fbpx

החזר מס לסטודנטים

ישראלים רבים תוהים האם מגיע להם לקבל החזרי מס, ואכן במקרים רבים יהיו זכאים לקבל החזרים ממס הכנסה אך לא ידעו זאת. על מנת להבין האם אתם זכאים להחזרי מס יהיה עליכם להגיש בקשה להחזרי מס. סטודנטים יכולים להיות גם הם זכאים לקבל החזר מס לסטודנטים או מסיבות שונות אחרות. עבור הסטודנטים שבינכם – ריכזנו את כל מה שאתם צריכים על החזרי מס בכדי שתדעו האם אתם זכאים לכסף שאתם זקוקים לו בעיקר בתקופת הלימודים.

 

מדוע רבים זכאים להחזרי מס?

ישראלים רבים יהיו זכאים להחזרי מס היות ושילמו מס שגבוהה ממה שהיו צריכים לשלם. הסיבה שישנן טעויות רבות בתשלומי המס נעוצה באופן שבו מתנהל חישוב תשלומי המס על ידי מס הכנסה. חישוב תשלום המס נעשה לפי שיעור הכנסה שנתית, אולם גביית תשלומי המס תעשה על בסיס חודשי עבור שכירים, ועבור עצמאים על בסיס חודשי או אחת למספר חודשים בהתאם לרמת ההכנסה תוך תשלום מקדמה מראש בתחילת שנת המס.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

היות ומדובר בשיעור הכנסה שנתית ועלולים לעלות שינויים ברמת ההכנסה השנתית וכן זכאויות לנקודות מס, בהכרח יקרו טעויות בתשלומי המס ואז תשלמו מיסים הגבוהים ממה שהייתם אמורים לשלם. במצב שכזה תהיו זכאים לקבל החזרי מס בתוספת של ריבית בשיעור של 4% מסך החזרי המס המגיעים לכם.

 

האם אני זכאי לקבל החזרי מס?

מס הכנסה לא ידע ליידע אתכם האם אתם זכאים לקבל החזרי מס מבלי שתגישו בקשה להחזרי מס. אם ברצונכם לברר באופן משוער, תוכלו לבקש לבצע חישוב אצל חברת החזרי מס ויועצי המס המקצועיים שבחברה ידעו לומר לכם באופן משוער האם אתם זכאים. אם ברצונכם לבדוק באופן ודאי, תצטרכו להגיש את הבקשה להחזרי מס אצל פקיד השומה.

לאחר הגשת הבקשה, מס הכנסה יברר את זכאותכם לקבל החזרי מס ויידע אתכם בדבר הסכום המגיע לכם לקבל בחזרה. כדאי שתדעו שתוכלו לבקש את החזרי המס עד שש שנות מס אחורה מהשנה שבה אתם מבקשים את ההחזרים. דעו כי אין לכם ממה לחשוש מהגשת בקשה להחזרי מס. מס הכנסה לא "ירדוף" אתכם לאחר הגשת הבקשה ותוכלו להיות רגועים כי לא תצטרכו לשלם מיסים גבוהים יותר לאחר הבקשה.

 

הגשת בקשה להחזרי מס – לא פשוט כמו שאתם חושבים

הגשת הבקשה להחזרי מס תעשה בפני פקיד השומה באחד מסניפי קבלת הקהל של מס הכנסה. הליך הבקשה עלול להיות מורכב ומצריך הבנה בפקודות וחוקי המיסוי בישראל, אולם תוכלו למצוא הסבר מפורט באתר של מס הכנסה וכן קישור לטפסים הרלוונטיים.

הליך הבקשה כולל הגשת טופס בקשה להחזרי מס, מסמכי פירוט הכנסות שנתיות מכלל מקורות ההכנסה, פירוט הוצאות מוכרות שנתיות, מסמכי אישור לזכאות לנקודות מס, ומסמכים נדרשים נוספים. קחו בחשבון שיש למלא את טפסי הבקשה באופן מדויק ומסודר. בקשה שהוגשה באופן שאינו מסודר עלולה להימשך זמן רב ולהביא לפספוס כספים המגיעים לכם.

 

חברות החזרי מס – בדיוק מי שאתם צריכים

אם אתם חוששים מתהליך הגשת הבקשה, כדאי שתדעו שיש מי שיעזור לכם ויעשה זאת במקומכם. תוכלו לפנות לחברת החזרי מס שתעשה זאת עבורכם באופן מקצועי. בחברה תמצאו יועצי מס מוסמכים אשר מבינים בפקודות המיסוי בישראל וידעו לומר לכם אילו מסמכים תצטרכו להגיש ואיך תמלאו את טפסי הבקשה שלכם. החברה תלווה אתכם לאורך כל התהליך ובזכות המקצועיות של החברה תוכלו לקבל את כספכם במהרה בתוך שבועות ספורים וכן למקסם את פוטנציאל הרווח שלכם מהחזרי המס.

 

איך תבחרו חברת החזרי מס?

בחירת חברת מס מתאימה ומקצועית הינה כלי מפתח לקבל את הכסף שמגיע לכם במהירות. כשאתם בוחרים חברת מס כדאי לוודא שמדובר בחברה מקצועית בעלת ותק וניסיון בתחום החזרי מס. כדאי להיעזר בהמלצות ממכרים וכן בהמלצות ברשת על מנת לברר האם מדובר בחברה מומלצת שיכולה לעזור לכם.

חברה מומלצת תהיה חברה אשר כבר עזרה ללקוחות רבים לקבל את כספם בחזרה, ותהיה חברה שתוכלו לסמוך עליה לעומת חברות אחרות. מעבר לכך, כדאי לברר לגבי ההסמכה של אנשי המקצוע שילוו אתכם בחברה. חברה בה אין אנשי מקצוע המוסמכים בתחומי המס ובעלי הבנה בנושא, הינה חברה שתרצו להתרחק ממנה שהרי מקצועיות רבה נדרשת בתהליך זה.

 

אני סטודנט – האם אני זכאי להחזרי מס?

סטודנטים אינם זכאים להחזרי מס מעצם היותם סטודנטים. יחד עם זאת, כדאי שתדעו שלאחר שתסיימו את הלימודים שלכם כן תהיו זכאים לקבל הטבות מס. בוגרי תואר ראשון יהיו זכאים לקבל נקודת מס למשך שנה עם סיום לימודיהם או בשנת המס שלאחר סיום הלימודים, וזאת בהתאם לבחירתם.

קבלת הטבת המס תהיה בתנאי שסיים הסטודנט את לימודיו בארץ וכן למד במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה (המל"ג). אותם תנאים מגיעים גם לבוגרי לימודי תעודה ולימודים מקצועיים. בוגרי תארים מתקדמים יהיו זכאים לחצי נקודת מס.

 

אז מה אתם צריכים לדעת על החזר מס לסטודנטים?

החזרי מס יגיעו לכל מי ששילם מיסים הגבוהים ממה שהיה צריך לשלם, או במידה ולא כובדו נקודות המס המגיעות לכם. עצם היותכם סטודנטים לא יזכו אתכם בנקודות והטבות מס, אך כן תהיו זכאים לכך לאחר שסיימתם את לימודיכם וזאת בהתאם לסוג הלימודים שלמדתם ובתנאי שלמדתם בארץ ובמוסד לימודים מוכר.

הזכאות לנקודות המס תינתן למשך שנה ותכנס לתוקף בהתאם לבחירתכם. במידה והטבת המס שלכם לא כובדה ושילמתם מיסים הגבוהים ממה שהייתם צריכים לשלם, תהיו זכאים לקבל החזרי מס. על מנת לקבל את החזרי המס המגיעים לכם מומלץ לפנות לחברת החזרי מס מקצועית שתחסוך לכם זמן ותעזור לכם להרוויח יותר.

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות