fbpx

משרד או חלל עבודה – מה ההשקעה שיותר תשתלם לכם

חללי עבודה הפכו לטרנד הבולט בעולם העסקים בשנים האחרונות.

הם משמשים חברות גדולות וקטנות כאחד ונראה שדוחקים הצידה את המשרדים.

אז מה באמת יותר משתלם לכם – משרד או חלל עבודה משותף?

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

כל הפרטים בכתבה הבאה.

 

מה הוא חלל עבודה משותף?

חללי עבודה מציעים סביבת עבודה משותפת לפרטים או לחברות לשם פעילות עסקית כתחליף למשרד או לעבודה מהבית. הם מציעים לרוב שירותים נוספים כגון ציוד טכנולוגי, מטבח, שירותים משרדיים ועוד. חללי עבודה בתל אביב לרוב מציעים שירותים אלה כחלק מהשכרת החלל. כך, תוכלו לחסוך את ההוצאות הכרוכות בהחזקת משרד משלכם. מבחינה כלכלית – זה עשוי להשתלם הרבה יותר.

 

שולחן וכיסאות

יותר גמישות

היתרון העיקרי של חללי העבודה הוא הגמישות שבהם. הם נגישים ומאובזרים ויתאימו לכם כמעט לכל מטרה. תוכלו להשכיר אותם פר שעה, יום או חודש, בהתאם לצורך שלכם. לפגישה, אירוע עסקי, הרצאות, סדנאות ועוד. אך לפני שאתם קופצים על המציאה, תשאלו את עצמכם לאיזו מטרה תרצו להשכיר את חלל העבודה: שבירת שגרה, יציאה מהבית או הזדמנויות עסקיות חדשות, או דווקא צורך במרחב מסודר לטווח הארוך. אם מדובר בתקופה ארוכה, יש בחללי העבודה בעייתיות מסוימת. המחירים עולים מעת לעת וההוצאה עשויה להפוך לבלתי משתלמת.

 

להגביר את הפרודוקטיביות

סקרים רבים שנערכו בשנים האחרונות באשר לחללי עבודה משותפים, ביניהם חללי עבודה בתל אביב, מצאו כי הם מסייעים לעובדים להיות פרודוקטיביים יותר. האווירה החברתית, הציוד המשוכלל והשירותים המתקדמים שמוצעים בחללי העבודה, תורמים למוטיבציה של העובדים וכך מגבירים את היעילות שלהם. זהו שיקול נוסף שיכול לחסוך לכם הרבה כסף – כשהעובדים מרוצים יותר, היעילות עולה וכך גם הצלחתו של העסק שלכם.

 

להשקיע בדברים החשובים

כשאתם שוכרים משרד, מתלוות לכך התעסקויות רבות: חוזי שכירות ארוכים, עיצוב המקום, קניית ריהוט וציוד, שירותים אדמיניסטרטיביים ועוד. הכאב ראש שכרוך בתפעול וניהול המשרד לעיתים מרגיש שאינו שווה את זה. בחלל עבודה משותף, כל ההתעסקויות הללו יורדות לכם מהכתפיים, ותוכלו להתפנות למה שחשוב באמת – העסק שלכם. צמיחת העסק והשקעה בעובדים הם דברים שבעלי עסקים רבים לא מצליחים להגיע אליהם, עקב התעסקות באדמיניסטרציה. ייתכן שתוכלו להוציא מהעסק שלכם יותר, אילו תתפנו לחשוב עליו באמת.

 

לסיכום

אז מה באמת משתלם יותר? משרד או חלל עבודה? כמובן שהדבר תלוי בצרכיו של העסק שלכם. העלויות של חללי עבודה משותפים יחסית יקרות ולכן הקונספט פחות מומלץ לפרקי זמן ארוכים. אך אם מדובר בתקופה קצרה, חלל עבודה עשוי להשתלם לכם ולסייע לצמיחתכם הכלכלית. אם זה החיסכון בהוצאות התפעוליות, העלאת הפרודוקטיביות של העובדים, או זמן שיתפנה להשקעה בעסק שלכם – חללי עבודה משותפים כובשים את עולם ההייטק, וייתכן שבקרוב גם את העסק שלכם.

 

שולחן עבודה

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות