fbpx

איך מבטלים בי די אי שלילי

ביקור בבנק לפעמים מלווה בחוסר נעימות. במיוחד כאשר פקיד הבנק מודיע באופן חגיגי שיש לנו בי די אי שלילי. כשנציג בנקאי אומר את המילה 'שלילי' זהו תמיד סימן רע, ואכן, עם בי די אי שלילי לא תוכלו לקבל הלוואות, להוציא צ'קים או לפתוח חשבון בנק. החדשות הטובות הן שבי די אי שלילי לא חייב להישאר איתנו לתמיד ואפשר לבטל אותו בכמה צעדים פשוטים.

ראשית כל – מה זה בי די אי?

לפני שנעבור על השלבים השונים בביטול בי די אי, יש להבין קודם כל מול מה אנחנו מתמודדים. דוח BDI הוא בעצם דוח נתוני האשראי שלנו. בדוח הזה אפשר למצוא את כל ההיסטוריה הפיננסית והעסקית, ובמיוחד את הנקודות הבעייתיות שבעבר הכלכלי שלנו. הדוח מפרט על כל ההגבלות הבנקאיות על החשבון שלנו, את כל פעולות התקשורת שלנו עם הבנק או עם חברות האשראי, יש בו מידע על הליכים שננקטו עבור פשיטת רגל והליכי כינוס נכסים.

הבנק משתמש בדוח הזה על מנת לקבוע את רמת הסיכון שמולה הוא עומד בכל התקשרות מולכם. ככל שהדוח שלילי יותר כך רמת הסיכון גבוהה יותר. אם רמת הסיכון גבוהה, הבנק יתחיל לסרב לנהל את עיסוקיכם הפיננסים באופן רגיל. לכן, אם הגעתם למצב בו יש לכם בי די אי שלילי, יתכן ותרצו להשתמש בשירותם של מומחים לביטול BDI.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

איך מבטלים בי די אי שלילי?

בי די אי שלילי הוא דבר שכדאי להימנע ממנו. אם בכל זאת הגעתם למצב הזה ראוי שתדעו שיש דרך לבטל את הBDI השלילי.

 

למצוא טעויות

בסופו של דבר, דוח הבי די אי של מורכב מהמון מידע שנאסף מכמה גופים שאמונים על איסוף המידע ופרסומו לבנקים השונים. הגופים האלה, מקצועיים ככל שיהיו, אינם חפים מטעויות. על כן, כל אחד יכול לבקש מגופי איסוך המידע את דוחות האשראי שלו ועבור עליהם בקפדנות ולוודא כי לא חלה אף טעות. אם אכן מצאתם טעות, יש בידכם עילה לבקש מחיקה או תיקון של הסעיף השגוי, ובכך להוריד את רמת השליליות של הדוח שלכם.

בי די אי ראשית

 

תיקון פיגורים

אם יש לכם הלוואות שעוד לא שולמו, התשלום בעצמו יוכל לאזן את הדוח. בנוסף, דווקא קבלת הלוואה מהבנק יכולה להפוך את הדוח שלכם לחיובי, או לכל הפחות יוריד את רמת השליליות. הלוואה מהבנק היא מעין "אישור" לכך שניתן לסמוך עליכם. האישור הזה יאזן את הסעיפים השליליים שמופיעים בדוח.

 

לחכות

ככל שמדובר בסעיפים שליליים בדוח נתוני אשראי, התרופה הטובה ביותר היא הזמן. ככל שעובר הזמן כך יותר סעיפים בטלים מעצמם מכיוון שהתיישנו. כל סעיף שלילי שמתבטל בצורה הזו, גם אם הדבר לוקח זמן, מאזן את הדירוג השלילי.

 

בי די אי

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות