fbpx

האם ניתן לקבל החזרים מהמדינה על עיצוב משרד?

עיצוב מחודש של המשרד הוא פעולה שהרבה בעלי עסק עושים אחת לתקופה.

אנו ממליצים לכם לשכור את שירותו של מעצב פנים מקצועי על מנת ליצור עיצוב מיוחד ומותאם למשרד שלכם.

יש חשיבות רבה לעיצוב המשרד, כיוון שאתם נמצאים שם רוב היום, וחבל שזה לא יהיה מרחב נעים ויפה.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

מתלבטים אם לעצב את המשרד? לא יודעים אם מגיע לכם החזר כספי על ההוצאה? הכל בכתבה הבאה.

 

חשיבת עיצוב המשרד

המשרד שלכם הוא המקום בו העובדים שלכם נמצאים כל יום, כל היום. אם הוא יהיה מקום מוזנח ולא יפה, הם יפסיקו מהר מאוד לעבוד אתכם, וחבל. השקיעו בעיצוב בשביל לשמור על העובדים שלכם שמחים. כמו כן, ההשקעה עבורן היא מטרה אנושית נעלה – יש לכם אחראיות על התחושה הטובה שלהם. מחפשים חנות טובה לקנות בה פרטי עיצבו – batico.co.il .

 

שטרות

האם ניתן לקבל החזר?

החזר מגיע לעסקים רק אם לבעל העסק יש עוסק מורשה, או חברה בע"מ. אם העסק קטן יחסית ולבעל העסק יש עוסק פטור, כלומר פטור ממס אבל אין ביכולתו לדווח על הוצאות ולקבל החזר חלקי עליהן, אז הוא לא יקבל החזר על עיצוב המשרד. כיוון שלרוב העסקים שיש משרדים, יש לפחות עוסק מורשה – אתם תקבלו החזר על עיצוב המשרד, במידה ותדווחו על זה כהוצאה עסקית.

 

השקיעו בפרטים הקטנים

הפרטים הקטנים הם הכי חשובים בעולם העיצוב. רשתות עיצוב משקיעות הרבה כסף בעיצוב של אביזרים קטנים, משום שקהל הלקוחות רוצה לקנות אותם. הרצון להשקיע בעיצוב עד הפרטים הקטנים ביותר, הוא נכון, משום שזה מה שנותן לעיצוב את הטאצ' הסופי שלו.

 

השקיעו בשירותים במשרד

אם אתם רוצים להשקיע בשירותים במשרד ולחדש אותם, אתם חייבים להיכנס לאתר של באטיקו. באטיקו היא חנות מדהימה שמתמחה בעיקר לאביזרים ורהיטים לחדר האמבטיה – אסלות יפות, כיורים מעוצבים, ארונות אמבטיה, ברזים, מקלחונים, ידיות לדלתות האמבטיה ועוד. המוצרים בחנות ישדרגו את השירותים במשרד!

 

תקנו את האביזרים מחברה טובה

חשוב שתקנו את האביזרים של עיצוב המשרד בחברה טובה, או בחנות עם אביזרים של חברות טובות. אביזרים איכותיים ישמרו לאורך זמן ובכך יחסכו כסף. כמו כן, הם נראים יפה יותר ובכך משפיעים לטובה על העיצוב כולו. דאגו לשמור את הקבלות של רכישת האביזרים, של עובדי השיפוץ ושל כל הוצאה, על מנת שתוכלו לקבל את ההחזר על עיצוב המשרד.

 

סיכום

עיצוב המשרד הוא צעד גדול לעסק, כיוון שהוא משנה את אווירת העבודה. משרד יפה הוא משרד שנעים לעבוד בו והעובדים הופכים ליעילים יותר כתוצאה מכך. כדאי לכם להשקיע גם בחדר השירותים במשרד, כדי שיהיה נקי והעובדים ישתמשו בו מבלי להתלבט. תוכלו לקבל החזר על השיפוץ, אלא אם יש לכם רק עוסק פטור. בהצלחה!

 

חדר אוכל

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות