fbpx

כיצד להימנע מעבירות מס כשמבקשים החזרי מס

אחד התחומים המסובכים ביותר הן בתחום המשפט והתן בתחום הפיננסים הוא מיסים. מעטים האנשים שמבינים בתחום בצורה מקיפה, ולא לכל אדם יש את הידע הבסיסי בנושא. מאחר שעבירות יכולות להיעשות אפילו בטעות כשלא מבינים בתחום, לשוב לדעת כיצד להימנע מהן, בעיקר כשמבצעים החזרי מס.

 

מהו החזר מס הכנסה

החזר מס הכנה מסיע לעומדים אשר שילמו סכומי מס הכנסה שגבוהים מאלו שהיו אמורים לשלם באותה שנת מס. את החזרי מס ההכנה אפשר לבקש עד שש שנים לאחר סוף שנת המס שעליה אתם מבקשים את ההחזר. כך למשל בקשות על שנת 2016 ניצן להגיש רק עד סוף שנת 2022. לכן, אם יש לכם החזר מס שמגיע לכם משנה זאת עליכם להגיש אותו במהרה.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

באתר רשות המיסים ישנו סימולטור להחזר מס אשר בו מפורטים המקרים להם מיועד ולהם אינו מיועד. תוכלו לבדוק אם המקרה שלכם מופיע בסימולטור זה.

 

ההשלכות של עבירות מס

ההשלכות של עבירת מס אינן פשוטות כלל, זה יכול להיגמר בקנס, או עבודות שירות, אך מעבירות קנס יש אנשים שגם נכנסים לכלא. לכן, אתם ממש לא רוצים להיות מואשמים בעבירות מס, זאת לאור העובדה שניתן להימנע מהם. עבירות מס מכל הסוגים יכולות להשליך בעתיד הקורב וגם בעתיד הרחוק על שמכם הטוב, בעתיד אנשים לא ירצו להתקשר איתכם בעסקאות ובחוזים.

 

איש משפט

 היוועצות עם עורך דין

הדרך הטובה ביותר להימנע מעבירות מס כשמבקשים החזרי מס היא היוועצות עם עורך דין. עורך דין ידע לומר לכם בדיוק מה מותר ומה אסור, ולא יטעה אתכם. בנוסף, לעורכי דין המתעסקים במיסים יש את כל הידע בנושא, כך שידע לטפל בהחזרי המס בצורה יעילה מבלי שאתם תטפלו בכלום. כך, גם חסכתם התעסקות, וגם תדעו שאין סיכוי שתעברו עבירות מס.

לא רבים יודעים אבל משרדים המתמחים במס הכנסה לא נועדו רק לעזור לכם כשבדיעבד אתם חשודים בעבירות מס, המשרדים נועדו כדי גם מראש לעזור לכם לא להיקלע למצב בו אתם מואשמים בעבירות מס.

עו"ד מיסים קרן זרקו זמיר מתמחה בתחום ותדע לעזור לכם בנושא, בצורה המקצועית והיעילה ביותר. למשרד ניסיון וותק שמקנים לו את המקצועיות שכה חשובה בתחום.

 

קריאה באתר כל זכות

אתר כל זכות בסיוע משרד המשפטים ומטה ישראל דיגיטלית במערך הדיגיטל הלאומי, בחינם וללא כוונת רווח מכיל את כל המידע הנוגע לנושא המיסים. באתר יש את המידע הנוגע להחזר מס הכנה. אולם, שימו לב שיש הרבה מידע על מיסים, וחשוב לא לפספס כלום.

אם אתם לא בטוחים שהבנתם מה מותר ומה אסור, רצוי מאד שתתייעצו עם עורך דין. עדין לשלם על ייעוץ משפטי מאשר להיות מואשמים בעתיד על עבירות מס, שעלולות גם להחתים את שמכם.

עורכי דין

 

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות