fbpx

מיהו אבנר הייזלר

מדי פעם אנחנו שומעים על שמות בולטים בתחומים מסויימים ששווה להכיר. בכל מה שקשור בתחום הביטוח, כדאי לשאול את עצמכם את השאלה מיהו אבנר הייזלר, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אז מיהו אבנר הייזלר? אם אתם מגיעים מתחום הביטוח או זקוקים לייעוץ בתחום – אבנר הייזלר הוא האיש בשבילכם, ואנחנו כאן בדיוק בשביל לספר לכם מיהו. אז בואו נתחיל!

מיהו אבנר הייזלר?

אז לפני שנספר מיהו אבנר הייזלר, קבלו טעימה קטנה מסיפור חייו של האיש שהוא מומחה לביטוחים פרטיים וביטוח סיעודי.

אבנר הייזלר הוא בן הזקונים למשפחת הייזלר, השלישי מבין הבנים במשפחה. הוא גדל בפתח תקווה, אביו הוא עצמאי בתחום ראיית החשבון ואמו היא דוקטור בתחום החינוך. בגיל 27 סיים אבנר הייזלר את לימודי ראיית החשבון במכללת רמת גן, הלך בדרכי אביו והקים משרד עצמאי לראיית חשבון.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

מיהו אבנר הייזלר אתם שואלים? אבנר הייזלר הוא האדם שאחרי שנה של עיסוק בתחום ראיית החשבון, החליט שהתחום לא מספיק מאתגר, מעניין ומספק אותו, והיה אמיץ מספיק להגיד דיי. ביחד עם אשתו הוא פתח את העסק הראשון שלו – רשת הלבשה תחתונה לנשים. בעקבות העסק הזה פתח אבנר הייזלר ארבע חנויות נוספות, ובמקביל גם שני בתי קפה. אך זה לא הספיק להייזלר.

ליד בית הקפה שלו בגבעת שמואל הוא פתח חדר כושר לנשים בלבד, ובנוסף פתח את חברת נקודת שיווק וסחר, המתעסקת בשיווק מוצרים לחברות כרטיסי אשראי. כל זאת תוך ארבע שנים בלבד.

למה אנחנו מספרים לכם את כל זה?

כדי שתוכלו לבחור מומחה לביטוח פרטי או סיעודי, כדאי שתדעו דברים על אבנר הייזלר. לא מדובר כאן בעוד מומחה ביטוח או רואה חשבון מן המניין. מדובר כאן באדם אמביציוזי שדוחף בכל הכוח להצלחה. אתם רוצים שאדם כזה ילווה אתכם בדרך הביטוחית שלכם.

אבנר הייזלר – הרבה מעבר לרואה חשבון ומומחה ביטוח

אז בואו נרחיב עוד קצת על אבנר הייזלר ועל פועלו. אבנר הייזלר הוא מומחה בביטוחים אלמנטרים, חיים, בריאות וכן בתחום הביטוחים הסיעודיים. אבנר הייזלר הוא איש שלא עוצר בעצור, שועט קדימה ומחפש כל הזמן אחרי האתגר הבא.

התשוקה המקצועית של אבנר הייזלר

במהלך חייו נפגש עם אוכלוסיות מגוונות ונחשף לחשיבות הגדולה בהבנת עולם הביטוח. הוא העמיק, חקר ולמד את הנושא עד כדי כך שהיום יש בידיו את הכלים שהופכים אותו למומחה בתחום, והוא דואג לתרום מהניסיון והידע הרבים שלו לקהילה.

עם העיסוק בתחום הביטוח לאורך השנים צבר אבנר הייזלר ידע מספיק כדי לסייע למגוון רחב של אוכלוסיות, עם ניסיון וכלים מהשורה הראשונה, ורבים האנשים שמתייעצים איתו ומיישמים את הכלים והידע שלו בתביעות הביטוח הרלוונטיות להם.

הערכים של אבנר הייזלר

הערכים של אבנר הייזלר התגבשו במהלך חייו ובעיקר בשירותו הצבאי בגבעתי. במהלך השירות גילה אבנר הייזלר את החשיבות הגדולה בערכי העזרה לזולת, ערבות הדדית והנתינה. עוד בשירות הצבאי הביא לידי ביטוי את ערכים אלו והתבלט בזכותם.

מאמריו של אבנר הייזלר

אבנר הייזלר מקפיד לחלוק את הידע שלו במאמרים מגוונים שהוא כותב בנושא הביטוחי. באתר של אבנר הייזלר ניתן למצוא מאמרים במגוון נושאים, בהם מרחיב הייזלר, לדוגמה, על הפערים בין מערכת הבריאות בישראל לבין הרווחה בישראל, מסביר על חוק הבריאות הממלכתי, מרחיב על שירותי בריאות נוספים וכן על ביטוחים פרטיים. המאמרים שלו יכולים לסייע לכל מי שמתעניין או זקוק להכוונה בנושאי הביטוח.

ולא רק מאמרים – אבנר הייזלר גם בעל עמוד יוטיוב פעיל, בו הוא מעלה סרטונים בנושא ביטוח סיעודי בהם הוא מסביר על החשיבות שבעשיית ביטוח שכזה.

ואם זה לא מספיק – אבנר הייזלר מתחזק גם מדריכים שיכולים לסייע במגוון נושאים כמו איך להתכונן לוועדה רפואית, איך מתבצע ביטוח מנהלים, פנסיית שארים, האם משתלם להגדיל קצבת נכות, חשיבות של עשיית ביטוח סיעודי, פנסיית נכות, איזה ביטוח מתאים עבורכם ועוד.

אבנר הייזלר – "משתדל לשלב בין מקצוע למשפחה"

אז איך משלב אבנר הייזלר בין מקצוע לבין חייו הפרטיים? אבנר הייזלר הוא דוגמה לג'אגלינג מופלא בין תחומי החיים המורכבים בהם הוא מחזיק. בנוסף לבעל מקצוע ובעל עסק, אבנר הייזלר גם מטפח חיי משפחה ומגדל את שלושת ילדיו באהבה.

אבנר הייזלר במדיה ובתקשורת

מיהו אבנר הייזלר? אם תשאלו את גוגל, תקבלו המון תוצאות על האיש שעושה כל כך הרבה ומומחה בביטוחים. מאמרים וכתבות על אבנר הייזלר אפשר למצוא באתרים israelnews, 0404, medinet, כיפה ועוד. הרשת מלאה בכתבות, ראיונות, סרטונים והמלצות של אבנר הייזלר, ואם אתם מחפשים מישהו מקצועי – אבנר הייזלר הוא התשובה.

דוגמה לייעוץ מפי אבנר הייזלר – פנסיית שארים

באתר של חדשות רמלה לוד, הסביר אבנר הייזלר מהי פנסיית שארים. הוא פירט על סוגי הפנסיות הקיימות בקרנות הפנסיה – פנסיית חובה, פנסיית נכות ופנסיית שארים. הייזלר הסביר כי פנסיית השארים מטרתה במידה ואדם מסויים נפטר, הכסף שבפנסיית השארים שלו מופרש אל השארים שלו. מי הם השארים? בגדול, מדובר על אלמן או אלמנה, בן או בת זוג, הורים, יתום, ידוע או ידועה בציבור. עוד הסביר הייזלר בכתבה זו מה קורה אם מישהו לא מעוניין ברכיב פנסיית שארים, מה הסכום שנקבל בקצבת השארים ועוד.

אמנם אבנר הייזלר הוא אינו עורך דין, או הוא בהחלט מומחה בתביעות אל מול חברות הביטוח בצד הפרוצדורלי שלהן ויכול לסייע במקרים דומים.

פנסיית נכות

דוגמה נוספת היא פנסיית נכות, אותה אבנר הייזלר מסביר במקצועיות ובהרחבה באחד מהראיונות שנעשו איתו. הוא שם דגש על מושגים כמו קרן פנסיה, ביטוח לאומי, רכיבי הפנסיה וקצבאות, שביום יום נשמעים כמו מושגים רחוקים ולא מובנים, אולם אבנר הייזלר מקפיד להסביר אותם לפרטי פרטים, כך שבייעוץ איתו תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם, לפני שתיגשו לתביעת ביטוח או ניהול הכספים שנמצאים בקרן הפנסייה שלכם.

נכות

אז מיהו אבנר הייזלר?

לתחושתנו אתם כבר יודעים היטב מיהו אבנר הייזלר, אבל בכל מקרה כדי להרחיב את ידיעותיכם אפילו יותר אנחנו מזמינים אתכם להציץ באתר האינטרנט שלו, וכן לקרוא את המגוון הרחב של הכתבות המצויות ברשת עליו.

בנוסף, אבנר הייזלר מתחזק עמודי פייסבוק וטוויטר בהם תוכלו להתעדכן בפוסטים וציוצים רלוונטים בתחומי העיסוק שלו. בנוסף, באתר האינטרנט תוכלו להירשם לניוזלטר החודשי של אבנר הייזלר, ולקבל מידע רלוונטי ומעניין עד לתיבת המייל שלכם.

רוצים ליצור קשר עם אבנר הייזלר?

אחרי שהבנתם מיהו אבנר הייזלר ובמידה ואתם רוצים ליצור קשר איתו, אתם יכולים לעשות זאת בקלות. היכנסו עכשיו לאתר של אבנר הייזלר ולחצו על עמוד "צור קשר", או היכנסו לעמוד הפייסבוק של אבנר הייזלר ושלחו לו הודעה פרטית.

*יודגש כי אבנר הייזלר אינו עורך דין, אך מומחה בהגשת תביעות אל מול חברות הביטוח על כל הצד הפרוצדורלי.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות