fbpx

הכירו את ההלוואות הנפוצות ביותר בשוק

העולם הפיננסי לצערנו הוא עולם זר לאנשים רבים על אף שאנחנו נדרשים לקחת בו החלטות קריטיות.

בעולם מתוקן, היינו מקבלים שיעורי כלכלה בבית הספר בהם היו מסבירים לנו מא׳-ת׳ את כל מה שחשוב לדעת.

אבל רובנו כבר מגיעים לגיל שבו הידע נהיה קריטי אך חסר לנו מאוד.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

עם זאת אף פעם לא מאוחר והיום ננסה להשלים חלק קטן מהפאזל – הלוואות.

 

כולנו לוקחים הלוואות

לרבים מאיתנו המושג הלוואות, מתקשר לדברים שליליים ולא טובים. להיות חייב למישהו כסף זה באמת לא נשמע טוב לאף אחד. אבל בפועל, כמעט כל אדם ממוצע, ייקח לפחות הלוואה אחת בחייו. היום נעשה לכם קצת סדר בנושא ונסביר על כמה מההלוואות הכי נפוצות בשוק.

 

מטבעות

משכנתא

משכנתא היא אולי ההלוואה הכי מוכרת ונפוצה שיש. גם אם אתם עדיין לא סגורים על מה זה, את המילה משכנתא בטוח שמעתם. מההורים, מחברים או בשלוש פרסומות שונות לפחות. משכנתא היא הלוואה לדיור, כלומר לרכישה או בנייה של נכס למגורים. היא נחשבת להלוואה עם הריבית הנמוכה ביותר והסכום שלה נקבע על פי ערכו של הנכס שאדם מעוניין לקנות. כדי לקבל את ההלוואה, הקונה נדרש להביא לפחות 25% מערך הנכס והמשכנתא המקסימלית שהוא יוכל לקבל תהיה 75% מערך הנכס, כמובן במידה והלווה עומד בתנאים שהציב הבנק.

 

הלוואה לשיפוץ

הלוואה שניתנת מהבנק לטובת שיפוץ נכס. הריביות פה אמנם גבוהות יותר מהריביות של המשכנתא, אך עדיין נחשבות נמוכות יותר באופן יחסי להלוואות אחרות.

 

הלוואה עסקית

הלוואות שניתנות לעסקים עצמאיים ומאפשרות להם לבנות את העסק ולנהל אותו כשורה. ניתן לקבל מימון לתקופה קצרה בה יגדילו לעסק את מסגרת האשראי או שהעסק יקבל הלוואה לטווח קצר, מימון לטווח בינוני של עד 5 שנים או מימון לטווח ארוך. בעלי עסקים המעוניינים בלקיחת הלוואה צריך להבין קודם כל עבור מה ההלוואה ועל איזה צורך הכסף הזה צריך לענות ועל פי זה להחליט איזה מסלול הכי מתאים להם ולעסק שלהם.

 

הלוואות חוץ בנקאיות

הלוואות שניתנות מגופים חוץ בנקאיים כמו חברות אשראי או כרטיסי אשראי. זקוקים לכסף מיידי עבור חתונה, לימודים או טיול בחו״ל? לא משנה עבור מה, אם אתם מחפשים הלוואה כספית שתיכנס מהר או שלא הצלחתם לקבל הלוואה מהבנק, הלוואה חוץ בנקאית זה הפתרון בשבילכם. החיסרון בהלוואות חוץ בנקאיות הוא שהריבית שלהם נחשבת גבוהה יחסית וזמן החזר ההלוואה גם יהיה קצר.

 

זה רק קצה המזלג

כמו שאמרנו בהתחלה, העולם הפיננסי הוא עולם גדול ומורכב, אך גם מעניין וחשוב מאוד לחיים שלנו. ההלוואות שעליהן דיברנו היום, הם הנפוצות ביותר וכנראה יצא לכם לשמוע לפחות את השם שלהם. כמובן שישנן עוד סוגי הלוואות שונות שעליהן לא דיברנו.

דולרים

 

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות