fbpx

האם יש החזר מס על רכישת רכב חדש?

בין אם אתם מתכננים רכישת רכב חדש או משומש, במיוחד אם הוא לצרכי עבודה, כמובן שיהיה כדאי לברר לגבי החזרי מס על רכישת רכב חדש. האם מקבלים כסף חזרה מהמדינה? האם מקבלים את המע"מ חזרה על קניית אוטו חדש? שאלות חשובות, יש תשובות.

שוק הרכבים בארץ ובעולם רק הולך ומתפתח. בעוד שהטכנולוגיות של רכבים מתפתחות עם השנים, בימינו אנשים כבר רוכשים רכבים חדשים עם מגדשי טורבו, רכבי SUV עם נתוני-ביצועים ספורטיביים לכל דבר, רכבי עבודה מפנקים ועוד.

וכשמדברים על רכבי עבודה, מדברים אוטומטית גם על החזרי מס.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

מתכננים לרכוש משאית או רכב מעל 3.5 טון? על פי חוק פקודת המס בישראל, אתם אכן תהיו זכאיים להחזר מלא של המע"מ.

 

החזרי מס על רכישת רכבים חדשים

ידוע כי המדינה תמיד עושה את כל שביכולתה בכדי להקל עלינו, התושבים, בנושאים אלו של תשלומי מיסים.

מאחר שלא תמיד המנגנון הזה עובד בצורה המושלמת ביותר, לעיתים אנשים משלמים מיסים גבוהים ממה שהם היו אמורים לשלם למס הכנסה ולמדינה.

סגירת עסקה

בעקבות כך, על פי פקודת מס הכנסה, במקרים מסוימים יהיה אפשרי להנות מהחזרי מס הניתנים לכם מהמדינה וישירות לחשבון העו"ש שלכם.

האם קניית רכב חדש היא מאותם מקרים? כן, אבל תחת תנאים מסוימים. בואו נסביר.

 

האם על רכישת אוטו חדש אני מקבל החזר מע"מ?

בין אם אתם רוכשים משאיות לעבודה, או רכבים שמשקלם עולה על שלוש וחצי טון, אתם זכאים להחזר מלא של מע"מ. יחד עם זאת, שימו לב שאתם גם זכאים להחזר הנקר "החזר בלו". מאחר שבמשאיות וברכבי עבודה רבים ממלאים סולר, על סולר אתם תקבלו עם את ההחזר הנקרא החזר בלו, מעבר להחזר שתהיו זכאים לו ממע"מ (על רכב שמשקלו עולה על 3.5 טון).

כאן תוכלו לסקור מגוון סוגי רכבים, חלקם ישמשו אתכם גם לצרכי עבודה: https://www.cmotors.co.il

כמובן, כשמדברים על רכישת רכב חדש, חשוב יהיה להגדיר את הצרכים שלכם מאותו הרכב. וכמדברים על צרכים מהרכב, כמובן שמדברים גם על הקטגוריה שבה הרכב נמצא. בעוד שעבור סוגי עבודות מסוימים יהיה ניתן להשתמש אפילו ברכבי מיני (נניח עבור משלוחים קטנים בתוך העיר), מקצועות אחרים יחייבו אתכם לרכוש רכבים, איך נגיד, עם קצת יותר נוכחות על הכביש.

 

באילו סוגי רכבים משתמשים לצרכי עבודה?

בעלי מקצוע בתחומים שונים רוכשים מכוניות טנדר, SUV, פרטיות וגם אפילו מכוניות סופר-מיני. אם נדמה לכם שמכונית סופר מיני קטנה מדי לצרכי עבודה, אז אתם מוזמנים להכיר את התחום של שליחויות קטנות בתל אביב.

אם הזמנת פעם משלוח אוכל ממסעדה בתל אביב, אתם בטח כבר מכירים את המחזה של שליח אשר מגיע אליכם באיזו קיה פיקנטו חדישה. אגב, אם כבר הזכרנו את נסיכת המכירות הזאת, כדאי לדעת שקיה פיקנטו היא אחד הרכבים הנמכרים ביותר בישראל בשנתיים האחרונות (בקטגוריה שלה).

 

ייעוץ לפני רכישת רכב חדש ב-2020

בכל מקרה, בין אם אתם מתכננים לרכוש רכב חדש מסוג כזה או אחר, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את חברת קפיטל מוטורס 0 סוכנות הרכבים הכי וותיקה בישראל. לא בטוחים איזה רכב יהיה מומלץ בעבורכם לרכוש?

אתם מוזמנים לקבל עוד היום ייעוץ מקצועי בנוגע לרכישת רכבים חדשים, ואפשרי גם לדבר עם קפיטל מוטורס לגבי טרייד אין. אם אתם צריכים תנאי מימון לרכישת רכב חדש לצרכי עבודה, כמובן שתוכלו לדבר עם קפיטל מוטורס גם לגבי הנושא הזה.

 

עוד בסל השירותים של סוכנויות קפיטל מוטורס

עוד בסל השירותים של מקצועני הרכבים האלו, יש גם את העניין של השוואת מחירים בין חברות ביטוח. מאחר שחברת קפיטל מוטורס משרתת מעל 15,000 לקוחות מרוצים, המחירים שאפשר להשיג דרכה אצל חברות הביטוח – הם המחירים הכי טובים בשוק עבור ביטוחי רכבים!

שימו לב, לסוכנות קפיטל מוטורס יש כוח לא מבוטל בעליל אל מול סוכנויות ביטוח בארץ, ככה שמבחינת מחירי ביטוח, כאן אתם תקבלו כנראה את ההצעות הכי משתלמות. בכל מקרה, גם אם לבסוף לא תרכשו רכב חדש מהסוכנות הזו, אנחנו אישית ממליצים לכם לקבל ייעוץ מקצועי בכל אופן. גם אם תרכשו בסוף במקום אחר, לפחות הרווחתם מידע חשוב. בהצלחה ורכישה נעימה של רכב חדש, או משומש!

כלי רכב חדש

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות