fbpx

לעשות סדר על כל מה שקורה בארגון שלכם

סדר בכל מה שקשור לארגון שלכם נותן שקיפות מלאה בכל מה שקשור למבנה הארגון, הנהלים בו, התהליכים בו ובקרה לקבוע את יעילותו בהשוואת השגת יעדים ארגוניים מוגרים.

סדר מוביל לכך שהארגון יוכל לשפר ולנצל את המשאבים האנושיים, הטכנולוגיים והלוגיסטיים העומדים לרשות הארגון.

 

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

בדקו את האסטרטגיה והאם בכלל יש לכם כזאת? 

אסטרטגיה היא למעשה גיבוש דרכי הפעולה המתוכננות להשגת החזון המטרות והיעדים והנה בעלת חשיבות קריטית לצמיחתו של העסק.
בדקו האם יש את כל מה שצריך לדעת כמו מידע על החברה והאם יש לכם אסטרטגיה והאם היא עובדת.

 

קבלו את העצות:

חשבו ובדקו מה באמת אתם צריכים לסדר? למדו לזהות את האתגרים האמיתיים שיש בעסק שלכם, ממה אתם רוצים להפטר, מה אתם מעוניינים לסדר ומה לדעתכם מצריך שינוי?

דפים

 

האם השיווק שלכם עובד 

זה הזמן לבדוק מה היה עד היום, מה עבד ומה לא, מאיפה הגיעו עיקר הלקוחות? אם אין לכם את המידע הזה, זה בדיוק הזמן לקבוע נהלים והרגלים חדשים ולהפטר מהישנים! דאגו לכך שתמיד תדעו מהיכן הגיעו הלקוחות שלכם, כי רק כך תדעו איך והיכן לשים את התקציב השיווקי שלכם בפעם הבאה. היפטרו מהשיווק שאינו עובד והשקיעו בשיווק נכון, יעיל וחדשני.

 

זמן גם לבדק עובדים 

כמה אתם מכירים את העובדים שלכם ומה מניע אותם? האם יש לכם את העובדים הנכונים בתפקיד המתאים להם? והאם אתם יודעים לשחרר ולהאציל סמכויות? האם יש לכם הגדרות תפקידים ברורות ויעדים עבורם? בדקו לעומק את ההתנהלות הארגונית שלכם.

 

ניהול פיננסי נכון 

ניהול עסקי מתחיל בדרך כלל משליטה כלכלית ופיננסית בעסק. כשבעל עסק יודע איפה הוא עומד מבחינה פיננסית קל לו לקבל החלטות אחרות, כי בקרה פיננסית ממפה את העסק כמו מפה שממפה את השטח. ניהול פיננסי נותן תמונת מצב של איפה העסק עומד בכל זמן נתון מול הערכות התקציב ומול התוכנית העסקית – יעדים מול ביצוע. מהבחינה הפיננסית, ניהול עסק פירושו להבין מה התוצאות הכלכליות של העסק, מה הרווחיות של העסק, מה מצב תזרים המזומנים ומה צפוי לקרות בעסק בחודשים הקרובים.

 

חלוקת זמן ומוטיבציה – ניהול זמן:

אצל בעל עסק הזמן הוא משאב חשוב ואם הוא לא יודע לנצל אותו נכון, ההכנסות שלו ייפגעו. מוטיבציה: על מנת להמשיך להצליח לאורך זמן על בעל העסק להמשיך ולהציב לעצמו יעדים גדולים יותר בכל פעם. היכולת לשמור על המוטיבציה הזו היא שתוביל אותו להצלחה.

 

לסיכום

סדר מוביל לכך שהארגון יוכל לשפר ולנצל את המשאבים האנושיים, הטכנולוגיים והלוגיסטיים העומדים לרשות הארגון כמו חלוקת זמן ומוטיבציה, שיווק נכון, בדיקת עובדים, ניהול פיננסי נכון וכמובן התמונה הגדולה – בניית אסטרטגיה נכונה לעסק.

מומלץ לבדוק לעומק את ההתנהלות הארגונית שלכם בכדי להביא להצלחה המרבית של העסק.

 

מטבעות

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות