fbpx

מהם היתרונות של כרטיס אשראי חוץ בנקאי

אם אתם כמו רוב האנשים סביר להניח שאתם מחזיקים בכרטיס אשראי אחד לפחות, ומדי חודש מגהצים וקונים באמצעותו עשרות או אף מאות מוצרים. כרטיס אשראי הפך לאחת הדרכים הנוחות והפופולאריות לתשלום והדבר מובן בשל נוחות השימוש והאפשרות לקבוע מסגרת אשראי.

ישנם כרטיסי אשראי בנקאיים וכרטיסי אשראי חוץ בנקאיים – ואם אתם לקוחות מוגבלים בבנק כרטיס אשראי חוץ בנקאי יוכל להיות הפתרון המתאים בשבילכם.

 

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

כרטיס בנקאי וכרטיס חוץ בנקאי – מה ההבדל?

  • כרטיס אשראי בנקאי: כרטיס אשראי בנקאי הינו כרטיס שהונפק על ידי חברת אשראי ששייכת לבנק בו נמצא החשבון שלכם. למשל, אם אתם בבנק דיסקונט ומעוניינים בכרטיס אשראי בנקאי יונפק לכם כרטיס של כ.א.ל שהיא חברה שנמצאת בבעלות בנק דיסקונט והבנק הבין לאומי. במקרה זה מסגרת האשראי תיקבע על ידי הבנק, ולבנק יהיה מידע על ההוצאות בכרטיס ותוכלו לבדוק מידע על הכרטיס דרך הבנק.
  • כרטיס אשראי חוץ בנקאי: כרטיס אשראי חוץ בנקאי הוא כרטיס שניתן על ידי חברת אשראי שאינה שייכת לבנק שלכם ולמעשה לא קשורה אליו. למשל, חשבון הבנק שלכם יכול להיות בבנק דיסקונט אך כרטיס האשראי שלכם יכול להיות מונפק על ידי חברת ישראכרט. בכרטיס חוץ בנקאי מסגרת האשראי נקבעת על ידי חברת האשראי ולא על ידי הבנק, ואם תרצו לקבל מידע על תנועות האשראי שלכם תצטרכו לפנות לחברת האשראי ולא לבנק.

 

מה זה לקוח מוגבל?

לקוח מוגבל הוא לקוח שהבנק קבע שהוא כזה מסיבה מסוימת – למשל, אם נתן צ'ק ללא כיסוי. לקוח מוגבל כפוף להגבלות משמעותיות בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלו: לקוח מוגבל לא יכול להוציא פנקס צ'קים, למשוך צ'קים מחשבונו ואף לפתוח חשבון בבנק אחר. מדובר בהגבלות משמעותיות שמצמצמות את מרחב התמרון הכלכלי, והדרך היחידה לבטלן הוא שהבנק יבטל אותן מעצמו או שבית המשפט יורה לבנק לעשות זאת.

 

האם כרטיס אשראי חוץ בנקאי יכול להתאים ללקוח מוגבל?

במקרים רבים לקוחות מוגבלים בוחרים להוציא כרטיס אשראי חוץ בנקאי. פעמים רבות בנקים לא מאפשרים מסגרת אשראי מספיקה לאנשים בעלי הכנסות נמוכות, והדבר מקשה עליהם לתפקד ולצאת ממצב מאתגר. במקרים אלו הם פונים לחברת אשראי חיצונית לשם הוצאת כרטיס (לעיתים כרטיס נוסף) כדי להרחיב את מסגרת האשראי. הוצאת כרטיס אשראי חוץ בנקאי יכולה לתת מרחב נשימה ללקוח המוגבל, ואפשרויות נוספות שהוא לא יכול לקבל דרך הבנק.

כרטיס אשראי חוץ בנקאי ראשית

 

מהם התנאים לפיהם ניתן לקבל כרטיס חוץ בנקאי?

יש לזכור כי לא משנה מהו כרטיס האשראי שיש לכם, עליכם לעמוד בתשלומים בכל חודש. מסיבה זו גם חברות אשראי חוץ בנקאיות יבחנו את היכולות הכלכליות שלכם ויקבעו לפיה את מסגרת האשראי. חברות האשראי יבחנו לעומק את מצבכם האישי והסיבה בגינה אתם לקוחות מוגבלים (אם זה המצב).

כרטיס אשראי חוץ בנקאי

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות