fbpx

מי משקיע את רוב הכספים בתהליך ההתחדשות העירונית

תהליך ההתחדשות העירונית הוא אחד מהתהליכים שמאפיינים היום כמה וכמה ערים בולטות במיוחד במדינת ישראל. בזמן שלא מעט ערים נותרו היום בדיוק כפי שהן היו בעבר, עם מבנים ישנים, בתים וותיקים ושכונות היסטוריות שלא השתנה בהן דבר, ערים אחרות מעוניינות ללבוש על עצמן פנים קצת יותר צעירות וחדשניות, והעניין הזה בהחלט אפשרי בתהליך ההתחדשות העירונית. יצאנו לבדוק מי משקיע את רוב הכספים בתהליך ההתחדשות העירונית, כך שתוכלו לדעת בדיוק מה קורה מאחורי הקלעים.

 

תהליך ההתחדשות העירונית – תהליך חשוב ומושקע

העיקרון שעומד מאחורי התחדשות עירונית הוא עיקרון פשוט וברור – להפוך את העיר להרבה יותר מזמינה, אטרקטיבית ונעימה לתושבים שלה. בנוסף, עצם הפיכת העיר לכזו יכול למשוך הרבה יותר תושבי חוץ אליה, ולהעשיר את העיר בתושבים חדשים ומרוצים. כמו כן, במסגרת תהליך ההתחדשות העירונית נהרסים בתים נמוכי קומה שמכילים כמות של בין 4 ל-6 דירות בלבד, ואת מקומם תופסים מגדלי ענק שיכולים להכיל הרבה יותר קומות, הרבה יותר דירות, ובהתאם גם הרבה יותר תושבים. מדובר כאן על תהליך שדורש לא מעט השקעה כספית, אז מי עומד מאחוריה?

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

חברת הנדל"ן שעומדת מאחורי תהליך ההתחדשות העירונית

אחד הדברים הברורים הוא שבמסגרת תהליך ההתחדשות העירונית מעורבות חברות נדל"ן שונות, חלקן מוכרות וותיקות יותר בתחום וחלקן צעירות, רעננות ותוססות. חברות הנדל"ן הללו לוקחות עליהן את מרבית מעמסת הכספים בעניין, משום שהן, בסוף הפרויקט, יהיו גם המרוויחות הגדולות ממנו. ההשקעה הכספית המדוברת באה לידי ביטוי בכל מיני מישורים, וביניהם המכרזים השונים ומפגשי הדיירים, תשלומים לספקים, בניית הפרויקט בפועל על כלל המשתמע מכך ועוד.

 

איך הכי כדאי לגשת לתהליך ההתחדשות העירונית?

כל עיר יכולה לבחור לעצמה את הדרכים הטובות ביותר עבורה לתהליך ההתחדשות העירונית, כאשר חלקן בוחרות בחברת נדל"ן אחת, כמו חברת קרסו נדל"ן לדוגמה, לביצוע כלל הפרויקטים השונים בעיר, ואילן חלקן נוקטות בגישה אחרת של גישה למכרזים בכל פרויקט בנפרד, ולא כחבילת פרויקטים אחידה. כמובן שכל עיר מוזמנת לעשות את תהליך ההתחדשות העירונית כראות עיניה, ולפי שיקולים שונים כמו שיקולים כלכליים, שיקולים עירוניים, שיקולים סביבתיים ועוד.

התחדשות עירונית

 

מה חשוב לקחת בחשבון בתהליך ההתחדשות העירונית?

אז מדובר כאן על תהליך שיכול להפוך את העיר תוך כמה שנים ספורות בלבד מעיר שוממת ופריפריאלית לעיר נחשקת, מתפתחת, יפה ובעלת חזות נפלאה. בין הערים הבולטות שמקיימות היום תהליכי התחדשות עירונית ניתן למצוא את הערים גבעתיים, הרצליה, תל אביב, ירושלים, רעננה, קרית אונו, כפר סבא, רמת גן, ראשון לציון ועוד.

 

לגור בפרויקטים של התחדשות עירונית – קלאס אחר

לסיכום, אם אתם מחפשים להשתקע בעיר חדשה ולהנות גם מבית יפהפה וגם מחזות נהדרת של המבנה, זה הזמן שלכם לבדוק אחרי ערים שנוקטות בתהליך ההתחדשות העירונית, ולמצוא את הנכס הבא שבו תגורו ויסב לכם המון נחת.

התחדשות עירונית

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות