fbpx

מה זה נדלן מניב?

אין מחלוקת על כך כי הקורונה טרפה את הקלפים בכלכלה הישראלית. אפשר לראות כי המשק נמצא במיתון הגרוע ביותר בתולדותיו ואנשים רבים מגיעים לפת לחם. אך יש לזכור כי הקורונה משפיעה לא רק על אוכלוסייה אחת אלא על כלל המשק וגם אנשים שיש להם ממון שואלים את עצמם מה אפשר לעשות עם הכסף שלהם בתקופה קשה ומלחיצה זו.

על רקע זה חובה לציין כי אם יש לכם כסף פנוי אתם צריכים להשקיע אותו בחכמה וכאן נכנס לתמונה נדל"ן מניב. על רקע זה חובה לציין כי נדלן מניב הוא למעשה נדלן אשר משכירים לעסקים שיעבדו בנכס. למשל חנויות וקניונים הם נדלן מניב או בנייני משרדים, נדלן מניב שונה מנדל"ן למגורים ואוכלוסיית היעד של הנדלן הזה היא שונה מהאוכלוסייה של דיור למגורים.

 

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

האם השקעה בנדל"ן מניב עדיפה על השקעה בדיור למגורים?

כאשר אנו מדברים על נדלן מניב עולה השאלה האם השקעה בנדל"ן זה עדיפה על פני השקעה בנדל"ן למגורים?  אם כן אין כאן חוקים. יש מקרים בהם נכס למגורים יניב לכם תשואה יותר גבוהה ויש מקרים בהם נדלן מניב יניב לכם תשואה יותר גבוהה. כאשר אתם בוחנים נכס בין אם הוא לנדל"ן למגורים ובין אם נדלן מניב אתם חייבים לבחון את הנכס הספציפי ורק כך אפשר לדעת איזה נדלן הכי מתאים לכם. אין ספק כי נדל"ן מניב פעמים רבות עדיף על פני נכס למגורים אך זה לא חוק ברזל ויש מקרים בהם השקעה במגורים עדיפה על פני נדלן מניב וזה משהו שאתם חייבים לזכור.

 

איזה עוד דרך יש לי להשקיע בנדל"ן מניב?

לא תמיד יש לנו די כסף בכדי לקנות נדלן מניב או אפילו דירת מגורים ואז עולה השאלה איך אפשר להצטרף לחגיגת הנדל"ן בארץ ולעליות הדרמטיות במחירי הנדל"ן? אם כן אתם צריכים לדעת כי אפשר לקנות מניות של חברות נדל"ן בין אם נדל"ן מניב ובין אם נדל"ן למגורים בבורסה. כיום בבורסה יש עשרות חברות העוסקות בנדל"ן ואפשר לקנות את המניות שלהן. לא רק זאת אלא שהבורסה השיקה את מדד הנדל"ן ואפשר להשקיע גם בו אם אתם רוצים להגיע לרווחים גבוהים. על כן אם יש לכם כסף פנוי בהחלט יתכן כי צעד חכם ומושכל יהיה להשקיע את הכספים בבורסה הישראלית.

 

מדוע לא כדאי להשקיע בנדל"ן מניב לבד?

אם אתם מחליטים לקנות נכס אז אתם צריכים להבין כי לא כל נכס יניב לכם את אותה תשואה ואין זה משנה אם אנו מדברים על נדלן מניב או על דיור למגורים. על כן אנו חייבים לציין כי כדאי לכם להיעזר במומחה כמו מתווך נדל"ן אשר יסייע לכם למצוא את הנכס המתאים והטוב ביותר שיש ויבטיח כי לא תקנו חתול בשק.

 

צרור מפתחות

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות