fbpx

איך עושים ויזה לאוסטרליה ואילו מיסים צריך לשלם?

יבשת אוסטרליה היא יבשת נפלאה ומגוונת. בעת הביקור בה נוכל לחוות מגוון רחב מאד של חוויות, החל מערים מודרניות, צעירות ומתקדמות, ועד טבע פראי המכיל בעלי חיים מיוחדים ומסלולים מאתגרים.

על מנת לחוות את כל הטוב הזה, חשוב לדעת כי עלינו להגיש בקשה לקבלת ויזת תיירים.

בדומה למספר מדינות בעולם, גם על מנת לבקר באוסטרליה נדרשת ויזה מיוחדת. לעומת זאת, תהליך הגשת הבקשה הוא פשוט, יעיל ומהיר. בטרם נגיש את הבקשה נצטרך לוודא שאנו עומדים במספר קריטריונים בסיסיים ונכין מראש את המסמכים הרלוונטיים.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

איזה סוג ויזה יש?

נוכל להגיש בקשה לויזה משני סוגים: ויזת תיירים או עבודה. ויזת תיירים מיועדות עבור אלו הבאים למטרות טיול, נופש, או ביקור אצל חברים ומשפחה. שימו לב כי ויזת עבודה אינה אומרת שאתם מורשים לעבוד אצל מעסיקים מהיבשת, אלא משמעות הדבר היא כי אתם באים למטרות עבודה קצרות כמו כנס בינלאומי, פגישת עבודה, וכדומה.

שני הסוגים תקפים לשנה החל ממועד האישור, אך לא ניתן לבקר באופן רציף, אלא כל שלושה חודשים בלבד.

 

כרטיס

איך מגישים בקשה?

את הבקשה נגיש באופן מקוון ופשוט. טרם מילוי הבקשה המקוונת נוודא כי יש לנו דרכון תקף לפחות לחצי שנה, כי אנו בעלי כתובת דואר אלקטרונית פעילה, וכי יש בידינו אשראי להסדרת התשלום. כמו כן, שימו לב כי סביר שיהיה עליכם להוכיח במהלך הבקשה כי אינכם נמצאים בעת ההגשה ביבשת עצמה, כי אין לכם רקע פלילי, שאתם במצב בריאותי תקין, וכי אין לכם חובות למדינת היעד, ועוד.

 

האם אני נדרש בתשלום?

כל בקשה שתגישו אכן תידרש בתשלום חד פעמי בלבד בסך 14.95 ליש"ט, שהם כ-60 ₪. יתרה מכך, אין דרישה לתשלום נוסף שאינו קשור להסדרי הנסיעה שלכם למדינה.

 

כמה זמן לוקח לקבל ויזה?

לאחר הגשת הבקשה, במידה ואין מניעה מצד המדינה, היא תאושר לאחר חמישה ימי עסקים בלבד. במידה ומדובר במקרה דחוף, ניתן לאשר בקשה בתוך שעה אחת בלבד. את הבקשה עצמה לוקח רק כ-10 דקות להגיש.

לאחר אישור קבלת הוויזה תקבלו אישור מקוון לכתובת המייל שהזנתם ואותה יהיה עליכם להציג במעבר בין המדינות. הוויזה תקושר באופן מקוון לדרכון הנוכחי שלכם.

 

לסיכום

אמנם עבור ביקור באוסטרליה נדרשת ויזה מיוחדת, אך לעומת מדינות אחרות, הליך הגשת הבקשה הוא פשוט ומהיר. עליכם לוודא מראש איזו סוג ויזה היא הכי רלוונטית עבורכם, וכמובן תוכלו לבקש יעוץ טרם הגשת הבקשה.

בנוסף, לאחר שווידאתם את סוג הוויזה הנדרשת, יהיה עליכם להכין מראש את המסמכים הנדרשים עבור הבקשה, על מנת שזו תהיה מהירה ורק כ-10 דקות. עלות הגשת הבקשה היא רק 14.95 ליש"ט לבקשה אחת, באופן חד פעמי.

 

כרטיס

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות