fbpx

מהם היתרונות בביטוח פנסיוני

ההתלבטות באיזה ביטוח לבחור מגיעה לכל אחד מאתנו בשלב כזה או אחר של החיים, כך שאם גם אתם מתלבטים בין ביטוח פנסיוני ובין ביטוחים אחרים, אתם לא לבד. במה בוחרים ומה יכול להיות מוצלח יותר עבורכם? כל התשובות במאמר שלפניכם.

הביטוח הנכון ביותר – כך תבחרו אותו

אם אתם חושבים על ביטוח פנסיוני או על ביטוחים אחרים, אנחנו יכולים להבין את הדילמה. האמת היא, שאנחנו חיים בעידן שיש בו אינספור מוצרים ביטוחיים שונים, מה שכמובן מוביל לתחרות, אך גם לבחירה לא פשוטה. היתרון של ביטוח פנסיוני הוא שאתם מבטחים את עצמכם גם לעתיד ויכולים לדעת שתמיד, ולא משנה מה יקרה, תמיד תקבלו את הכסף שמגיע לכם. אתם לא רוצים להגיע לשלב הזה בחיים שבו מגיעה לכם פנסיה אבל אף אחד לא משלם לכם ולכן ביטוח פנסיוני זו בחירה שיכולה להיות טובה עבור רבים.

 

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

באיזו חברת ביטוח כדאי להיות מבוטחים?

מעבר לכך שאתם צריכים להחליט האם ביטוח פנסיוני יתאים לכם או לא, אתם צריכים גם לבחור את החברה הנכונה מבחינתכם. יש מגוון רחב של חברות שאצלן תוכלו לעשות את כל סוגי הביטוחים הנדרשים, כך שצריך לברר היטב לאן אתם פונים. ההמלצה שלנו היא לבחור חברת ביטוח שתוכלו להיות בטוחים בה. לכן צריך לברר:

  • האם אתם פונים אל חברת ביטוח וותיקה?
  • האם זו חברת ביטוח שיש לגביה הרבה מאוד המלצות?
  • איזה מוצרי ביטוח מציעה החברה?
  • האם ברגע האמת תקבלו מענה או התחמקות?

זה לא משנה אם אתם חושבים על ביטוח פנסיוני או שאתם רוצים לעשות ביטוח בריאות מקיף. מה שבטוח זה שחברת הביטוח שאליה אתם פונים צריכה להיות כזאת שזמינה עבורכם, שנותנת לכם מענה ושנותנת לכם את המוצר הכי טוב שקיים תמורת המחיר שאתם עומדים לשלם. זה נכון שתמיד תשלמו גם עמלות על הטיפול בתיק שלכם, אך מצד שני, זה לא אומר שחובה לשלם את העמלות הכי גבוהות שיש.

 

כמה עולים היום ביטוחים?

בין אם אתם חושבים על ביטוח רכב, על ביטוח פנסיוני או על ביטוח בריאות, אנחנו יכולים להבין מדוע העלות היא עוד פקטור חשוב שישפיע על ההחלטות שלכם. זה נכון שאם תפנו אל חברת ביטוח שיש לה וותק של שנים כנראה שתשלמו יותר על המוצרים הביטוחיים שהיא מציעה, אך מצד שני, זה לא אומר שחובה להסכים לשלם כל סכום שדורשים מכם עבור המוצר הביטוחי שבו אתם מעוניינים. ביטוח זה מסוג אותן ההוצאות שתמיד נראות לנו כמו הוצאה מיותרת, כי איש הרי לא רוצה להגיע לשלב שבו הוא מפעיל את חברת הביטוח שלו, אך מצד שני, רצוי לעשות ביטוח, ויפה שעה אחת קודם. אתם תראו שלא תצטערו על כך בעתיד, אז למה לא לטפל בעניין עוד היום?

ביטוחים ראשית

ביטוחים

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות