fbpx

האם מגיע לי כסף מהמדינה?

אין ספק, המדינה יודעת לגבות מאיתנו כסף כאשר היא צריכה לעשות זאת.

אם באמצעות תשלומי מיסים, או אפילו באמצעות הלוואות שהמדינה יכולה לקחת מהאזרח בתקופות חירום.

מאידך, כשמגיע לנו, האזרחים, כסף מהמדינה, אנחנו צריכים לעוד על זכויותינו ולדרוש אותו.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

האם מגיע לכם כסף גם?

 

אם מגיע לכם כסף מהמדינה, ישנם מספר אפיקים שונים שדרכם אתם תוכלו לבדוק זאת. וכבר עכשיו אנחנו חייבים לציין בפניכם, ייתכן שמדובר באלפים של שקלים. בקופות המדינה שוכבים להם מיליוני שקלים אשר מיועדים בדיוק למטרות אלו של החזרי כספים ומענקים לאזרחים, לעצמאים וגם לשכירים בחלק מהמקרים. אם כך, כמה כסף מגיע לכם מהמדינה ומדוע בכלל?

 

קופת חיסכון

האם מגיע לי כסף מהמדינה? אם כן, כמה מגיע לי?

אם אמרו לכם שייתכן שמגיעים לכם אלפי שקלים בצורה של החזרי כספים מהמדינה, אף אחד לא סיפר לכם סיפורים בשמיים. אתם מוזמנים להכיר אפיקים שונים להחזרי כספים מהמדינה, לרבות אפיק "הר הכסף", החזרי מס הכנסה, מענקים בתקופת הקורונה לעצמאים, פדיון של פיקדון אישי ועוד.

נתחיל עם הכי רלוונטי לתקופתנו: מענק החזר כספי לעצמאים בתקופת הקורונה. המלצה גורפת – שבו לפגישת ייעוץ עם רו"ח מומחה, שיסכם עבורכם את הפגיעה בפרנסתכם בתקופה הנוכחית. רואה חשבון יבדוק את הכנסותיכם בתקופה הנוכחית, אל מול הכנסותיכם בשנה שעברה באותה התקופה. לדוגמה: רו"ח יבדוק את הכנסות אוקטובר 2020, אל מול הכנסות אוקטובר 2019.

 

אם מגיעים לכם החזרי כספים מהמדינה, ייתכן כי מדובר באלפי שקלים

בסופו של דבר, אם אכן מגיע לכם כסף מהמדינה בתקופה הנוכחית או בכל תקופה אחרת, אתם תוכלו לברר זאת בימינו ממש בקלות. מעבר לכך שישנן בדיקות אונליין להחזרים כספיים, אתם גם יכולים לשבת לפגישה עם רואה חשבון ולהבין מי נגד מי.

למשל, האם בדקתם אי פעם באם מגיעים לכם החזרי מס הכנסה, או לא? אם אכן מגיעים לכם החזרי מס הכנסה, דעו לכם שייתכן כי מדובר בסכומים ניכרים של כספים. בחלק מהמקרים, אנשים מגלים שמגיעים להם אלפי שקלים באופן של החזרי מיסים ממס הכנסה.

 

מהו "הר הכסף" וכיצד נזכה לראות ממנו כספים?

ואם כבר הזכרנו אותו כאן למעלה, בואו נדבר על "הר הכסף", רפורמה שהתהוותה בשנים האחרונות בהצלחה רבה. אולי יפתיע חלק מהאנשים, אבל המדינה עושה מה שביכולתה בכדי ללכת לקראת האזרח, מה שמתבטא ברפורמות כמו הר הכסף. הר הכסף זוהי בדיקה של כפילויות ביטוחים ותשלומים גבוהים, או הוראות קבע, או החזרים קבועים שהאזרח משלם לגורמים כאלו ואחרים.

במילים יותר פשוטות, בדיקת הר הכסף מאפשרת לכם לקזז בעלויות של החזרים חודשיים, ביטוחים ועוד. צריכים מידע נוסף? אנו ממליצים לכם לפנות לרואה חשבון בכדי לקבל כסף מהמדינה. במיוחד בתקופת הקורונה.

 

שטרות באוויר

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות