fbpx

האם עדיין כדאי להשקיע בנדל"ן בארה"ב?

הקורונה טרפה את כל הקלפים ודברים שהיו נראים כדאיים עד אז כבר לא כל כך מובנים מאליהם. האם זה נוגע גם לעולם ההשקעות בנדל"ן בארצות הברית?

 שנת 2021 (נכון לכתיבת שורות אלו), לפחות בישראל, מאופיינת בעיקר בשיקום מהמפגעים שעשתה הקורונה ובהבנה מה עדיין כדאי ומה עדיין חשוב להתייחס ולהשקיע בו.

כחלק מכך, גם ההשקעה בנדל"ן בארצות הברית נבחנת מחדש. משקיעים מתחילים ומנוסים פורסים לפניהם מחדש את כל האפשרויות מתוך רצון להבין, איפה כדאי להשקיע דווקא עכשיו ואיפה כבר פחות רלוונטי.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

מחירי הנדל"ן

מאז המשבר הכלכלי שפקד את ארצות הברית בשנת 2008 מחירי הנדל"ן נותרו יחסית נמוכים ביחס לעבר וביחס לשאר מדינות העולם ובייחוד ישראל. מאפיין זה אשר תמיד הפך את ארצות הברית ליעד מוביל להשקעה, קצת נפגע בשל דווקא עליות שנצפו במחירי הדירות לאור העלייה בביקוש לנדל"ן בארה"ב. למרות כל זאת, המחירים עדיין נחשבים נמוכים ומשתלמים להשקעה.

 

התאוששות מביאה צמיחה

בכל מדינות העולם בשלב מסוים תחל התאוששות מהמשבר ויחד איתה תגיע גם צמיחה מחדש של המשק, רואים זאת בישראל וזאת כמובן יקרה גם בארצות הברית. דווקא עכשיו כאשר המדינה עוד בתהליכי יציאה מהמשבר (גם הכלכלי) כדאי להשקיע ולהיות בעלי נדל"ן לקראת ההתאוששות של העולם.

 

השקעה יציבה

למרות המשברים שפוקדים את העולם מדי פעם בפעם, והשינויים הקיצוניים שחווה השוק בגלל הקורונה, שוק הנדל"ן ידוע בתור שוק שלרוב נשאר יחסית יציב, מה שהופך את ההשקעה בו לכדאית בכל שלב. בעוד הקורונה מציבה אותנו בפני תחושה של אי ודאות כללית והיעדר יציבות, דווקא הנדל"ן ובייחוד זה בארצות הברית, הוא זה שמסוגל לתת את היציבות והודאות שכולם כל כך צריכים, הן בפן הרגשי והן בפן הכלכלי.

 

פיזור התיק

לא משנה באיזה אפיק השקעה מדובר, תמיד מומלץ לפזר את התיק בין כל מיני תחומים כדי להקטין את הסיכון הכולל של הכסף שלכם. השקעה בנדל"ן בארצות הברית מגוונת מאוד את תיק ההשקעות שלכם בעזרת אפיק יחסית יציב. אנשים אשר פיזרו את הכסף טרם משבר הקורונה, ודאי חוו יציבות מעניינת בשל העובדה שלא הכול הופסד וירד בבת אחת ואלו יצרו איזון עבור תיקים מגוונים. זאת נכון גם בתקופת שגרה וגם בימי המשבר של הקורונה.

לשאלה האם כדאי להשקיע בנדל"ן כל אחד צריך לענות בעצמו לפי ההון שפרוש בפניו והתוכניות שלו לעתיד. מבחינה כוללת לגבי ארצות הברית, הקורונה אמנם שינתה את המצב, אך ההשקעה שם עדיין כדאית ויש שיטענו שאולי היא אפילו הרבה יותר כדאית מבעבר. בכל מקרה, כנסו לאתר לפרטים נוספים בנושא אשר יסייעו לכם להחליט האם זאת השקעה שכדאי לצאת איתה לדרך ולהרגיש יחסית בטוחים.

נדלן

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות