fbpx

המדריך שיסביר לכם איך לצאת מהמינוס

הגיע אורח לא רצוי, המינוס בבנק.

לעיתים נראה כי להיכנס למינוס זהו דבר פשוט וקל, לעומת זאת הרבה יותר קשה לצאת מהמינוס. אך הדבר לא בהכרח נכון וכמו שנכנסים למינוס בקלות ניתן לצאת ממנו באותה הקלות.

ישנם משפחות רבות בארץ אשר המינוס בבנק חונק אותן ומאוד קשה להן לסיים את החודש, אך אינם יודעים מה עליהם לעשות כדי לצאת מהבוץ. ישנן מספר דרכים ופעולות שונות שניתן לבצעה כדי לצאת מהמינוס בבנק. במאמר הבא ניתן למצוא הסבר על איך לצאת מהמינוס בבנק ומה דרכי הפעולה שיש לעשות למען קידום המטרה.

 

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 בקרה ופיקוח על חשבון הבנק.

בשלב הראשון חשוב מאוד להיות בבקרה מוחלטת על כל מה שמתרחש בחשבון הבנק, להתעדכן מינימום פעם אחת ביומיים דרך האפליקציה, האתר או כל דרך אחרת. המטרה לבקרה השוטפת על חשבון הבנק מועילה בכמה פרמטרים חשובים, למשל: חישוב של הכנסות מול הוצאות, כלומר לפי כמה שהכנסתי אדע כמה להוציא. טעות חמורה ונפוצה היא להוציא יותר כסף מאשר מכניסים. (נכנסו – 10,000 שקלים לעומת – 12,000 שקלים שיצאו החודש). אם קרה וסכום ההוצאות גבוהה מסכום ההכנסות משהו יהיה חייב להשתנות כדי לצאת מהמינוס.

 

ללמוד היכן ניתן לחסוך כסף.

בשלב השני יהיה נחוץ לדעת על מה רוב הכסף הולך ועל פי נתון זה ובזכות השלב הראשון יתפשר לדעת איך להתנהל נכון כלכלית ואיפה אפשר לחסוך. ניתן להכין טבלת תקציב המחולקת לקטגוריות שונות ותחת לכל קטגוריה רשום במדויק סכום הכסף שיצא עבור אותה קטגוריה. לדוגמא: חשבונות לבית – 800 ש"ח, ביגוד והנעלה – 600 ש"ח. בעזרת טבלה זו נוכל לחלק את הכסף שנכנס בצורה נכונה בין כל ההוצאות ויהיה יותר ברור לעין לאיזו קטגוריה ניתן לקצץ ולחסוך. למעשה בזכות טבלה זו נוכל להצביע על שורש הבעיה כלומר על מה הולך הכי הרבה כסף, למה? וכיצד ניתן לחסוך.

 

פלוס ומינוס

לשנות הרגלי צריכה בהתאם.

בזכות שני השלבים הראשונים ניתן להצביע על הבעיה שהיא למעשה המקומות בהם אנו רוכשים הכי הרבה מוצרים. חלק מתהליך היציאה מהמינוס דורש לשנות הרגלי קניה כלומר, לשנות את איכות החיים במידה מסוימת. לצורך הדוגמא, אם שמים לב (בזכות שני השלבים הקודמים) כי סכום רב של כסף יוצא עבור קניות של בגדים, אז ניתן לחסוך בכך שקונים פחות או קניה מחנויות בגדים זולות יותר.

 

לסיכום.

מינוס בחשבון הבנק הינו דבר נפוץ לעומת זאת הסבר על איך לצאת מהמינוס בקלות לא מוצאים בכל מקום. כדי לנסות את שלושת השלבים אשר נכתבו במאמר ולהקפיד עליהם במשך תקופה לפני שלוקחים הלוואה. לעיתים הלוואה יכולה רק להזיק למינוס מאשר לפתור בכך שהיא מעניקה פתרון זמני בלבד ואינה יעילה לטווח הרחוק. עוד תוכלו לקרוא באתר גלובס.

 

מחשבון וכסף

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות