fbpx

פטור בתשלום מס הכנסה על פיצויי פיטורים

בימים האחרונים הרשת גועשת בעקבות ידיעה שמסתבר שלא כולם יודעים עליה. מקרה שאירע ליהושע (שם בדוי) גרם למפוטרים רבים להבין כי הם זכאים לקבל פטור מתשלום מס הכנסה על פיצויי הפיטורים שלהם. בעקבות ההבנה כי מדובר בעניין שלא מדובר מספיק, החלטנו לכתוב על כך מדריך ולהעלות את המודעות לתחום. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שאתם זקוקים לו בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת מדריך זה

את המדריך הנוכחי אנו כותבים תוך ליווי מצד גורמים חיצוניים שעברו את ההליך בעצמם. מדובר בעצם בקוראים הדוקים שלנו שפנו אל המערכת שלנו וציינו כי לדעתם יש צורך בהעלאת המודעות בתחום. כדי שנוכל להציג את המידע המעמיק ביותר והעדכני ביותר, ביקשנו מהם לסייע לנו וכמה מהם, לשמחתנו, הסכימו לעשות כך. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא לשינוי מבורך ולהעלאת המודעות בקרב עובדים רבים.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

תכירו את עורך הדין לדיני עבודה

כדי שתוכלו לקבל פטור בתשלום מס הכנה אתם צריכים להכיר תחילה את העוסקים במלאכה. את אלו שחיים את התחום ויודעים בדיוק מה עליכם לעשות בכל שלב נתון. בשלב הראשון, אתם צריכים להכיר עורך דין דיני עבודה. שכן, זה צפוי לסייע לכם בהגעת הפטור המיוחל.

 

תכירו את פקיד השומה

בהמשך תצטרכו להכיר את פקיד השומה שיקבל את הטופס שמילאתם. מדובר בטופס שנקרא אישור פקיד שומה. מגיעים לכם הרי פיצויים כספיים שישולמו לכם (או שולמו כבר) בסיום עבודתכם בהתאם למסגרת הסכם הפשרה. כדי לקבל את אישור פקיד השומה, עליכם להיכנס אל האתר של רשות המיסים ולבצע את ההנחיות הבאות:

מס הכנסה
  1. לחצו על לשונית צור קשר
  2. היכנסו למערכת פניות הציבור
  3. לחצו על פנייה בנושא מס הכנס
  4. תבחרו באפשרות של "שכיר"
  5. תמלאו את הפרטים האישיים שלכם
  6. תבחרו את פקיד השומה באזור שבו אתם מתגוררים

לאחר מכן, תצטרכו פשוט למלא את הנושא ואת התוכן. בהם תציינו כי אתם מבקשים לקבל אישור על פטור או ניכוי מס במקור.

 

מבולבלים? רוצים שמישהו אחר יעשה זאת עבורכם? אין בעיה!

אם אתם מעדיפים שלא להתעסק עם עניינים בירוקרטיים, אתם יכולים פשוט ליצור קשר עם עורך דין מומלץ ולהסתייע בשירותיו. שכן, עורך דין שבקיא בתחום דיני העבודה יוכל לסייע לכם בהגשת הבקשה לפטור בתשלום מס הכנסה על פיצויי פיטורין.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את הפטור בתשלום מס הכנסה על פיצויי פיטורין, את הדרכים השונות לקבלת הפטור (באופן עצמאי תוך הגשת טופס או באמצעות יצירת קשר עם עורך דין דיני עבודה). כעת, כשיש לכם את כל המידע שדרוש לכם בתחום, אתם יכולים פשוט להתחיל בהליך ולקבל את כספכם בחזרה.

מס הכנסה

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות