fbpx

האם כניסתן של חברות הביטוח הדיגיטליות מאיימות על השוק?

בעידן שבו המשק כל כך רווי וגדוש בחברות ביטוח ובסוכנויות ביטוח שונות, נשאלת השאלה:

כיצד כניסתן של חברות הביטוח הדיגיטליות ישפיעו על השוק הישראלי?

ובכן, יש לנו כמה דברים להגיד בנושא.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

בואו נדבר על ביטוחים, חברות ביטוח דיגיטליות, טיפול אישי ומה שבין לבין.

בין אם אתם מבטחים רכב או דירה, אולי בכלל עסק, אתם רוצים בדרך כלל טיפול מהיר ויעיל. במקרה של הפעלת הביטוח, חלילה, אתם תצטרכו את הטיפול הכי מהיר שניתן לקבל מחברת הביטוח, או מסוכנות הביטוח האישית שלכם. במקרים אלו של הפעלת הפוליסה, בדרך כלל אנשים לא מעוניינים לבזבז את זמנם היקר על בירוקרטיות עמוסות, ולכן הם פונים לשירותיהן של סוכנויות ביטוח אשר מספקות את השירותים האישיים והטיפול האישי שהם מבקשים – הלקוחות. אז כיצד קשורות חברות הביטוח הדיגיטליות לכל הנושא הזה? ובכן, קשורות ברמת הטיפול האישי, או ה-לא אישי שתקבלו. בואו נסביר:

 

המלצה פיננסית ב-2020: לבצע בדיקת ביטוחים ולחסוך בעלויות

רגע לפני שמדברים על הנושא המעניין של חברות הביטוח הדיגיטליות, על הר הביטוח כבר שמעתם? הר הביטוח הוא מיזם שנולד לאחר מיזם הנקרא "הר הכסף". הר הביטוח מאפשר לכם לחסוך בהמון כסף, לפעמים גם אלפים של שקלים.

מדדים לפני ואחרי

אם עדיין לא ביצעתם בדיקת ביטוחים, אתם מוזמנים עוד היום להכיר את הר הביטוח ולהתחיל בחיסכון בעלויות ביטוחים שונים בחייכם, לרבות ביטוחי דירה וביטוחי רכב, ביטוחי חיים ועוד כהנה וכנה סוגי פוליסות. ולאחר שתבצעו את הבדיקה הנ"ל, אתם תוכלו לשקול את צעדיכם הבאים בתחום הביטוח.

 

במי מומלץ להסתייע? בחברת ביטוח דיגיטלית או בסוכן בכלל?

האם תסתייעו בחברת ביטוח דיגיטלית? אולי בכלל בשירות של סוכן ביטוח אישי? בואו נדבר על זה. חברות ביטוח דיגיטליות עשויות להוות פתרון מצוין ברמת המחיר, שכן הן בימינו יכולות לספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית למדי.

אך יחד עם זאת, יהיה מומלץ לצפות פחות לטיפול אישי מחברות ביטוח אלו. במילים אחרות, אם אתם מחפשים אחר טיפול אישי ושירות אישי, אתם מחפשים אחר סוכן ביטוח אנושי וקיים, נושם ומפעיל מרפקים עבורכם.

 

כניסתן של חברות הביטוח הדיגיטליות וההשפעה על המשק

כניסתן של חברות הביטוח הדיגיטליות אמנם מהוות השפעה מסוימת על המשק הישראלי, אבל אין ספק, האדם לנצח יעדיף לתקשר עם אנשים אחרים. במקרים של צרה, חלילה כמו במקרים של תאונה, הדבר האחרון שהאדם הזקוק לסיוע יצטרך, זהו בוט מחשב שעונה לו באמצעות בינה מלאכותית AI.

אם כך, בבואכם לנסות לאתר את המחירים הנמוכים ביותר עבור ביטוחים, אתם תמיד תצטרכו לקחת בחשבון את המרכיב האנושי. האם יהיה שם מישהו עבורכם בעת צרה, לכל מקרה שלא תבוא? האם תקבלו ותהנו משירות אישי, שחוסך עבורכם זמן המתבזבז על בירוקרטיות? האם חברת הביטוח הדיגיטלית תספק לכם שירות אישי , בכלל מכל סוג שהוא? אלו הם פרמטרים חשובים שחובה לקחת בחשבון, כמו גם הפרמטר של עלויות הביטוח.

 

אז בסופו של דבר עדיף סוכן ביטוח אישי?

אם אתם שואלים את עצמכם מה עדיף, חברת ביטוח דיגיטלית במחיר נמוך, או שמא שירות קצת יותר יקר הניתן לכל באופן של טיפול אישי? לדעתנו האישית ולדעתם של מאות אלפי אזרחים, סוכנות ביטוח תהיה פתרון מעולה. יחד עם זאת, אף פעם לא יהיה מומלץ לשלול מראש את חברות הביטוח הדיגיטליות, שכן הן מספקות שירותים מקצועיים ובמחירים אטרקטיביים. אולי פחות אישיים. בהצלחה!

 

חישוב כספי

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות