fbpx

האם ניתן לקבל החזר על קניית עוקבים באינסטגרם?

ישנם פרמטרים מסוימים המוכרים במס לעסקים פטורים או לא פטורים ממע"מ עליהם ניתן לקבל החזרים בהתאם למהות העסק.

האם ניתן לקבל החזר גם על קניית עוקבים? על כך במאמר הבא.

על מה ניתן לקבל החזרי מס והאם קניית עוקבים כלולה בזה?

הוצאות מוכרות במס הן לרוב הוצאות משרדיות, ארנונה, חשמל, טלפון, כיבוד, משכורות לעובדים, השתלמויות, דלק והוצאות רכב, רכישות לצורך ההכנסות כמו ביגוד מקצועי למשל, ביטוחים, קרן השתלמות, נסיעות לחו"ל ועוד. בדומה לכך, כל מה שקשור בפרסום ושיווק העסק מקבל הכרה מלאה של 100%. כך שאם מגישים קבלות על קניית עוקבים לאינסטגרם ניתן לקבל את החזרי המס לאחר סיכום הדו"ח השנתי וליהנות מהוצאה מוכרת.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

מהן הסיבות לקניית עוקבים באינסטגרם?

בראש ובראשונה יש להבין את משמעות העוקבים באינסטגרם. ככל שיש לעסק או לאינדיבידואל יותר עוקבים, משמע הוא קיים. כמות העוקבים והאינטראקציה איתם הופכת את הפוסטים, התמונות והסרטונים להאשטגים פופולריים, לחשיפה באקספלורר של משתמשים נוספים ולמותג. מדובר על תופעת עדר מבחינה פסיכולוגית. ככל שהמשתמשים רואים שיש לעסק יותר עוקבים, הם מבינים שיש לכך סיבה טובה והופכים גם הם לעוקבים של העסק ומכאן ללקוחות שלו. לכן, במקום להשקיע אלפי שקלים בתכנים ממומנים ובפרסום יקר, ניתן להשקיע באופן מינימלי על קניית עוקבים באינסטגרם ולקבל על הקנייה החזר מס.

 

כיצד העוקבים משפיעים על העסק?

כאמור, ככל שכמות העוקבים גדולה יותר כך העסק יקבל יותר חשיפה וימתג את עצמו ללא מאמץ. ביחד עם זאת, העוקבים צריכים להיות משתמשים אמיתיים עם חשבונות פעילים על מנת שתהיה בינם לבין העסק אינטראקציה. האינסטגרם יודע לזהות אינטראקציה איכותית וככל שהוא מזהה אותה ככזו, הוא חושף את התוכן בעמודי האקספלורר העליונים. האינטראקציה יכולה להיעשות באמצעות לייקים, תגובות ושיתופים. זו הסיבה שהרבה עסקים רוכשים חבילות הכוללות עוקבים, לייקים ותגובות ממשתמשים אמיתיים ובין לילה הופכים למותג או לפחות מקבלים חשיפה נרחבת. ההמלצה היא לקנות את העוקבים בהדרגה על מנת שהאינסטגרם יזהה אינטראקציה איכותית. כלומר, אם קונים 100 עוקבים לתוכן מסוים, בתוכן הבא אפשר להעלות ל-200 עוקבים וכך הלאה.

לוגואים

 

קניית עוקבים על בסיס חודשי

כאשר עסק קונה עוקבים באופן שוטף ומגיש על כך קבלות ההוצאות מתקזזות לאחר החישוב השנתי של המס על פי המקדמות שהוא משלם כל חודש למס הכנסה. לכך קוראים ניכוי במקור כי הוא משפיע על גובה חישוב המס. כאשר הפער בין תשלום המקדמות לחישוב הסופי שלילי, מס הכנסה דורש עוד כסף וכאשר הוא חיובי מקבלים כסף בחזרה. את החזר המס ניתן לעשות גם 6 שנים אחורה, כך שאם עסק קנה בעבר עוקבים הוא יכול לקבל עבור ההוצאה החזר מס במסגרת חוק ההתיישנות ובהתאם לדיווחים שלו.

 

רשת תקשורת

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות