אם אין לכם עדיין בחברה נהג משאית, זה עלול להיות מעט מסובך. לעומת זאת, חברה שתוכל להעמיד לרשותכם גם את נהג המשאית שלה ולא רק את המשאית עצמה תיתן לכם למעשה שירות שכולל הכול. לא מדובר על הוצאה כלכלית מאוד גדולה ואין ספק שזה משתלם הרבה יותר לעומת קניה של כלי רכב מהסוג הזה.

רכבים כבדים

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות