fbpx

האם לא לדעת את החוק מבחינת המיסוי, פוטר אתכם משמירתו?

כאשר דנים על עבירות מס, מי שאמון על החקירה הינה רשות המסים, שבאותו אופן כמו משטרת ישראל, עשויה לבצע חיפוש במשרד או בנכס הפרטי שלכם, כמו גם לעכב אתכם, באם מתעורר החשד שעברתם על חוקי המסים. החוקרים של רשות המסים נחשבים למאוד מנוסים ואף מקצועיים, שצלחו הכשרה יסודית, שתומכת ביכולתם לאתר כל ראיה מפלילה כנגדכם.

אנו מבקשים ממכם, נוכח ההשקעה המרובה שלנו שנעשתה בכתיבת המאמר שלפניכם, שתכבדו את המאמצים שלנו, ותקראו את המאמר שלפניכם מן ההתחלה ועד הסוף, ותגלו את התשובה לשאלה – האם לא לדעת את החוק מבחינת המיסוי, פוטר אתכם משמירתו?

 

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

באילו מצבים תצטרכו עורך דין מיסים?

יש כל מיני מצבים שבהם תצטרכו עורך דין מיסים. וכעת נציג בפניכם את הבולטים שמבניהם –

  • כל מי שמקבל את ההודעה שהוא עומד לעבור בדיקה של מס הכנסה, מיד מתחיל להיבהל, בפרט במידה והוא לא משוכנע במלואו באמיתות הגשת החזר המס שלו ותשלום מלוא המסים. חרף העובדה שביקורת מסים אינה מחייבת שעשיתם דבר מה רע, זה הטיימינג הנכון לפעול בצמוד לרואה חשבון מקצועי. וכדי להבין אם תגיעו לבין כתלי בית המשפט, בשלב כזה או אחר, יש לשכור מבעוד מועד את השירותים של עורך דין לענייני מסים.
  • במידה והנכם או בני הזוג שלכם הקמתם חברה ונהייתם עצמאיים, זה כשלעצמו עשוי לשנות בצורה ניכרת את אופן הגשת המסים שלכם, מה שמחייב לצדכם שירותי של עורך דין לענייני מסים, שעשוי לתדרך אתכם איך לבנות נכונה את בית העסק שלכם, וזאת משום שכל מיני בחירות עסקיות יכולות להיראות לכם הגיוניות בנסיבות כאלו ואחרות, או מורכבות למדי, ובשל כך, הדרכה צמודה שלו עשויה להיות הרת גורל מאין כמוה.

איזה עבירות מס בדיוק יכולות "להיכנס" לתוך כתב האישום נגדכם?

בבחינת עבירות המס שבדיוק יכולות "להיכנס" לתוך כתב האישום שכנגדכם, נהוג להבחין בין כמה סוגי עבירות המס, אשר מתייחסות להיבט של הכוונה שלכם. ולמה בדיוק התכוון המשורר בדבריו? ובכן, עד כמה ידעתם, הבנתם או התכוונתם לעבור או לעמוד לעבור על חוקי המס. יש עבירות מס אשר מקוטלגות בתור רשלנות, שנחשבות לעבירות מס שאין בוצעו מחמת זדון, אך יש בהן אלמנט של התרשלות, כגון – העברה של אינפורמציה שאינה מדויקת או שלמה, כמו גם אי ביצוע לפי הבדיקות שמחויבות המציאות.

הסוג השני הוא עבירה על החוק מסוג של אחריות קפידה, משמע – עצם העובדה שביצעתם פעולה כל שהיא, וכן הימנעות ממנה הינה עבירה כשלעצמה, אף מחוסר מודעות או כוונה, כמו לדוגמא – אי הגשה של הדו"ח לרשות המסים או איחור בהגשה.

הסוג השלישי של עבירות מס מסווג מתוך כוונה תחילה, שזאת היא עבירה מכוונה במלואה להתחמק מלשאת בתשלומי המסים, לרבות חלקם או כולם.

פטיש

 

מה יקרה בתרחיש שלא ידעתם את החוק מבחינת המיסוי, האם הוא פוטר אתכם משמירת החוק?

המון בני אדם עשויים, בשלב כזה או אחר במהלך החיים שלהם, לעבור על החוק מבחינת התעלמות מחוקי המסים, וזה נוכח חוסר מודעות לחלוטין. ברם – אי ידיעת החוק, ממש לא תפטר אתכם משמירת החוק, ובשל כך תצטרכו לשאת בעונש שמגיע לכם, על פי החוק. ובמלים ברורות יותר – אף במידה וביצעתם עבירת מס כזאת או אחרת בחוסר יודעין בעליל, תיחשפו לסכנות של פתיחת הליכים פליליים כנגדכם, שעשויים לבוא לידי ביטוי בקנס כבד, כמו גם בתקופת ריצוי העונש בכלא.

איש משפט

 

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות