fbpx

מה הוא ניהול פיננסי חכם?

אם יש דבר אחד שאמרו לנו כל חיינו היא שההתנהלות הכלכלית שלנו היא זו שתנתב את חיינו, לטוב או לרע, דרך הבחירות שאנו עושים, על מה לבזבז ועל מה לא, מתי לחסוך, במה להשקיע, כמה כסף כדאי לחסוך בצד בכל חודש וכולי'.   

           

כאשר ההתנהלות הפיננסית נהיית אחראית וגובלת בניהול משק בית או עסק, אנו מבינים שלכל החלטה כזאת יש השלכות עמוקות – אז מהי הדרך הנכונה לקיים ניהול פיננסי חכם? התשובות בפנים.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

במהלך החיים שלנו אנו צוברים כסף, חלק במטרה לבזבז אותו וחלק במטרה לחסוך אותו לשנים הבאות. את אותו הכסף שצברנו אנו משקיעים במוצרי ההשקעה השונים שקיימים בשוק כרגע כמו קופות גמל, קופות חיסכון, חסכונות פנסיונים שונים, בבנקים וכולי'. כל מוצר השקעה שכזה דורש התנהלות מיטבית מסוימת על מנת שההשקעה שלנו תניב את הרווח הפוטנציאלי הגדול ביותר. השאלה האמיתית שעומדת בבחינת האספקט הזה היא – האם הכסף שלך מנוהל נכון? בכל מוצר השקעה כזה, דרך הסתכלות על הפרטים האישיים שלך שיכולים לזכות אותך בהנחות משמעותיות. אם גם אתם לא מבינים לאן הכסף נעלם בסוף החודש ואתם רוצים להבין לאן הוא הולך ומה הוא עושה, ניהול פיננסי חכם, בדיקות תכופות וביקורת הם רק חלק מהדרכים לעשות זאת.

 

מה הכוונה בניהול פיננסי חכם והאם אני עושה זאת?

בין אם מדובר בניהול פיננסי חכם למען עתידך ולמען עתיד בני ביתך, או בין אם מדובר בתהליך של ניהול פיננסי חכם לעסק, יש כמה דברים חשובים שיש לשים לב אליהם: המטרה הראשונית היא לדעת כמה אתה מרוויח, נטו, וכמה אתה מבזבז בכל חודש. ההבנה של ההוצאות החודשיות שלכם אל מול ההכנסות החודשיות. לאחר הבדיקה המקיפה הזאת והסקת המסקנות המתאימה לגבי עצמכם וההתנהלות החודשית שלכם אל מול ההוצאות הבלתי נגמרות, זהו בדיוק המקום שלכם לדאוג לשיקוף האולטימטיבי לגבי המצב הכלכלי הקיים הנוכחי שלכם: מהן קופות ההשקעות והחסכונות שיש לכם היום? מהי רמת הסיכון שלהן? האם דמי הניהול שלהן הגיוניים ותואמים לשוק? האם יש הטבות מס מסוימות שאתם זכאים להם ויוכלו לחסוך לכם כמה מאות שקלים בחודש ובמקרה הטוב – כמה אלפים. כפי שניתן להבין, אחד הדברים המהותיים שיש לעשות הוא להיות עם היד על הדופק – ההבנה וההתעמקות בשאלות כמו מה קורה עם הכסף שלי בסוף החודש ולאן הוא הולך, הוא אחד מהאפשרויות המעולות לכך.

כספים

לאחר ההערכות האישיות הללו שלכם, יש גם מקום להתייעץ עם איש מקצוע, בצורת יועצים פיננסיים או רואי חשבון, על מנת לבדוק מהי האסטרטגיה המתאימה ביותר על מנת לצמצם את העלויות שלכם כמו למשל בצורת מתן של מגוון פתרונות פיננסיים: פוליסות השתלמות, קרנות חיסכון, בכך תדאגו גם לכסף שלכם וגם לעתיד שלכם.

אנשי שרות

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות