fbpx

מה זה מולטי פמילי ולמה כדאי להשקיע?

רבים מאתנו מוצאים את עצמם חושבים על השקעות נדל"ן בארצות הברית, והסיבה לכך ברורה:

אפשר להרוויח לא מעט כסף. לכן, אם גם אתם מתלבטים לגבי האפשרות הזאת ולא יודעים מה יוכל להתאים לכם יותר, כדאי שתעיינו במאמר שלפניכם ותקבלו רעיונות ששווה להכיר.

הדרך להרוויח בגדול

אם אתם חושבים על השקעות נדל"ן בארה"ב אתם חושבים בגדול וזה אומר שתרצו גם להרוויח בהתאם. לכן הגיע הזמן להבין: אתם לא חייבים להסתפק ברכישת דירה קטנה שתוכלו אח"כ להשכיר לסטודנטים, כי היום אפשר גם מעבר לכך. למעשה, בשנים האחרונות אנחנו רואים לא מעט אנשים שחושבים על מולטי פמילי ויש לכך סיבה טובה, שכן מדובר אומנם על השקעה גדולה יותר – אך גם הרווח בהתאם.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

מהם היתרונות של השקעה כזאת?

ראשית, חשוב להבהיר שכאשר מדברים על השקעת מולטי פמלי למעשה מדברים על השקעה בנכס שיש בו לפחות 5 יחידות דיור שנמצאות כולן במתחם אחד. הנכסים האלה כמובן יותר גדולים ודורשים גם יותר הון להשקעה, אך החדשות הטובות הן שאתם לא צריכים להשקיע בהם לבד. כלומר, אתם יכולים להשקיע במסגרת קבוצת השקעה שמבצעת את הדברים ביחד, מה שאומר שבסופו של דבר לא תצטרכו להשקיע יותר. היתרון ברור, שכן בעוד שכאשר יש לכם דירה אחת ואתם לא משכירים אותה אתם מפסידים כסף, הרי שכאן זה לא המצב. במקרה של מולטי פמלי, גם אם לא תשכירו בכל רגע נתון את כל הדירות, עדיין תשכירו לפחות חלק מהן וכך כן תוכלו להרוויח. יש לא מעט יתרונות להשקעה במסגרת קבוצתית, כמו למשל: התשואה תהיה גבוהה יותר כי הנכס שווה יותר, וכל זאת מבלי שתצטרכו להשקיע הון גדול יותר. כמו כן, כדאי לדעת שנכס מולטי פמלי במקום אטרקטיבי יקבל מימון טוב יותר מהבנק לרכישה.

 

איך עושים את זה?

אם מה שעוצר בעדכם מהשקעה כזו או אחרת בארצות הברית זו העובדה שאתם לא לגמרי מכירים את האופציות הקיימות, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. הרבה אנשים אומנם מחזיקים בהון העצמי הדרוש לכך אך בסופו של דבר הם לא לגמרי יודעים מאיפה להתחיל ואיך לבצע את ההשקעות השונות. לכן כדאי שתדעו: אתם יכולים לפנות אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש ולבקש מהם סיוע בעניין הזה. יש היום חברות מקצועיות, ישראליות, שמסייעות לכל מי שחושב על השקעה מהסוג הזה בארצות הברית. זה נכון שתמיד כאשר פונים לקבלת סיוע משלמים על כך לא מעט כסף, כי מדובר על שירות משמעותי וחשוב, אך מצד שני, זה כדאי. אתם תראו שהסיוע מהמומחים יעזור לכם להימנע מטעויות שאח"כ עלולות לעלות לכם ביוקר, ובנוסף, בעזרת סיוע כזה תוכלו לבחור מראש את הנכס הכי מניב שיש להשקעה.

קניית דירה

 

כסף ובית

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות