fbpx

הלוואה חוץ בנקאית איך להתחיל את התהליך

אנשים רבים זקוקים להלוואות.

קניית בית, רכב או מימון של אירוע חשוב.

במידה ונתקלתם בסירוב מהבנק הלוואה או שאתם זקוקים להלוואה מהירה, בוודאי שקלתם את האפשרות של לקיחת הלוואה חוץ בנקאית.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

הלוואות חוץ בנקאיות מחליפות את הצורך בבנקים שאישור הלוואה מהם כרוך בהרבה בירוקרטיה וזמן יקר.

אז אם אתם זקוקים להלוואה חוץ בנקאית, בואו להבין כיצד עליכם להתחיל את התהליך.

 

החיים שלנו לא צפויים

החיים מזמנים לנו כל מיני הזדמנויות ואירועים מפתיעים שלא תמיד התכוננו אליהם מרוב, גם לא מבחינה כספית. חתונה, קניית רכב, שיפוץ דירה או לימודי תואר – כל אלו יכולים להפתיע אותנו לטוב ולרע גם כשאנחנו הכי פחות מצפים לכך. הבנקים, שלקחת דרכם הלוואה זה תהליך ארוך ומורכב, לא תמיד יהיו הפתרון לאלו שצריכים הלוואה מיידית ולכן רבים פונים לפתרון של הלוואות חוץ בנקאיות.

מטבעות

 

נתחיל בהתחלה

לפני שתתחילו את תהליך בקשת ההלוואה, כדאי שתבינו איזו הלוואה בדיוק אתם מחפשים. האם אתם מסורבי הלוואה מהבנק? האם אתם מוגבלים? למה אתם צריכים את ההלוואה? חתונה, רכב, לימודים או בכלל לשיפוץ הדירה שלכם? לפני שתתחילו בכלל לדבר עם חברות חוץ בנקאיות שנותנות הלוואות, הכירו את מושגי היסוד כדי שתדעו איך להסביר לנציגי השירות למה אתם זקוקים.

 

תתחילו לברר

לאחר שהבנתם מה הסטטוס שלכם ועבור מה אתם צריכים את הכסף, הגיע הזמן לפנות אל חברות האשראי השונות, חברת הביטוח, קרנות או חברות כרטיסי אשראי – הן אלו שמקובל לקחת דרכן הלוואה חוץ בנקאית. ניתן להתקשר אל שירות הלקוחות של כל אחת מהחברות הללו וחלקן אף מציעות שירות באינטרנט. כל שתצטרכו לעשות הוא לענות על כמה שאלות בסיסיות שיעזרו לגוף המימון החיצוני להבין מי אתם והאם זה בטוח לתת לכם הלוואה.

 

לא רוצים להסתבך

במידה ואתם לא אנשים עם חוש פיננסי מפותח, בוודאי תשמחו לדעת שיש חברות שמציעות לכם שירות שיעשה את הבדיקה וההשוואות במקומכם. מה זה אומר? אתם תמסרו את כל הפרטים הרלוונטים לנציגי החברה, והם יחזרו אליכם עם מספר הצעות הלוואות חוץ בנקאיות המשתלמות ביותר עבורכם. כך שגם אם אתם חוששים מהתהליך של החיפוש והמחקר, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר מראש על ההלוואה – יש מי שיעשה את זה עבורכם.

 

ההצעות מגיעות

אז מה יכללו ההצעות שתקבלו מגופי המימון החיצוניים? את סכום ההלוואה שאושר, את הפריסה של זמן ההחזרה ואת הריבית. קחו בחשבון כי הריבית בדרך כלל תהיה יחסית גבוהה לריביות שהבנקים מציעים וזמן החזרת ההלוואה גם הוא יהיה לתקופה יחסית קצרה.

 

הלוואה זה דבר לגיטימי

כולנו יכולים להגיע למצב בו נזדקק להלוואה מהירה. במיוחד בשביל מצב כזה ישנן הלוואות חוץ בנקאיות המציעות פתרון נוח וזמין לאנשים שצריכים כסף באופן מיידי.

לחיצת יד

 

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות