fbpx

כמה הנחה עסק צריך לתת בחגים

במהלך השנה קיימות שתי תקופות עיקריות שבהן אנשים רבים אוהבים לפנק את האהובים והקרובים שלהם במתנות – תקופת חגי תשרי והתקופה של חג הפסח. כן, גם ראש השנה וגם פסח מציינים חגים חגיגיים במיוחד ושניהם נמצאים בסימן של התחדשות.

בתקופה זו חנויות ועסקים רבים יוצאים במבצעים כדי לשמש כאופציה אטרקטיבית לקנייה, ונשאלת השאלה כמה הנחה עסק צריך לתת בחגים? בואו נבדוק ביחד במאמר הבא.

 

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

מבול של הנחות – הלכה למעשה

לקראת החגים הפרסומות בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט מקבלות תפנית מעניינת, ואם תשימו לב כמעט בכל אחת מהן תצוין המילה "הנחות". זאת בגלל ההבנה שמאות אלפי אנשים יוצאים מהבתים ותרים אחרי המתנה המושלמת לחג.

אחד קונה מתנה לארח, שני קונה מתנה להורים, אחר קונה מתנה לשכנים ובקיצור – כל אחד יודע למי הוא רוצה לקנות מתנה לחג שתשמח אותו. ההנחות מאפשרות לעסקים למשוך אליהם עוד ועוד לקוחות, והתחרות היא גדולה עד כדי כך שלא ברור כמה הנחה עסק צריך לתת בחגים.

 

כמה הנחה עסק צריך לתת בחגים

אז נכון, כדאי בהחלט להיות חלק מחגיגת ההנחות שעסקים נותנים לקראת החגים, אבל איך שלא נסתכל על זה – בסופו של דבר צריך גם להרוויח. בשנת 2020 הלקוחות כבר לא תמימים והם יודעים שעסק שנותן 90% הנחה על מוצר מסוים, כנראה מראש ידביק מדבקה עם מחיר מקורי גבוה יותר כך שיתאפשר לו לתת את ההנחה הגבוהה הזו.

מבצעים

בדרך כלל שמדברים על הנחה לקראת החגים, מדברים על אחוזים נאים יותר מאחוזי ההנחה שניתנים בדרך כלל על ידי העסק, אולם הם עדיין צריכים להיות אחוזים שיניבו רווח ממכירת המוצרים.

כדי לדעת איזה אחוז הנחה יכול להיות משתלם לכם עבור כל מוצר ומוצר, כדאי לבצע חישוב אחוזים שיתן לכם את המידע החשוב של לפני ההנחה ואחרי ההנחה.

 

לא קצת מוגזם? בסך הכל חישוב של אחוזים

נכון שכולנו למדנו בשלב זה או אחר בחיים חישוב אחוזים, אבל כשמדברים על מספרים לא שלמים ועל חישוב של אחוזי הנחה מתוכם, מדובר כבר על משימה הרבה יותר מורכבת. במקום להתחיל לחשב בעצמכם, מחשבון אחוזים יכול לעשות עבורכם את העבודה תוך שניות בודדות וביעילות רבה.

 

איך משתמשים במחשבון אחוזים?

שימוש במחשבון אחוזים הוא פשוט ביותר. כל מה שתצטרכו לעשות זה להזין את ערך אחוז ההנחה שאתם מעוניינים לתת ואת שוויו של המוצר. מחשבון האחוזים ייתן לכם את ערך המספר שיתקבל מחישוב אחוז ההנחה מערך המוצר המקורי.

אז איך תדעו כמה הנחה עסק צריך לתת בחגים? פשוט מאוד – מזינים, מקבלים את התוצאות, מבינים את אחוזי הרווח – ומקבלים החלטה. מאחלים לכם חג שמח ובהצלחה במכירה!

מחשבון

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות