fbpx

חושבים להיות בהנהלת חשבונות – זאת הדרך המהירה להשתלבות בתחום

חשבתם פעם מה משותף בין עסק לרהיטים לעסק לביגוד תינוקות ?, מה הקשר בין מסעדה לחברת נדל"ן? , או מה דומה בין מספרה לחנות חיות?.

התשובה היא שכל העסקים האלו צריכים שירותי ניהול חשבונות וכספים.

על צורך זה של העסקים רבים עונה מקצוע ראיית החשבון.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

כבר שנים רבות העולם העסקי משתנה ללא הפסקה, תעשיות עולות ותעשיות נופלות, מוצרים מומצאים וחולפים מן העולם, אך מקצוע ראיית החשבון נשאר יציב ובעל ביקוש בכל זמן ומקום.

אם אתם מעוניינים בקריירה עם יציבות וביטחון תעסוקתי, ראיית חשבון זהו המקצוע בשבילכם.

 

איך משתלבים בתחום?

על מנת להשתלב בתחום ראיית החשבון צריך לעבור בהצלחה את בחינות מועצת רואי החשבון.

איש וטלפון

בחינה זו מתקיימת מספר פעמים בשנה על ידי מועצת רואי החשבון בישראל. בחינה זו ידועה בקושי שלה ואחוז הנבחנים העוברים אותה בהצלחה הוא בין  50%-60% . בישראל פועלות מספר מחלקות ללימודי ראיית חשבון באוניברסיטאות ובמכללות בארץ ,כאשר משך הלימודים הוא 4 שנים. אנשים שהחליטו לקצר את הלימודים בחרו להשתלב בתחום דרך קורס הנהלת חשבונות המלמד את תלמידיו באופן ממוקד על תחום הנהלת החשבונות.

 

קורס ממוקד ללמידת הנהלת חשבונות

קורס הנהלת חשבונות מכשיר את תלמידיו ונותן להם את הכלים היעודים על מנת להשתלב בתחום בישראל. קורס זה בנוי כך שהחומר הנלמד הוא אך ורק החומר האקטואלי והמעשי להשתלב בתחום בהצלחה .בנוסף הקורס מתמקד בהכשרה מעשית וממוקדת.

 

לימוד של תוכנות עדכניות ביותר

קורס הנהלת חשבונות מלמד ומכשיר את תלמידיו לנהל חשבונות וכספים של עסקים בעזרת תוכנות ראיית החשבון העדכניות ביותר. כך תלמיד המשתלב במשרד רואי חשבון כשכיר או פותח בקריירה כעצמאי ידע לתפעל את התוכנות הרלוונטיות .

 

משך לימודים קצר

רבים בוחרים לעשות קורס הנהלת חשבונות בגלל ההשתלבות המהירה בתחום. מסלול ההשתלבות בתחום ראיית החשבון דרך האוניברסיטאות והמכללות השונות אורך כ – 4 שנים, כאשר בתום תקופה זו ניגשים לבחינות המועצה לראיית חשבון. במקרים רבים נבחנים התלמידים מספר פעמים בבחינה עד להצלחה. קורס הנהלת חשבונות אורך לרוב בין 5-10 חודשים, כך בזמן קצר אפשר לגשת לראיונות עבודה ולהשיג עבודה מכובדת.

 

הנהלת חשבונות – הדרך המהירה להשתלב בתחום

לסיכום, אם אתם חפצים במקצוע עם ביקוש מתמיד ,יציבות, ומשכורת ותנאים טובים , עולם ראיית החשבון וניהול הכספים זהו המסלול המיועד בשבילכם. קורס הנהלת חשבונות יפתח בשבילכם את הדלת לעולם זה וייתן לכם מקפצה להשתלבות בתחום בעזרת לימוד התחום והתוכנות הרלוונטיות, הדרכה ממוקדת למעבר בחינות המועצה בהצלחה וכל זה בזמן קצר על מנת להשתלב מהר ככל האפשר בתחום.

 

חישוב מסמך

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות